Vain elämää 2020 virallinen
Alkoi! Kenen päivää tai vetoja odotat eniten? Itse odotan Ressun päivää ja Ressun vetoja kuten myös Vesku Jokisen vetoja ja päivää. Stig on kans mielenkiintoinen.
Kommentit (3091)
Vierailija kirjoitti:
Onks toi Ressu sanonu mitään täs jaksos?
Mitä pitäisi sanoa jos on aivan yhdentekevä päivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käänsin kanavalle ja samantien pois, kun ensin kuvassa oli Jannika "joku kirjain" ja heti perään Reino "järkky tekonauru". Puistattaa.
Kiva kun kerroit. Meille muille on tärkeää tuo tietää!
Kuten kaikki muukin tärkeä tieto täällä, Kiva toi sun turha kommentti.
Vierailija kirjoitti:
Mitä helvetin biisejä nää on? Yksikään ei kuulosta edes etäisesti tutulta. Ei voi mitään, mutta ärsyttää tää b-luokan artisti, joka on esillä vain miehensä ansiosta. Ihan väärässä paikassa.
No nimikin sen kertoo. Jannika b.
Vierailija kirjoitti:
Stig ja Mariska eivät puhu mitään?
Stig on ujo pohjimmiltaan joten isommassa joukossa ei niin puhua pölpötä,eihän hön Ressunkaan päivänä montaa sanaa sanonut pöydän ääressä. Mariska on puhunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reinon versio on kuin cover Jannikan biisistä, eikä tämän ohjelman tarkoitus ole tehdä covereita vaan uusia biisejä, joiden taustalla on toisen artistin kappale. Jannika on varmaan pettynyt.
No tämä biisi ainakin voisi olla originaali-klamydiaa vaikka en edes ole kuunnellut bändiä ikinä. Siis sen enempää kun joskus ysärin alussa kun silloinen poikakaveri ole intissä ja se soitti jotain sotkussa kuullutta biisiä.. se oli aikalailla rytmiltään tämä.
En ole kuullut ikinä ainuttakaan näistä kolmesta ekasta jannikan kappaleesta eli joo, melkoisia klassikoita.
Hitsi että jäi nyt häiritsemään mikä se biisi oli. Se tuli vaan niin selkeästi mieleen liki kolmen vuosikymmenen (apua!) takaa, että ainakin tämä vesku teki lainabiisistä tosiaan omanlaisensa version ja ehken jannikan versiota ei enää edes tarvita..
Miksi tuosta ohjelmasta pitää koko ajan tulla uusia kausia, jos ei ole ketään enää joka oikeesti ansaitsisi päästä ohjelmaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reinon versio on kuin cover Jannikan biisistä, eikä tämän ohjelman tarkoitus ole tehdä covereita vaan uusia biisejä, joiden taustalla on toisen artistin kappale. Jannika on varmaan pettynyt.
No tämä biisi ainakin voisi olla originaali-klamydiaa vaikka en edes ole kuunnellut bändiä ikinä. Siis sen enempää kun joskus ysärin alussa kun silloinen poikakaveri ole intissä ja se soitti jotain sotkussa kuullutta biisiä.. se oli aikalailla rytmiltään tämä.
En ole kuullut ikinä ainuttakaan näistä kolmesta ekasta jannikan kappaleesta eli joo, melkoisia klassikoita.
Hitsi että jäi nyt häiritsemään mikä se biisi oli. Se tuli vaan niin selkeästi mieleen liki kolmen vuosikymmenen (apua!) takaa, että ainakin tämä vesku teki lainabiisistä tosiaan omanlaisensa version ja ehken jannikan versiota ei enää edes tarvita..
Mä lähden himaan
Olen viettänyt teini-ikääni noiden Jannikan kahden ekan albumin aikana ja enkä silti tiedä yhtään hänen biisiä. Uskomatonta!
Miksihän minulle tulee Jannikasta mieleen sellainen tietynlainen onnittelukortti. Värikäs, jossain määrin räväkkä... ja tekstikin periaatteessa sinnepäin, mutta sitten kuitenkin jää hyllyyn, kun ei vaan kolahda.
Yritystä on ja arvostan, että jaksaa tavoitella unelmaansa haasteista huolimatta. Moni olisi hänen tilanteessaan jo antanut olla.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuosta ohjelmasta pitää koko ajan tulla uusia kausia, jos ei ole ketään enää joka oikeesti ansaitsisi päästä ohjelmaan.
No sitä Raappanaa tässä vielä odotellaan 😅❤️
Vierailija kirjoitti:
Olen viettänyt teini-ikääni noiden Jannikan kahden ekan albumin aikana ja enkä silti tiedä yhtään hänen biisiä. Uskomatonta!
Minäkin olen ollut teini ekan levyn aikoihin, ja muistan kyllä biisit hyvin, etenkin Onnenpäivän ja Hulluksi onnesta. Niitä luukutettiin kyllä illanvietoissa :)
Vierailija kirjoitti:
Nämähän on mielenkiintoisia. Pane se Suomipop soimaan niin ei tarvii kuulla yhtään outoa artistia.
Vierailija kirjoitti:
Vaikken Vesku Jokista tai hänen musiikkiaan fanitakaan, täytyy sanoa että oli ihan piristävä valinta tälle kaudelle.
Kyllä. Ja huh Vesku on KUUMA!!
Jannika ainoa joka pillittää ja nekin itkut tulee omista inserteistään. Muut näyttää niin vaivautuneilta.