Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vain elämää 2020 virallinen

Vierailija
02.10.2020 |

Alkoi! Kenen päivää tai vetoja odotat eniten? Itse odotan Ressun päivää ja Ressun vetoja kuten myös Vesku Jokisen vetoja ja päivää. Stig on kans mielenkiintoinen.

Kommentit (3091)

Vierailija
2781/3091 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteenvetona Ressu on palauttanut teiniaikojen fiiliksiin, ihana kyllä on. Kaunis lauluääni,tarttuvat ja jalan alle menevät versiot. Reinosta mp on parantunut edelleen tyyppinä joka joskus oli. Stig on kiinnostava ja hellyttävä, aika monipuolinen lahjakkuus ja yllätyksenä hieman urheilullisuus. Arja on niin valoisa - joskus ärsytti tuo ainainen nauraminen mutta nyt huomaa kuinka se on aitoa ja tulee sydämestä. Hän olisi varmasti tosi mukavaa ja hauskaa seuraa. Ja en ymmärrä Jannikan panettelua täällä, itse näen hänet aidosti herkkänä ja sydämellisenä persoonana jonka seurassa myös viihtyisi. Mariska on huikea lauluntekijä ja vitsi miten seksikkäästi heittäytyvä. Pilkettä löytyy silmästä, myös herkkyyttä ja tosi kauniisti puhuu aina artisteista joiden päivä on. Veskussa yllättänyt se hyvä fyysinen kunto mikä hänellä on. Ylppö...on vähän vaikea sanoa hänestä. ..oli itselle vieraampi...ei sikäli mitään uutta tullut puoleen ja toiseen. Hyvin avoin ihminen. Kaikki ovat älykkäitä, lahjakkaita ihmisiä. Sellaista sydämen sivistystä on myös kaikissa.

Vierailija
2782/3091 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tykännyt tästä kaudesta. Eilinen Ylpön päivä oli paras. Vaikka Mariskaa hehkutetaankin tällä palstalla ja iltapäivälehdissä, niin minuun hän ei tee minkäänlaista vaikutusta. Minusta hän vaikuttaa takakireältä, teennäiseltä ja laskelmoivalta. Eilen esityksensä oli lähinnä vaivaannuttava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2783/3091 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovatko herra Y ja Marisko olleet siis parisuhteessa?

En usko, mutta luulen että jotakin nusutteluhommeleita on ollut

No aika varmasti on ollut.

Näkyi eilen selvästi Mariskan vedon jälkeen kun halasivat, molemmat jännitti ihan selvästi, ja halaus oli aivan teennäisen ”kaverillinen”

Vierailija
2784/3091 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mariskan päivänäkään kukaan ei ollut huono mutta mun mielestä parhaimmuusjärjestys:

1. Ylppö

2. Arja

3. Stig

4.  Vesku

5. Reino

6. Ressu

7. Jannika

Herra Ylpön päivänäkään ei ollut yhtään huonoa esitystä. Järjestys kuitenkin mun mielestä tällä kertaa tällainen:

1. Arja

2. Ressu

3. Mariska

4. Reino

5. Stig

6. Jannika

7. Vesku

Vierailija
2785/3091 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Artistit on tosi rohkeita, ketkä uskaltaa lähteä tällaiseen mukaan. On todella oman mukavuusalueen ulkopuolelle menemistä että saa pläjäyksen omia biisejä (tekemiä/ esittämiä) muiden esittämänä ja näkee vaivan opetella ja esittää toisten biisejä. Bändi on tehnyt joka kaudella todella ison työn, johon artistit voi luottaa ja tukeutua.

Ei mulla muuta.

Vierailija
2786/3091 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Järjestys tänään

1. Arja

2. Jannika

3. Ressu

4. Reino

5. Vesku

6. Stig

7. Mariska

Arja on kaikista huonoin koko ajan. Se osaa, joo, laulaa, mutta sen tulkinta on aina samanlainen, tyyli on aina samanlainen (mauton). Se on koko 30 vuotta laulanut keski-ikäiselle tuulipukukansalle, ja siltä se kuulostaa aina, lauloi ihan mitä vaan. Ei pysty uudistumaan.

Onko näistä +viisikymppisistä kukaan pystynyt säväyttämään kunnolla? Katri Helena, Koivuniemi, Rosti ja nyt Koriseva vetäneet jokaisen biisin ihan tappavan tylsällä tyylillä. 

Vierailija
2787/3091 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää Koriseva ihan hirveesti.

Siitä huokuu se, että tottunut olemaan keskipisteenä ja kehuttuna. Nyt jää selkeästi nuorempien ja innovatiivisempien jalkoihin.

Se ainainen nauru hampaat esillä on niin karmeaa.

Aina samanlainen pillerihattupää.

Vierailija
2788/3091 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Swoman kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika rankkaa historiaa Ylpöllä. Sympatiat.

No jos unohdetaan tuo sekoaminen ja suljetulle joutuminen, niin mitä rankkaa sillä muka on ollut?

Koulu vedetty vihkoo velttoilemalla ja päästy tarkkikselle. Muuten elämä on mennyt paneskellessa mahdollisimman paljon ja leikkimällä taiteilijaa. 

Tuohan on elämäntyyli, jonka aika moni ottaisi, jos ei olisi liian vastuuntuntoinen ja kunnollinen.

Ajoissa diagnosoimattoma add:n /aspergerin kanssa eläminen ei takuulla ole helppoa, ja siihen nähden tai siitä huolimatta Ylppö on suoriutunut kirkkaasti paremmin kuin moni meistä ei-nepsyistä.

Vierailija
2789/3091 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan niin hyvä jakso oli Ylpön päivä että pitää katsoa tämä jo kolmatta kertaa😄

Vierailija
2790/3091 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä katson kanssa uudestaan, ensimmäistä kertaa katson jakson uudelleen. 😉

Vierailija
2791/3091 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stig saa vaan niin hyvälle tuulelle. On niin ujo ja vaatimaton ja silti saa aina hyvät jamit aikaan.

Vierailija
2792/3091 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ainakaan kahteen vuoteen katsonut VE:ää mutta nyt katson ja kyllä on käsikirjoitettua ja feikkiä. Esim tuo Korisevan Ylppö-haastattelu, muka sponttaania keskustelua. Selvästi komennettu että 'nyt Arja kysyt tätä ja tätä'.

Vierailija
2793/3091 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mariskan äänen raspi on kaunis ja raaka. Rakastan raspia äänessä!

Siis Mariskan äänestä olen tykännyt aina, mutta toivon ettei nyt ala vetämään tota stadinmaan tuulia kailotusta yhtään enempää.

Vierailija
2794/3091 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oispa Stig versioinut Katutyttöjen laulun. "Järki lähtee, piipaa piipaa"

Vierailija
2795/3091 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä uusinnat lähinnä v... ketuttaa, mutta ainakin tämä kausi on todellakin tullut katsottua vähintään kolmeen kertaan - digiboxi nauhoittaa yhden kerran.

Vierailija
2796/3091 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovatko herra Y ja Marisko olleet siis parisuhteessa?

En usko, mutta luulen että jotakin nusutteluhommeleita on ollut

No ei ole ollut 😁😁😁 Ihanaa, että Mariska on noin väärin ymmärretty. Pysyypähän salaperäisenä.

Vierailija
2797/3091 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katon just Ylpön päivää, rakastan vähän tuota Ressua!! Niin ihana ja toi ääni. Huh.

Vierailija
2798/3091 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lista hämähäkkimiehen vihollisista😍

Vierailija
2799/3091 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan  kuin  lapsonen  laulaa mariska  ,  tulee mieleen  pikkutyttö  :)        Kas kummaa  ku  jannika  ei  pomppinut  ja heilunut   tässä  jaksossa,  osasi  istua    eikä  heilunut  kuin  heinämies.         Vesku  veti  hyvin.

Vierailija
2800/3091 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylpön päivän listaus:

1. Arja

2. Jannika

3. Reino

4. Mariska

5. Stig

6. Vesku

7. Ressu