Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaadoin itselleni jättilasillisen valkkaria

Vierailija
02.10.2020 |

Ja linnoittauduin sen kanssa nojatuoliin enkä liikahda tästä mihinkään koko iltana paitsi jääkaapille. Ehkä sohvalle jos innostun pelaamaan pleikkaria. Ihanaa joutilaisuutta.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää tummaa rommia tänään vähän maistelen vaimon kanssa, jotain kivaa herkkua ja samalla kattellaan elokuva. Kunhan ensin nukkuu lapset.

JA JOO TIETENKIN SE ON  VÄÄRIN KUN VIINA PAHA... mutta siis meillä on kivaa. Vaikea ymmärtää miten se on aina erityisesti siltä absolutistilta pois. Pitkä työviikko takana. Huomenna mennään jo aamusta lasten kanssa retkelle ja paahtamaan vaahtokarkkeja. Ja sekin on todella hauskaa. Eläkää nyt hyvät ihmiset tätä ainokaistanne kaikella tapaa.

Hyvät viikonloput kaikille.

Vierailija
22/29 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uu, hyvä sä! Tässä vähän seurailen miehen askelmerkkejä.

Pitkästä aikaa mun tekisi mieli viiniä. En kuitenkaan jotenkin osaa "kalsareita" ryypiskellä, jos nurkissa on muita. Tai ainakaan aloittaa. Lapset on ulkoistettu, nyt vaan odotan miehen seuraavaa siirtoa.

Yrittänyt ehdotella, että eikö teillä olis pitkästä aikaa saunailtaa Peralla tai sitten vaikka meillä. Ostin oluitakin ja iltapala tarpeitakin... Se ei meinaa ymmärtää mun hienovaraisia vihjeitä.

No ota ite olut? jos mieli tekee, kyllä se miehellekin siitä asia valkenee 😀 Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää tummaa rommia tänään vähän maistelen vaimon kanssa, jotain kivaa herkkua ja samalla kattellaan elokuva. Kunhan ensin nukkuu lapset.

JA JOO TIETENKIN SE ON  VÄÄRIN KUN VIINA PAHA... mutta siis meillä on kivaa. Vaikea ymmärtää miten se on aina erityisesti siltä absolutistilta pois. Pitkä työviikko takana. Huomenna mennään jo aamusta lasten kanssa retkelle ja paahtamaan vaahtokarkkeja. Ja sekin on todella hauskaa. Eläkää nyt hyvät ihmiset tätä ainokaistanne kaikella tapaa.

Hyvät viikonloput kaikille.

Hyvää viikonloppua myös sinulle!

Ap

Vierailija
24/29 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi rentoutumiseen ja hyvää oloon tarvita viiniä... ja varsinkin jos on vain omassa seurassaan. Ja kellokin todella vähän. Tänäänkään en ota viiniä. Illalla kuntoilua ja kotoilua, aamulla kuntoilua. Viime viikolla otin lasillisen kyllä ystävän kanssa.

Kukin tyylillään tietysti.

Humble brag and good for you. Kiillottuiko sädekehäsi tästä taas?

Vierailija
25/29 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uu, hyvä sä! Tässä vähän seurailen miehen askelmerkkejä.

Pitkästä aikaa mun tekisi mieli viiniä. En kuitenkaan jotenkin osaa "kalsareita" ryypiskellä, jos nurkissa on muita. Tai ainakaan aloittaa. Lapset on ulkoistettu, nyt vaan odotan miehen seuraavaa siirtoa.

Yrittänyt ehdotella, että eikö teillä olis pitkästä aikaa saunailtaa Peralla tai sitten vaikka meillä. Ostin oluitakin ja iltapala tarpeitakin... Se ei meinaa ymmärtää mun hienovaraisia vihjeitä.

No ota ite olut? jos mieli tekee, kyllä se miehellekin siitä asia valkenee 😀 Ap

Hyiii, en ota. En tykkää olusten mausta. Hän vielä tekee töitä, ettei ole vielä viikonloppu moodissa, kuten mä.

Kyllähän mä nyt tietenkin vinkkusta otan kohta. Enhän mä nyt ihan tosissani ollut. ;)

Vierailija
26/29 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko korvaukset taas tullut maksuun?

Luuletko että me juopot kelaelätit mitään viinejä siemaillaan? Spessutilanteisiin voi sen 7 e kyykkypullon hakea. Muuten ei ole paras hinta-hyötysuhde.

Vierailija
27/29 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt alkoi tekee mieli!

Vierailija
28/29 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä doku?

Terv. 4 viikkoa tipattomalla

Vierailija
29/29 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vissiin pikkusen pitkä viikko takana. Luin: rekkalastillisen verkkareita...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän