Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttävää! Jo taas meni rahat hukkaan (kosmetiikka)

Vierailija
15.12.2013 |

Kyllä kannattaa pysyä niissä luottotuotteissa. Viimeisin huti sattui äskettäin, kun en jaksanut käydä kuin pienessä lähikaupassani. Ostin sitten kotimaisen shampoon, jonka luvattiin hoitavan hiuksia. Maasta taivaaseen kehuttiin pullon kyljessä niitä hoitavia ominaisuuksia. Mutta ei siitä mihinkään ole, syväpuhdistuskäyttöön jää. Vessanpöntön rusketusraitoihin tehois varmaan mainiosti. Sattuuko teille mulle usein näitä hutiostoksia, ja mitkä on pahimmat pettymykset?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilemalla löytyy se itselle sopiva. Välillä ei oikea osu heti ensimmäisenä kohdalle. Miksi shampoo muuten aiheuttaa tuollaisen draaman? Ovatko odotuksesi kohdallaan? Tuotteen luonteeseen kuuluu, että noin 85 % on mainontaa, hajusteita ym. ja loput sitä saippuaa. Onhan sitä pesty hiuksia mäntysuovallakin ym. Kirpaiseeko 3 euron markettiputeli liikaa?

Vierailija
2/25 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt monta vuotta Diorin Diorshow ripsaria joka on paras minkä tiedän. Viikolla menin ostamaan jonkun Lumenen 15€ ripsarin kun ajattelin säästää. Ripsari oli ihan järkyttävän huono, tuli ihan teiniajat mieleen ja kunnon hämähäkkiripset. Jouduin vielä aamulla kiireessä pesemään kasvot ja aloittamaan meikin alusta. Roskiin lensi ripsari ja se säästö meni sitten siinä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä minkalaiset odotukset olet ladannut markettituotteelle. Ei silti, kyllä minullekin tietyt markettituotteet toimii, kuitenkin kampaajalta ostetut shampoot on ne, joilta varsinaisesti laatua odotan.

Vierailija
4/25 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko ajanhan noita sattuu. Muutaman euron ostos tosiaan ei tunnu missään. Ostin kesällä satasen tuotteen jonka piti edistää ripsien ja kulmakarvojen kasvua. Ei näkynyt tulosta...

Vierailija
5/25 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä osta marketista shampoota. Enkä kosmetiikkaa, jos en tiedä onko ok vai ei...

Vierailija
6/25 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä 3 euroa on iso raha, kun sillä olisin saanut sen luottotuotteen melkein. Nyt on lompsani tyhjä ja sydämeni särkynyt, auts ;) Mutta vakavissaan, kalliden tuotteiden kohdalla toi on sitten jo isompi menetys. Enempi ajattelen nyt sitä, että tuo mainostettu suomalainen shampoo ei todellakaan lunasta lupauksiaan, se ei ole hoitavaa, Piti laittaa varmaan desi shampoota, että edes vaahtosi,. Ja sitten öljytä koko pää, että sain pitkät hiukseni selvitettyä. Mainokset ei pidä paikkaansa, mutta okei me ollaan erilaisia ja tää oli tässä. Hyvää päivänjatkoa.

T Ap

Vierailija
7/25 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä joskus käy niinkin, että vanha luottotuote pettää. Sen koostumusta on menty muuttamaan, "parantamaan", mikä minun kohdallani on aina merkinnyt huononnusta. Viimeisin tällainen pettymys on Cliniquen Superfit -meikkivoide.

Vierailija
8/25 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Lumenen tuotteet nyt onkin paskoja. Ripsiväreissä kannattaa halpiksissa luottaa Max Factoriin. Se kullanvärisessä kuoressa oleva Masterpiece-ripsari on käytössä mm. monella ammattimeikkaajalla, toiset käyttää sitä pelkkää harjaa levittääkseen jonkun muun merkkisiä ripsivärejä.

Vierailija
9/25 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2013 klo 14:00"]

No Lumenen tuotteet nyt onkin paskoja. Ripsiväreissä kannattaa halpiksissa luottaa Max Factoriin. Se kullanvärisessä kuoressa oleva Masterpiece-ripsari on käytössä mm. monella ammattimeikkaajalla, toiset käyttää sitä pelkkää harjaa levittääkseen jonkun muun merkkisiä ripsivärejä.

[/quote]

Millainen harja siinä on? Minulla on lyhyet ja harvat ripset, sen tähden minä ostan noita Lumenen ripsareita, kun niissä on useimmissa tarpeeksi pieni ja kapea harjaosa.

Vierailija
10/25 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen pettynyt joihinkni kalliisiin merkkeihin, esim. se joku 38-astetta ripsari on tosi huono.

Mun mielestä LUmene ja Loreal on parhaat hinta-laatusuhteeltaan. Paitsi Lorealin pakkaukset on välillä luvattoman huonoja ja hajoavia.

Vierailija
11/25 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on pari luottotuotetta, jonka vaihtamista en harkitse. ripsareissa se on lancomen definils (ainoa, joka ei sottaannu alaluomella), ja silmänympärysvoiteissa apteekin eucerinin hydraulon filler (ainoa, jonka jälkeen silmät rypyttömämmät). Näitä en vaihda kalliimpiin enkä halvempiin. 

Lumene on ihan liipalaapaa.

Vierailija
12/25 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripsivärikokeilut ovat aina riskejä, siksi en uskalla vaihtaa kerran hyväksi havaitsemaani. Onneksi hinta on kuitenkin alle 20 euroa, Max Factorin tuote kyseessä.

Vierailija
13/25 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Lumenen tuotteet nyt onkin paskoja. Ripsiväreissä kannattaa halpiksissa luottaa Max Factoriin.

[/quote]

Max Factoriin luotan minäkin ripsareissa! Tämä kun on sellainen tuote, joka täytyy vaihtaa parin kuukauden välein, joten vaihtamalla selektiivisistä sarjoista halvempiin ja käyttämällä kaksi yhden hinnalla tarjoukset hyväksi voi hyvinkin säästää jo yli satasen vuodessa!

Max Factoreissa on tosiaan hyvät harjat.  Minulla on pitkät, tummat, taipuisat, mutta harvahkot ripset. Ennen muoviharjojen tuloa ripsareihin ripsari kuin ripsari oli joko klimppasi ripset yhteen tai oli vaikutukseltaan luokkaa plus miinus nolla. Masterpiece taisi olla Max Factorin ensimmäinen muoviharjainen ripsari, ja se, joka teki itsestäni merkin fanin. Aiemmin olin kokeillut varmaan kaikkia ns. markettimerkkejä (L'oreal oli vanha suosikki, Lumenella tulos oli vähän sama kuin jos en ripsaria olisi laittanut ollenkaan) ja paria selektiivistä merkkiä. Tosin omiin ripisiin toimii vielä  Masterpiecea paremmin False Lash Effect, jossa on isompi harja. 

Vierailija
14/25 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2013 klo 14:04"]

[/quote]

Millainen harja siinä on? Minulla on lyhyet ja harvat ripset, sen tähden minä ostan noita Lumenen ripsareita, kun niissä on useimmissa tarpeeksi pieni ja kapea harjaosa.

[/quote]

Masterpiecessä on aika pieni harja, ja siitä seurasi itselleni, etten saanut ihan haluamaani volyymia ja näyttävyyttä tuolla tuotteella. Käytän miinuslaseja, joten ihan kaikki kikat, jotka avaavat ja suurentavat silmiä, ovat käytössä. Mutta jos pidät pienemmistä harjoista, sinulle tuo voisi siis toimiakin! Itse ostin uuden Lash Extension Effectin kokeiluun syyskuussa, *kun halvalla sain*. Se voisi myös olla ok, tosin kaareva harja vaatii pikkuisen harjoittelua, parilla ensimmäisellä käyttökerralla tökin tuotetta reilusti myös luomille. 

- 14 -

Vierailija
15/25 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shampoon voi käyttää vaikka vessan pytyn pesuaineena.

En edes ymmärrä miksi joku kehtaa mankua shampoon olleen huonoa. Laatua harvoin halvalla.

Vierailija
16/25 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosteusvoiteiden ja kasvonpesuaineiden saralla tulee joskus vikaostoksia. Garnierin tuotteet on ollu kummaltakin osalta parhaimpia/sopivampia itelle,kun sekaiho.

Meikkivoiteissa ei passaa kauheesti pihistellä..Max Factor tai Maybelline ennemmin kun Lumene on ostettava,jos en taho näyttää samalta kun yläasteella :D

Vierailija
17/25 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata syrjähyppyjä tehdä kun on hyvän löytänyt. Vaikka välillä sama vanha voi kyllästyttää, sivuseikkailuista ei seuraa kuin äärimmäisissä harvinaisuus tapauksissa mitään hyvää tai pysyvää.

Sääntö pätee moneen asiaan.

Vierailija
18/25 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku tosi hyvä voi olla toiselle tosi huono :) Täällä mainittu Dior ripsari ei toiminut mulla ollenkaan ja Max Factorin False Lash ripsari jäi siihen yhteen käyttökertaan. Huonoin kokeilemani ripsari. Ja Kanebo 38 on taas lemppari.

Vierailija
19/25 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Se hehkutettu parinsadan euron La Mer-voide on samaa töhnää kuin peltipurkissa oleva vanhanaikainen Nivea joka ei meinaa imeytyä ihoon muuta kuin sitä lämmitettäessä ja hieroessa! :( Suuren luokan julkkikset taitavat hehkuttaa tuota tuotetta vain koska saavat siitä mainostuspalkkiota? Sillä en huomannut siinä muuta tehoa kuin ihohuokosteni totaalisen tukkeutumisen :((

Vierailija
20/25 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2013 klo 14:40"]

[quote author="Vierailija" time="15.12.2013 klo 14:04"]

[/quote]

[/quote]

Masterpiecessä on aika pieni harja, ja siitä seurasi itselleni, etten saanut ihan haluamaani volyymia ja näyttävyyttä tuolla tuotteella. Käytän miinuslaseja, joten ihan kaikki kikat, jotka avaavat ja suurentavat silmiä, ovat käytössä. Mutta jos pidät pienemmistä harjoista, sinulle tuo voisi siis toimiakin! Itse ostin uuden Lash Extension Effectin kokeiluun syyskuussa, *kun halvalla sain*. Se voisi myös olla ok, tosin kaareva harja vaatii pikkuisen harjoittelua, parilla ensimmäisellä käyttökerralla tökin tuotetta reilusti myös luomille. 

- 14 -

[/quote]

OK, kiitos tiedosta.

10