Vain elämää 2020 virallinen
Alkoi! Kenen päivää tai vetoja odotat eniten? Itse odotan Ressun päivää ja Ressun vetoja kuten myös Vesku Jokisen vetoja ja päivää. Stig on kans mielenkiintoinen.
Kommentit (3091)
Odotan mielenkiinnolla. En tiedä kovin montaa Jannikan biisejä.
Hassua muuten että hän mainitsee miehensä joka kerta kun haastatellaan :)
Okei, mä oon ihan myyty ylpön äänelle <3
Onnittelulaulu Ressulle oli hieno juttu.
Jess, mielenkiintoinen kappale Ylpöltä. Rytmitys tekee biisistä kiinnostavan. Hyvä alku!
Reino pelleilee paljon. Luokan pelle?
Ylpön ja Mariskan välillä selkeästi kemiaa.
Toi neroksi kehuminen ja Ylpön vastaus siihen oli jotenkin noloa ja vaivaannuttavaa.
Miksei tuossa ruudussa voi kertoa, kuka esiintyy. Katson tätä kautta eka kertaa, enkä tunne tuolta noita meihiä ollenkaan. Enkä varmasti ole ainoa, joka katsoo ehkä joitain hajajaksoja. Voiskohan meitäkin palvella.
Ei vaikuttanut Ylppö. Seuraava.
Kiitos. Mun päivä pelastettu. Herra Ylppö vetäisi hienosti. Tyylipuhdas. Itselleen uskollinen. Ja se ääni nyt vain on.❤
Vierailija kirjoitti:
Toi neroksi kehuminen ja Ylpön vastaus siihen oli jotenkin noloa ja vaivaannuttavaa.
Höpö höpö!
Jannika on siis pärjännyt sinnikkyydellä ja päättäväisyydellä.
Nää biisit on... Noh.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos. Mun päivä pelastettu. Herra Ylppö vetäisi hienosti. Tyylipuhdas. Itselleen uskollinen. Ja se ääni nyt vain on.❤
😂😂😂 mietin juuri tuota Ylpön performanssia et hitto mikä Spede; täysin turhake, ei osaa laulaa ja ihme elvistelyä koko biisin aikana. Kun osaa laulaa niin ei tartte muuta kuin mennä mikin ääreen ja laulaa. Toi Ylppö on helv.. ärsyttävä ja todellinen pohjanoteeraus.
Reinon versiot ei kovin persoonallisia ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😂😂😂 mietin juuri tuota Ylpön performanssia et hitto mikä Spede; täysin turhake, ei osaa laulaa ja ihme elvistelyä koko biisin aikana. Kun osaa laulaa niin ei tartte muuta kuin mennä mikin ääreen ja laulaa. Toi Ylppö on helv.. ärsyttävä ja todellinen pohjanoteeraus.
'
Oletpa sinä täynnä vihaa.
Ikä kyllä pukee Reinoa. Miehistynyt jotenkin hyvällä tavalla. Esitys on hyvää perusNordinia.
No niin ja ollaanko valmiina illan esityksiin?