Ärsyttävää! Jo taas meni rahat hukkaan (kosmetiikka)
Kyllä kannattaa pysyä niissä luottotuotteissa. Viimeisin huti sattui äskettäin, kun en jaksanut käydä kuin pienessä lähikaupassani. Ostin sitten kotimaisen shampoon, jonka luvattiin hoitavan hiuksia. Maasta taivaaseen kehuttiin pullon kyljessä niitä hoitavia ominaisuuksia. Mutta ei siitä mihinkään ole, syväpuhdistuskäyttöön jää. Vessanpöntön rusketusraitoihin tehois varmaan mainiosti. Sattuuko teille mulle usein näitä hutiostoksia, ja mitkä on pahimmat pettymykset?
Kommentit (25)
Ei se sampoo vaahdollaan pese. Turha tunkea desiä päähän pelkän vaahdon takia. Osta kerralla vaikka kunnon sampoo, esim. Flow-kosmetiikan pala..
Joo, se halvin sampoon ainesosa eli saippua on just sitä, mikä vaahtoaa. Laadukkaammat sampoot ovat yleensä vähemmän vaahtoavia.
Jos mielenkiintoa riittää, suosittelen esimerkiksi juurikasvu.org -foorumia. Kirjautumattomille näkyvät vain hiusaiheiset keskustelut, mutta kun luo nimimerkin, pääsee lukemaan myös muita kosmetiikkakeskusteluja. Ei sieltä tietenkään mitään pikaratkaisuja saa itselle sopivista tuotteista, mutta minä ainakin olen pidempään keskusteluja lukeneena saanut hyviä vinkkejä. Ainakin tieto on puolueettomampaa kuin purkkien kyljissä olevat hehkutukset.
Korkea hinta ei todellakaan korreloi korkean laadun kanssa. Lidlistä olen ostanut itselleni täydellisesti sopivat kasvorasvan sekä hiustenhoitoaineen, kasvojen pesuun taas paras on Biotherm.
Lorealilta ripsarit, rimmeliltä puuteri, maxfactorilta meikkivoiteet :) Sillä hyvin pärjännyt näiden halpismerkkien suhteen.