Pääseekö armeijasta lomalle?
Mulla on pakollinen palvelus kesällä ja silloin meillä on just vuosittainen perhematka Kreikkaan päällekäin. Minä m18, sisko N19 ja vanhemmat 38.
Kommentit (32)
mitä v]ttua. Jää joku rantaloma välistä? Haloo, sellasta se elämä on. Eihän sulla ookaan kuin 80 vuotta aikaa korjata tilanne.
Kuka oikeasti arpoo intin/sivarin välillä yhden perheloman takia? Ehkä sivari on parempi paikka....
Malliesimerkki tapauksesta, jossa pojasta tehtäisiin mies. Vain vässykkä itkee jotain viikon rantalomaa.
m39
Kuka ton ikäisenä edes kulkee vamhempien kanssa lomalla? 16v olin viimeisen kerran, ja silloinkin piti pakottaa. Kivat vanhemmat jne, mut nuorella miehellä vähä eri menot.
Vierailija kirjoitti:
Kuka ton ikäisenä edes kulkee vamhempien kanssa lomalla? 16v olin viimeisen kerran, ja silloinkin piti pakottaa. Kivat vanhemmat jne, mut nuorella miehellä vähä eri menot.
Ei mulla ainakaa oo varaa lähtee kreikkaan omilla rahoillani...
Vierailija kirjoitti:
Lähtevät tuon ikäisenä erittäin mielelln vaeltamaan Tunturi-Lappiin tai Karwendeliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla ainakaa oo varaa lähtee kreikkaan omilla rahoillani...
Ihme persaukisuutta?
Mene lääkärille ja esitä hullua. Tuskin siellä armeijassa oikeasti kaivataan tuollaisia nillittäjiä.
Maataloustöihin saa sadonkorjuuseen lomaa.
Pitää tosin olla todistus kotipaikkakunnan viranomaiselta.
Näin ainakin ennen.
RUK:sta pääsivät lestadiolaiset suviseura-lomille.
Sä olit vaan liian naiivi. Jos et halua käydä armeijaa on siviilipalvelus jossa voi tehdä jotain merkityksellistä. Jos ei halua sivaria voi käydä vankilan, jossa ei tarvitse tehdä mitään ja se on lyhyt keikka.