Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pääseekö armeijasta lomalle?

Vierailija
02.10.2020 |

Mulla on pakollinen palvelus kesällä ja silloin meillä on just vuosittainen perhematka Kreikkaan päällekäin. Minä m18, sisko N19 ja vanhemmat 38.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin, AP on varmaan jo voivotellut 5 x pidempään kuin mitä koko palvelus kestää..

Miksi mun siskon tai muiden naisten ei tarvinnut käydä armeijaa vaikka nykyään eletään tasa-arvoisessa yhteiskunnassa?

Sä olit vaan liian naiivi. Jos et halua käydä armeijaa on siviilipalvelus jossa voi tehdä jotain merkityksellistä. Jos ei halua sivaria voi käydä vankilan, jossa ei tarvitse tehdä mitään ja se on lyhyt keikka.

Vierailija
22/32 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä v]ttua. Jää joku rantaloma välistä? Haloo, sellasta se elämä on. Eihän sulla ookaan kuin 80 vuotta aikaa korjata tilanne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka oikeasti arpoo intin/sivarin välillä yhden perheloman takia? Ehkä sivari on parempi paikka....

Vierailija
24/32 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Malliesimerkki tapauksesta, jossa pojasta tehtäisiin mies. Vain vässykkä itkee jotain viikon rantalomaa.

m39

Vierailija
25/32 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka ton ikäisenä edes kulkee vamhempien kanssa lomalla? 16v olin viimeisen kerran, ja silloinkin piti pakottaa. Kivat vanhemmat jne, mut nuorella miehellä vähä eri menot.

Vierailija
26/32 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka ton ikäisenä edes kulkee vamhempien kanssa lomalla? 16v olin viimeisen kerran, ja silloinkin piti pakottaa. Kivat vanhemmat jne, mut nuorella miehellä vähä eri menot.

Ei mulla ainakaa oo varaa lähtee kreikkaan omilla rahoillani...

Vierailija
27/32 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähtevät tuon ikäisenä erittäin mielelln vaeltamaan Tunturi-Lappiin tai Karwendeliin.

Vierailija
28/32 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
29/32 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla ainakaa oo varaa lähtee kreikkaan omilla rahoillani...

Ihme persaukisuutta?

Vierailija
30/32 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene lääkärille ja esitä hullua. Tuskin siellä armeijassa oikeasti kaivataan tuollaisia nillittäjiä.

Vierailija
31/32 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maataloustöihin saa sadonkorjuuseen lomaa.

Pitää tosin olla todistus kotipaikkakunnan viranomaiselta.

Näin ainakin ennen.

Vierailija
32/32 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

RUK:sta pääsivät lestadiolaiset suviseura-lomille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi