Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia miehiä kaveripiirinne kauneimmilla ja suosituimmilla on

Vierailija
14.12.2013 |

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 07:53"]

Edelliseen: vai että oikein valmistumassa yliopistosta :)

[/quote]

Tuon sä sitten siitä poimit? Keskimäärin kuitenkin jos naisella on 2 yliopistotutkintoa ja varsin lupaava työura, tällöin häntä ei isketä lupaamalla ikuista kotirouvuutta.

Vierailija
22/23 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 08:27"]Kauniilla naisilla hyvin vähän ja sellaisia kuin itse tahtovat, heillä kun on varaa valita.

Suosituilla taas ... no, mitä niitä nyt milloinkin baarista mukaan tarttuu. Ne raukat kun eivät osaa sanoa kenellekään ei, ja siitä tulee vaikutelma "suositusta".

Onko teidän mielestänne (17 ym) aina parempi olla mikä tahansa äijäkutale, kunhan " ei tarvitse olla yksin" ? Mikä teidät tekee niin epätoivoisiksi miesten suhteen?

Olenko vanhanaikainen, kun minun mielestäni yksi hyvä mies on parempi kuin kymmenen yksinäisyyydenpoistajaa?

[/quote]

Tämä minun suosittu ja kaunis ystäväni ei käy baareissa, eikä tapaile ketä sattuu. Hänellä on ollut paljon hyviä miehiä ja se hänelle suotakoon. Itse en ole mikään tuomitsemaan hänen käytöstään, sen verran rakas ystävä hän minulle on. Toisilla on elämänsä aikana se yksi mies, toisilla monta kymmentä.

Yksi yhteinen nimittäjä näillä ystäväni miehillä on ollut, nimittäin tavallista paremmat tulot. Kaikki ovat kohdelleet ystävääni hyvin. Ehkä koska ystävälläni on varaa valita, hänen on helppo jättää noita hyviäkin miehiä, kun tietää löytävänsä yhtä hyvän tai jopa paremman hetkessä. Toista se on minulla, tavallisella tallukalla jonka perässä miehet ei juokse, täytyy olla ikionnellinen siitä yhdestä hyvästä ;)

Kai sitä helpommin vaihtaisi työpaikkaakin, jos tietäisi että uutta tullaan tarjoamaan melkein heti, kun olet edellisestä päässyt eroon. Ei vaan, en minä tiedä. En minä mitenkään arvosta sitä että on ollut usean miehen kanssa, enkä sitäkään että on ollut vaan yhden kanssa, kunhan nyt vaan vastasin kysymykseen ja kerroin kauniista ystävästäni, jolla on ollut hyvin monenlaisia miehiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

= naiset ovat huoria.