Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvät läskipallot ja laihduttajat! Tee itsellesi 1/3 t kotijumppaohjelma.

Vierailija
03.03.2014 |

Tämä näyttää toimivan. Tein itselleni noin puolen tunnin jumppaohjelman ja olen noudattanut sitä jonkun viikon ja tulosta tulee. Oli todella helppo juttu. Pidä myös radiota auki ja jos tulee joku hyvä biisi, niin tanssi sen tahtiin. Sitten jatkat muita puuhiasi. Jos vauvoja kotona, niin siinä samallahan sä niitä vahdit. Ota lähelle. Eikös ole helppoa ja vatsakin alkaa toimia, mikä ei ole merkityksetöntä laihduttamisessa.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Miten mä ne liikkeet tässä voisin selittää? Tämä on kyllä ollut tehokasta ja sekä vaatteet että peilit näyttää, että jotain on tapahtunut. Vaakakin on menossa oikeaan suuntaan. Mun liikkeet ovat olleet ihan yksinkertaisia, mutta mahdollisesti vähän joogapainotteisia, jos niin voisi sanoa. Paljon sellaista missä kroppa ristiin. Aloita 200 kertaa lattia selällä polvi kyynärpäähän ja molemmille puolille ristiin. Siinä menee ehkä viisi minsaa. Sitten keinut istualteen pepulla puolelta toiselle ja nostat vähän jalkaa sinne polven korkeudelle. Olen jaksottanut nämä siten että aina 50 noita punnerruksia ja 50 pepulla keinumista. Musaa päälle jotta aivot ei turru kun laskeskelee noita kertoja. Sitten on sellainen liike missä toinen jalka taakse suoraan ja vastapuolen käsivarsi suoraksi. 2 x 30 kertaa ja toiselle puolelle sama. Menee toiset viisi minsaa. Sitten nostat jalat taakse suoraan niin että peppuun tulee liikettä. Taas 2 x 30 kertaa. Sitten kummankin jalan nosto 2 x 30 kertaa. Sitten nostat yläkropan lattiasta taas 2 x 30 kertaa. Tässä menee nyt kaikkiaan jotain 20 min mahdollisesti 30 min. MÄ TAIDAN OLLA PÄHKÄHULLU, MUTTA MÄ OLEN ONNISTUNUT. Ja suuri ilon aihe on, että vatsa lähtenyt toimimaan. Tämä on ihan helppoa. Ja paljon helpompaa laskea noita numeroita kolmeenkymmeneen kuin käyttää kalorilaskureita. Et tietenkään saa syödä mitään idioottimääriä. Mä taidan syödä jotain 1400-1600 kcal per vrk.

Vierailija
2/11 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Läskipallot"? Kuvitteltko saavasi viestisi perille tuollaisella kielenkäytöllä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tatuoitu ja lävistetty äitykkä, jonka lasten isä on edelleen epävarma.

Vierailija
4/11 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene nyt kotiisi kasvamaan :D:D:D:D:D

Vierailija
5/11 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene nyt kotiisi kasvamaan :D:D:D:D:D

Vierailija
6/11 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te mua haukuttu. Mä olen itsekin läskipulla ja läskipallo - siis ihan miten vaan ja ikuinen laihduttaja, joka tekee jatkuvasti kaiken maailman ruokapäiväkirjaa päässä ja nyt tämä lähti näin helpolla wörkkimään. Olen ihan yllättynyt. Vahingossa kirjoitin 1/3 tuntia, mutta kyllä sekin taitaa riittää liikuntaa harrastamattomalle. Tuli joku shokki elämäntapamuutoksesta ja niitä shokkeja sille läskipulla- läskipallokropalle just tartteekin antaa.

Vierailija
7/11 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, ap! Kertoisitko, millainen sun jumppaohjelma on? Mä olen toistaiseksi käynyt tunnin kävelyllä/päivä, mutta jotain lihaskuntoharjoitteluakin pitäisi ottaa ohjelmistoon.

T. toinen läskipallo

Vierailija
8/11 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en suostu nimittelemään itseäni läskiksi, vaikka olen reilusti ylipainoinen. En halua vihata itseäni, vaan pitää itsestäni niin paljon, että hoidan terveyttäni paremmin. Lihomiseni on sitä luokkaa, että painon takana on psyykkisiä tekijöitä esim. lohtusyömisen muodossa. Siksikin koitan pitää asenteeni itseäni kohtaan ystävällisenä ja kannustavana, en vastenmielisyyttä ruokkivana.

Vierailija
9/11 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2014 klo 11:28"]

"Läskipallot"? Kuvitteltko saavasi viestisi perille tuollaisella kielenkäytöllä?

[/quote]

Totuus sattuu. Silloin kun itse olin lihava, en koskaan olisi tajunnut laihduttaa, ellei minun ulkomuodolleni olisi naurettu. Niin sokea olin itselleni.

Vierailija
10/11 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2014 klo 11:28"]

[/quote]

"Läskipallero" on oikea sanamuoto.

Vierailija
11/11 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

1/3 t? Kolmasosa tonnista?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä