Jotenkin kornia tuo Jenni Dahlman Lastensairaalan mainoksessa...
Olenko ainoa jonka mielestä on pikkasen kornia, että Suomen tunnetuin elättivaimo ja rahan perässä juoksija Jenni Dahlman on tuossa Lastensairaalan mainoksessa? Jenni tuskin edes haluaa lapsia, eikä ole kyllä tehnyt yhtään mitään hyödyllistä koko elämänsä aikana, eli on sikäli erittäin huono esimerkki kaikille tämän maan nuorille naisille... Ihmettelen hänen valintaansa tuohon mainokseen.
Janina ja Vanessa sentään ovat herttaisia perheenäitejä ja tehneet oikeita töitäkin, Jenni ei todellakaan kuulu samaan kategoriaan heidän kanssaan!
Kommentit (78)
Minä näen asian niin että Jenni haluaa auttaa LAPSIA.
Mistä kukaan av:lla voi tietää kuinka paljon Jenni omia lapsia on halunnut tai yrittänyt. Jktp pitkän suhteen kaatuminen kaataa myös mahdolliset lapsihaaveet mikä voi olla kovakin paikka.
Juu, kyllä Jennin pitää nyt hävetä, että lähti Lastensairaala-kampanjaan mukaan. Siihen saa osallistua vaan hienot ihmiset, sellaiset joilla on lapsia ja jotka paiskii töitä joka päivä.
Hienoa että osallistuu, mutta turhakkeena pidän itsekin.
[quote author="Vierailija" time="17.12.2013 klo 21:19"]
En nyt puolustele Jenniä mutta haluan kysyä että mitä olette arvon mammat itse tehneet tuon sairaalahankkeen hyväksi? Luultavasti ette hevonpaskaa joten mitäs jos olisitte ihan hiljaa!
[/quote]
Jaa, minä olen lahjoittanut rahaa. Joten saanko nyt sanoa mitä mieltä olen mainoksesta?
[quote author="Vierailija" time="17.12.2013 klo 21:19"]
En nyt puolustele Jenniä mutta haluan kysyä että mitä olette arvon mammat itse tehneet tuon sairaalahankkeen hyväksi? Luultavasti ette hevonpaskaa joten mitäs jos olisitte ihan hiljaa!
[/quote]
Minä olen lahjoittanut rahaa. Jos jokainen suomalainen antaisi edes euronkin, niin päästäisiin jo pitkälle.
Juu meinasin tosiaan laittaa samasta aiheesta aloituksen, ennenkuin käytin hakutoimintoa... Minustakin vähintään omituinen valinta mainoskasvoksi kampanjaan, jossa kerätään lahjoituksia. Toisaalta: kaikkihan sen tietävät, että Jennillä ei omasta takaa fyrkkaa ole penniäkään ja elää silti ilmeisesti aika leveää elämää, joten kukas sen parempi kerjuukampanjan kasvoksi kuin hän. :)
Aaargh nyt tuo mainos pyörii täälläkin... :(
Kuulkaas nyt, vaikka ihminen ei halua omia lapsia niin ei hän silti välttämättä lapsia vihaa. Jenni voi hyvinkin haluta auttaa sairaita lapsia ja minusta se on ihan ok. Miksi Lastensairaalan mainoksessa ja kampanjassa saa olla mukana vain sellaisia ihmisiä joilla on itsellään lapsia tai jotka ainakin haluaa lapsia? Miksei siinä voi olla mukana vaikka olisikin vela?
Ja mammat, käsi sydämelle. Jos teillä olis mies jonka tulot olis Kimin tulojen luokkaa, niin ihan todellako te painaisitte töihin tukka putkella joka päivä? Vai harrastaisittko te mieluummin jotain itsellenne mieluista. Jenni tuskin hyväksikäyttää Kimiä, eiköhän tuo rahansa sille ex-vaimolle ihan vapaaehtoisesti antanut. Kimi ei vaikuta ihmiseltä, joka olis niin tyhmä että moinen vois tapahtua. Teitä nyt vaan vituttaa, kun joku pääsee "helpomalla".
[quote author="Vierailija" time="15.12.2013 klo 12:23"]
Jenni edustaa/symboloi ainakin minulle kaikkea sitä, mitä EN haluaisi oman tyttäreni omaksuvan: Hedonistista, ulkonäko- ja materiakeskeistä, kerskailevaa elämäntapaa, jossa naisen tehtävä on näyttää hyvältä ja miehen puolestaan tienata mahdollisimman paljon rahaa ja elättää nainen, jonka ei tietenkään tarvitse tehdä töitä opiskella tai muutenkaan ponnistella elämässä.
Eli komppaan ap:ta, TODELLA korni mainoskasvo Jenni tuossa mainoksessa.
[/quote]
En tiennytkään, että kyse on jostain idolikilpailusta.
Ei hitto. No kiva tietää tässä vaiheessa ettei velojen rahat kelpaa tuohon keräykseen, turhaan siis lahjoitin ropojani...
Kiitos ap. Nyt ymmärrän, että minun ei tarvitse osallistua pennin hyrrälläkään tuohon keräykseen. Olisihan kornia, jos lapsettomana haluaisin jotaa hyvää sairaille lapsille.
Nr. 8: "Jenni ei ole koskaan ollut esillä minkään hyvän asian puolesta"
Tarkoittaako lauseesi, että koska hän ei ole toiminut tuolla tavoin sinun määräämään ikävuoteen meneessä, hän ei koskaan myöhemminkään saa tehdä niin? Eikö ihminen saa muuttua (jos tässä edes muuttumisesta on kyse)? Eikö pitäisi olla positiivinen asia, että hän nyt on mukana tässä kampanjassa?
[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 21:59"]
Olen kuullut sisäpiiritietona, että yksi syy Jennin ja Kimin liiton kariutumiseen oli se, ettei Jenni halunnut lapsia...
[/quote]
Asia oli kylläkin päinvastoin. Kimi ei halunnut.
[quote author="Vierailija" time="15.12.2013 klo 11:47"]
Ai Jenni tarkka julkisuudesta? No mites nää autossa panemis kuvat Ossi Väänäsen kanssa ym. mitä hänestä nyt on vuosien saatossa julkaistu? Jenni ei ole koskaan ollut esillä minkään hyvän asian puolesta, vaan lähinnä esitellyt julkisesti luksuslaukkujaan ja ökyelämäntyyliään, omituista jos jonkun mielestä tämä on "tarkuuttaa julkisuuden kanssa."
[/quote]
Totta. Niilläkin tuhansien eurojen luksusmerkkilaukuilla olisi ruokkinut monta nälkäistä pikku suuta.
Ihanan herttainen missi ja äiti Heidi Sohlberg olisi ollut uskottavampi siinä mainoksessa :)
[quote author="Vierailija" time="20.12.2013 klo 10:51"][quote author="Vierailija" time="15.12.2013 klo 11:47"]
Ai Jenni tarkka julkisuudesta? No mites nää autossa panemis kuvat Ossi Väänäsen kanssa ym. mitä hänestä nyt on vuosien saatossa julkaistu? Jenni ei ole koskaan ollut esillä minkään hyvän asian puolesta, vaan lähinnä esitellyt julkisesti luksuslaukkujaan ja ökyelämäntyyliään, omituista jos jonkun mielestä tämä on "tarkuuttaa julkisuuden kanssa."
[/quote]
Totta. Niilläkin tuhansien eurojen luksusmerkkilaukuilla olisi ruokkinut monta nälkäistä pikku suuta.
[/quote]
Mistä ihmeestä te tiedätte mitä niillä masseilla on tehty ja ei ole?
Ihmisillä on joku käsittämätön vääristymä, että rikkaan pitäisi elää ulospäin "köyhästi" ja lahjoittaa kaikki ylimääräinen hyväntekeväisyyteen.
Jos sulla on tallessa 4milj. ja annat siitä miljoonan lastensairaalalle niin mielestäni olet jo enemmän kuin oman osasi tehnyt. Ole ystävällinen ja kävele Aleksilla Luiska olalla ylpeänä! Ja sama homma, jos palkkasi on 2000e ja annat siitä 500e tai hitto vaikka kakskymppiä.
Ja tämä siis vain esimerkki, en tarkoita että Jenni on lahjoittanut miljoonan.
[quote author="Vierailija" time="20.12.2013 klo 09:49"]
Ja mammat, käsi sydämelle. Jos teillä olis mies jonka tulot olis Kimin tulojen luokkaa, niin ihan todellako te painaisitte töihin tukka putkella joka päivä?
[/quote]
En ole mamma, mutta minä haluaisin että minulla olisi myös jotain omaa, eli oma ura ja omat työkaverit. Mies kertoo kotona minulle miten töissä tai ammattiurheiluharjoituksissa meni, ja minäkö kertoisin vain että missä kauneudenhoidoissa juoksin ja liikkeissä shoppailin, ja mitä jumppaa harrastin salilla tänään? Ei riittäisi minulle, haluaisin että minulla on ihan omaa rahaa varalla koska en luottaisi siihen että saisin mieheltä mitään mahdollisen eron sattuessa.
Luulisin että menestyminen ratsastuksessa on pitkälti kiinni rahasta. Jos sitä on käytettävissä niin jennin tasolle pääsee jos nyt sattuu pikkasen olemaan urheilullinen. Jos taas ei ole rahaa käytettävissä niin ratsastuksessa ei voi menestyä yhtään, koska ei ole varaa edes kokeilla.
[quote author="Vierailija" time="17.12.2013 klo 21:45"]
Minä näen asian niin että Jenni haluaa auttaa LAPSIA.
Mistä kukaan av:lla voi tietää kuinka paljon Jenni omia lapsia on halunnut tai yrittänyt. Jktp pitkän suhteen kaatuminen kaataa myös mahdolliset lapsihaaveet mikä voi olla kovakin paikka.
[/quote]
Kimi on vuosien mittaan monet kerrat puhunut toiveestaan saada perhe. Jenni on ollut hiljaa. Ainahan tämän voi toki selittää sillä, että taustalla on lapsettomuushoitoja ja keskenmenoja ja muuta tragediaa, mutta kun ottaa huomioon että pätäkkä ei ole ollut esteenä, vaikuttaa kyllä siltä, että kyse on vapaaehtoisesta lapsettomuudesta.