Vain elämää 2020 virallinen
Alkoi! Kenen päivää tai vetoja odotat eniten? Itse odotan Ressun päivää ja Ressun vetoja kuten myös Vesku Jokisen vetoja ja päivää. Stig on kans mielenkiintoinen.
Kommentit (3091)
Arja taas nauraa rätkättää melkein kaikille.
Jannikan biisit on vaan jotenkin niin yhdentekeviä.
Vierailija kirjoitti:
Ikä kyllä pukee Reinoa. Miehistynyt jotenkin hyvällä tavalla. Esitys on hyvää perusNordinia.
Reino on ihana ja komea ja tuntuu, että ikä on sopivasti pehmittänyt liiallista särmää.
Arja on kuin söpö täti, joka haluaa olla nuorekas. <3
Vierailija kirjoitti:
Miksihän minulle tulee Jannikasta mieleen sellainen tietynlainen onnittelukortti. Värikäs, jossain määrin räväkkä... ja tekstikin periaatteessa sinnepäin, mutta sitten kuitenkin jää hyllyyn, kun ei vaan kolahda.
Yritystä on ja arvostan, että jaksaa tavoitella unelmaansa haasteista huolimatta. Moni olisi hänen tilanteessaan jo antanut olla.
Kortti joka on sellainen, kun sen avaa, niin hileet lävähtää silmille.
Reino vetänee pilveä aika paljon. Äkkinäiset nauramiset jne. Ja näkee ilmeistä muutenkin.
(Näin myös silloin ku Sillanpää oli ja oikeassa olin)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaako tuo Jannika puhua mistään muusta kuin miehestään?
Olisiko Jannoka mitään ilman miestään?
Hän olisi silloin sinkku.
Arja vetää Veskun päivänä biisin
p e r C ees een..
Tämä on tieto!
Taitaa olla kauden pliisuin jakso.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reinon versio on kuin cover Jannikan biisistä, eikä tämän ohjelman tarkoitus ole tehdä covereita vaan uusia biisejä, joiden taustalla on toisen artistin kappale. Jannika on varmaan pettynyt.
No tämä biisi ainakin voisi olla originaali-klamydiaa vaikka en edes ole kuunnellut bändiä ikinä. Siis sen enempää kun joskus ysärin alussa kun silloinen poikakaveri ole intissä ja se soitti jotain sotkussa kuullutta biisiä.. se oli aikalailla rytmiltään tämä.
En ole kuullut ikinä ainuttakaan näistä kolmesta ekasta jannikan kappaleesta eli joo, melkoisia klassikoita.
Jep. Jos oisin jannika niin hippasen hävettäisi.
No, voi sinua, ei mitään hävettävää!
Vierailija kirjoitti:
Olen viettänyt teini-ikääni noiden Jannikan kahden ekan albumin aikana ja enkä silti tiedä yhtään hänen biisiä. Uskomatonta!
Sehän kertoo jotain vain sinusta, ei Jannikasta.
Haluaisin tykätä tästä Jannikasta mut jotenkin sen vähän liian makeileva ääni laulaessa ärsyttää. Välillä tulee semmoinen "jee tää on hyvä", kunnes menee taas laulaminen liian lähmäiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Karmeaa paskaa.
Älä katso sinne pönttöön, kun käyt vessassa.
Vierailija kirjoitti:
Kyl 9. kausi on edelleen paras.
Jep. Sitä ei voita mikään. Siltä kaudelta tuli paljon hittejä ja artistien välillä oli tosi hyvä kemia. Ja Ellinoora ja Pyhimys oli mahtavia.
Vierailija kirjoitti:
Karmeaa paskaa.
Sulla on housuissas...
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo Mariska kännissä?
Mariska ja Reino juovat vain vettä ja mehua.
Vierailija kirjoitti:
Reino vetänee pilveä aika paljon. Äkkinäiset nauramiset jne. Ja näkee ilmeistä muutenkin.
(Näin myös silloin ku Sillanpää oli ja oikeassa olin)
Meniköhän analysointisi nyt hieman pieleen?!
Vierailija kirjoitti:
Arja on kuin söpö täti, joka haluaa olla nuorekas. <3
Arja on kyllä ikäisekseen ihan mielettömän kaunis, hyväkroppainen ja upea.
Huomaa et arja vaan laulaa, ei oo biisin tekijä.. ei mitään omaa..