Pillereiden lopetus ja ihastuminen
Onko tämä ihan normaalia ja ohimenevää, lopetin pillerit 6kk sitten ja ekaa kertaa 6 vuoteen olen ihastunut, ja kohde ei ikävä kyllä ole oma puoliso... Olimme yhdessä nyksän kanssa vuosia ennenkuin aloitin pillerit, joten luomuna "valitsin" mieheni ja teoriassa tunteeni häntä kohtaan pitäisi asettua samalle tasolle kuin ennen pillereitä, vai mitä? Ja tuo ihastuksen kohde on jo ajalta ennen miestäni, hän vain aloitti samassa työpaikassa ja ihastumiseni häneen on ehkä jopa voimakkaampi kuin silloin joskus. Voiko pillereiden lopetus sotkea nämä ihastuskuviot näin pahasti ja onko mulla mitään mahkuja oppia uudelleen rakastamaan miestäni. Nyt en edes tiedä rakastanko nykyistä vai onko se vain kiintymystä, kun pelaamme arjessa muuten hyvin yhteen.. Ja ennenkaikkea: mitä hiivattia mä teen??
Kommentit (4)
Millainen suhde sinulla ja tällä ihastuksella oli aiemmin? Kuulastaa ihan normaalilta ihastua uudelleen ihmiseen joka on aiemminkin herättänyt kiinnostusta.
Vierailija kirjoitti:
Millainen suhde sinulla ja tällä ihastuksella oli aiemmin? Kuulastaa ihan normaalilta ihastua uudelleen ihmiseen joka on aiemminkin herättänyt kiinnostusta.
Vähän kaksijakoinen, pyysin treffeille mutta sen jälkeen ilmoitti että ollaan ihan vaan kavereita. Tästä meni vuosi ja laivareissulla kysyin häneltä miksi katsoo mua tietyllä tavalla, vastasi että itse katson häntä, jotenkin tilanne päättyi suudelmaan. Emme edenneet pidemmälle ja tuo kerta jäi ainoaksi, mutta musta jotenkin tuntui että välit lämpenivät. Lopetimme yhteisen harrastuksen, emmekä tavanneet, kunnes nyt uudestaan. Tässä välissä aloin seurustella nyksän kanssa ja hänkin teki lapsen, on nyt ilmeisesti eronnut lapsen äidistä.
En siis enää uudelleen haluaisi olla aloitteen tekevä, kun jo kerran on torjunut (jonka jälkeen kuitenkin vielä tapahtui). Mutta kun en ole varma, haluanko erota nykyisestä... Hyvä mies on ja tietää mun tavat ja ajatukset ja arki menee kivuttomasti hänen kanssaan, kipinä vain puuttuu. Hormonit tosiaan voi olla nyt vaan sekasin pillereiden lopetuksesta ja tulisihan se arki ihastuksenkin kanssa jos sinne asti mentäisiin. Enkä voi tietää, olisiko se arki silloin yhtään parempaa kuin nytkään. Haluaisin vain kuulla, että johtuu hormoneista ja ihastun omaan puolisooni vielä. AP
Taitaa olla oire vakiintuneen suhteen väljähtymisestä tuo ihastus. Näin ainakin omalla kohdallani.