Vain elämää 2020 virallinen
Alkoi! Kenen päivää tai vetoja odotat eniten? Itse odotan Ressun päivää ja Ressun vetoja kuten myös Vesku Jokisen vetoja ja päivää. Stig on kans mielenkiintoinen.
Kommentit (3091)
Mä tykkään Stigistä! Noi vähän halvat sutturat kruunasivat koko esityksen :)
Ressu oli illan paras. That's it.
Vierailija kirjoitti:
Stig voisi vähitellen näyttää, osaako hän laulaa. Nämä tasapaksut, muka hauskat esitykset eivät anna siitä minkäänlaista kuvaa ja toistavat toisiaan. Haukotuttaa, kun näitä katselee.
Mä yritin kuulla Stigii koska sitä on yleensä ihan kiva kuunnella, mutta noi tytöt kyllä vaan sotki esitystä!
Jos Arja jättäisi turhan fraseerauksen pois niin ehtisi paremmin rytmiin mukaan. Väristelyt kuuluu tangoon ja iskelmään mutta haittaa nopeammissa biiseissä.
Vierailija kirjoitti:
Ylläril Reino tuol nais duon kanssa😀
Tottakai oli, aivan kuten Sarasvuonkin kanssa!
Stig ja toi Klamydian ukko oli ainoot hyvät.
Arja tais ihastua Reinoon, on niin täpinöissään. Eiku makkarin puolelle seuraavaksi....
Näittekö miten Ressun (<3) sinisilmät alko loistaa ja sai pilkkeen kulmaan, kun Stigin sidekick-naiset astu remmiin :D Ressu oli aivan fiiliksis ja Mariska mustasukkasena halus kiinnittää Ressun huomion itseensä ja nousi seisomaan ja nuohoomaan liian isossa takissaan :D Voi raukkaa, ei Ressu huomannu lainkaan...
Vierailija kirjoitti:
Onko tää Stig ihan vitsi kuten joku laulava talonmies Sepi Kumpulainen vai pitääkö tää yrittää ottaa vakavasti?
Sepi oli kyllä ihan aito tyyppi (musiikissa toki huumoria), mutta itse olen luullut, että Stig olisi samanlainen näytelty hahmo kuin Aarne Tenkanen.
Ohjelma osoitti, miten surkeita tämän kaverin kappaleet ovat. Onneksi on korona-aika, eikä hyödy liikaa tästä ohjelmasta!
Mun mielestä Ylppö on paras hahmo koko ohjelman historiassa. Muutenkin hyvä kausi kun ei oo mitään iänikuisia Vesaloita ja Elastisia tuolla mukana. Vesku on kans erinomainen artisti mukana.
Vierailija kirjoitti:
Ohjelma osoitti, miten surkeita tämän kaverin kappaleet ovat. Onneksi on korona-aika, eikä hyödy liikaa tästä ohjelmasta!
Olet kateellinen! T: tietäjä-kateellinen
Mitä mieltä olitte kotisynnytyskertomuksesta? Oliko akward jakaa tollasta esim. Veskulle?
Onko tuo siis oikea Stigin lauluääni? Toivottavasti osaa jotain muutakin.
Olisi mukava kuulla jotain muunlaista joskus jos tuo jo nyt kuultu on joku oma tyylikeino.
Vierailija kirjoitti:
Vanhoja pätkiä katsellessa voi vain todeta, että Reino on vain komistunut vuosien myötä.
Tukkatyylikin tekee paljon.
Vierailija kirjoitti:
Näittekö miten Ressun (<3) sinisilmät alko loistaa ja sai pilkkeen kulmaan, kun Stigin sidekick-naiset astu remmiin :D Ressu oli aivan fiiliksis ja Mariska mustasukkasena halus kiinnittää Ressun huomion itseensä ja nousi seisomaan ja nuohoomaan liian isossa takissaan :D Voi raukkaa, ei Ressu huomannu lainkaan...
Antaisin Ressun nuohota mua anytime ;)
Ei kai tämä niin vakavaa!