Mieheni haluaa erota kun liityin facebookiin?!
Liityin facebookiin töissä ylläpidettävän ryhmän vuoksi ja nyt mieheni haluaa eron, ihan tosissaan. Hänellä on ollut narsistisia piirteitä ennenkin mutta tämä vie jo voiton. En edes käytä facea muuten kuin työasioissa mutta hän luulee että roikun siellä aina kun olen koneella. Tämä taitaa olla liittomme piste sillä en jaksa hänen mustasukkaista kontrollointiaan... Onkohan muita samassa tilanteessa olevia?
Kommentit (23)
Alkaaks sun miehen nimi J:llä. Jos alkaa ni heti ero
[quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 23:57"]
[quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 23:31"]Meilläkin tuli möly kun sinne liityin 1,5 vuotta sitten. Valitettavasti hän sai minulta vain epäuskoisen naurahduksen ja joopa joo -lausahduksen. Meilläkin mies on samanlaisia piirteitä omaava, mutta olen saanut ne piirteet pysymään taustalla aika hyvin, kun en ole mennyt mukaan typeriin kotkotuksiin mitä sieltä aika ajoin tulee. Esimerkkejä on satoja. :)
[/quote]
Miksi haluat olla suhteessa ihmiseen, jossa on piirteitä jotka pitää saada pysymään taustalla?
[/quote] Aikuinenkin ihminen oppii uusia tapoja kun huomaa, että vanha tapa ei toimi, mutta jos kukaan ei kerro uudesta tavasta, ihminen ei välttämättä tietoa osaa itse etsiä. Onko tämä syy lopettaa melkein 20 vuotta kestänyt suhde?
[quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 23:57"]
Miksi haluat olla suhteessa ihmiseen, jossa on piirteitä jotka pitää saada pysymään taustalla?
[/quote]
Koska kaikissa ihmisissä on?