Nainen, millainen mies saa sinut syttymään?
Enkä tarkoita nyt sellaisia, kuin psykopaatti ja pyromaani. Tunnetasolla tarkoitan.
Kommentit (80)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hyvin toimeentuleva, lihaksiskas, tatuoitu, "paha poika", osaa naurattaa naisia, pitkä...siinäpä tärkeimmät.
t. naiset
Mun mies on pienituloinen, hintelä, tatuoimaton, keskimääräistä lyhyempi. Tavatessamme oli melko ujo, mutta sai minut tuntemaan oloni mukavaksi ja huumorintaju meni yksiin. Pahat pojat ei ole kiinnostaneet koskaan, eivät myös mitkään "alfa-pröystäilijät".
Ja hän saa sinut syttymään? Odotat että saat repiä vaatteet hänen päältään? Moni on suhteessa ihan hyvän miehen kanssa, mutta mies ei saa syttymään. Tällä palstalla on joka päivä aloituksia missä kerrotaan naisen haluttomuudesta. Seksi on se pohja mille itse suhteen rakennan. Aivan sama vaikka mies imuroisi raivokkaasti olohuoneen mattoa ja osaisi viedä roskapussin juuri oikeaan aikaan, jos minä en halua häntä niin siinä ei ole sitten enää mitään.
N40
Saa, seksi on hyvää ja kiihkeää, mies tietää tasan tarkkaan mistä tykkään. Vaikka joku olisi ulkoisesti viehättävä, kiinnostukseni laskee pakkasen puolelle oitis jos tyyppi paljastuu luonteeltaan minusta epämiellyttäväksi, enkä voisi kuvitellakaan harrastavani seksiä hänen kanssaan. Sen sijaan joku vaatimattoman näköinen, mutta luonteeltaan ja jutuiltaan kiinnostava muuttuu oitis haluttavammaksi.
Ei kaikki syty samoista asioista.
Mun mielestä hintelä, tatuoimaton, keskimääräistä lyhyempi ei edes ole mitenkään vaatimattoman näköinen vaan mielestäni kaikki seksikkäimmät miehet ovat juuri tuota. Luonne ratkaisee paljon ja miehen pitää olla aika sinut itsensä, ympäristönsä ja maailman kanssa. Ei tarvitse edes olla huippuälykäs vaikkei se haittaa. Tiesittekös tutkitusti älykkyyttä pitävät seksikkäänä vähän kaikenlaiset ihmiset, mutteivät erityisesti sellaiset, jotka ovat sitä itse. 😁
Moni muslimi on saanut naisen syttymään.
Mies, jolla on bensaa ja sytkäri :D
Vierailija wrote:
Huumorintajuinen, elämäniloinen, aktiivinen, empaattinen, lapsirakas, eläinrakas, romanttinen, haaveilija, unelmoija, huomioiva, siisti, ahkera, rehellinen, uskollinen, fiksu, leikkisä, kannustava, mielikuvituksellinen. Taidanpa vaan suosiolla hankkia koiran näillä kriteereillä..
Koirako ne muka kaikki sitten täyttää?
Vierailija wrote:
Vierailija kirjoitti:
Tätä on todella turhaa kysellä naisilta, vertaile vastauksia ja todellisuutta.
Tää on ikävä kyllä aika totta. En tiedä sitten mutta täällä naiset listaa samoja asioita mitä arvostavat, mutta todellisuudessa heillä ei sitten ole sellaista miestä vaan päinvastainen, josta sitten valitetaan. Jotenkin naiset monesti haluavat nähdä kyseisessä miehessä näitä ominaisuuksia vaikka niitä ei ole mutta silti tyytyvät. Kun taas on olemassa paljonkin sellaisia miehiä mitä arvostavat mutta ei kuitenkaan käy. Tietääkö nainen edes mitä haluaa. Loppujen lopuksi tuntuu että monet valitsevat kumppanin sen perusteella mistä eniten hyötyvät, tavalla tai toisella, valitettavasti.
Kirjoittajan kommentti on hyvä esimerkki siitä, miten pelokkaan-välttelevä kiintymyssuhde näkyy elämässä ja suhtautumisessa toisiin ihmisiin.
Positiivisen maskuliiniinen. On sinut itsensä ja maailman kanssa, ei tarvetta meuhkata tai arvostella muita. Tunne-elämältään lämmin ja vakaa. Hyvä hygienia, puhdas ja siisti, tyylikäskin (voi olla monella tavalla, ei keikari). Sosiaalista silmää ja tilannetajua.
Ei liian iso, kun olen pieni nainen.
Samanlainen kuin minä itse, mutta fysiologisilta ominaisuuksiltaan kuitenkin mies. 🩷🩷🩷🩷🩷🩷
Minulla ainakin on hyvin lämpimiä kokemuksia aarporaajista. Mytologian dosentit myös käyvät. En viitsi tässä mainita tuhkauslaitosten hoitajia, koska he lukeutunevat avaajan luettelemiin kiellettyihin henkilöihin. He ovat kyllä saaneet useita naispuolisia sukulaisiani ja ystävättäriäni todella kuumaan liekkiin.
Työpaikallani on yksi mies joka on alkanut sytyttämään mua. Ne muut sinkkumiehet siellä on sellasia töykeitä möllejä, ei ne puhu mitään mun kanssa, ei uskalla edes moikata, ovi pamautetaan naamalleni ja sitten ne saattaa vihaisesti tuijottaa kauempaa kun jotain kiinnostusta kuitenkin ilmeisesti olisi. Ihan luusereita. Hyvän näkösiä kyllä, mutta se ei riitä.
Mutta sinne tuli jokin aika sitten sellainen mua vähän vanhempi, ehkä viiskymppinen mies joka aina moikkaa mua jo kaukaa ja viimeksi katsoi mua lempeästi hymyillen.
Se sai minussa jotain aikaan.. Siinä on sitä jotain, että mies on itsevarmasti miehekäs, mutta samalla lempeä. Tuli turvallinen olo. Ja sytyin kyllä, vaikka hän onkin mua aika paljon vanhempi, mutta se käytös on noilla nuoremmilla niin tylyä, jopa vihaista. No, ehkä ne oppii iän myötä tai sitten ei.
Sanotaan näin päin- itsensä liika kehuminen ja korostaminen ja liika dominoivuus on täysi turn off mulle. Näitä kukkoja on mm Tinder pullollaan. Kuvitellaan myös, että voi näyttää riihen seinästä reväistyltä ja naiset juoksee perässä. No ei juokse- sori vaan. Rintakarvojen ja lihasten pullistelu, dick pickien lähettely- täysi trun off. Mikä se kysymys siis oli. Mistä nainen syttyy...se onkin sellaista kemiaa, ettei sitä voi etukäteen tietää. Joku tietyssä ihmisessä vaan vetää kuin magneetti.
Vierailija wrote:
Huumorintajuinen, elämäniloinen, aktiivinen, empaattinen, lapsirakas, eläinrakas, romanttinen, haaveilija, unelmoija, huomioiva, siisti, ahkera, rehellinen, uskollinen, fiksu, leikkisä, kannustava, mielikuvituksellinen. Taidanpa vaan suosiolla hankkia koiran näillä kriteereillä..
Haaveilija ja unelmoija, joka on myös siisti ja ahkera. Ei taida montaa sytykettä sinulle tästä maailmasta löytyä?
Kiltti, empaattinen, sivistynyt, tasa-arvoinen, kristillinen. Siinäpä ne tärkeimmät.
Vierailija wrote:
Kiltti, empaattinen, sivistynyt, tasa-arvoinen, kristillinen. Siinäpä ne tärkeimmät.
Erikoista yhdistää sekä tasa-arvoisuus että vaatimus tietystä uskontokunnasta. Kriteerisi eivät ainakaan ole tasa-arvoiset.
Yli 185cm
Lihaksikas
Yli 100kg
Ei tatuointeja/lävistyksiä
Ei tupakkaa
Tummat hiukset
Tulotaso ylin desiili.
Nämä jos täyttää, sitten voidaan alkaa kyselemään huumorintajun, luonteen yms perään.
N44
Kun luki listat läpi niin voidaan todeta että mies "sytyttää" naisen kun mies käyttäytyy ja toimii kuin nainen
Minä sanoisin miehekäs ja turvallinen. Se, jonka seurassa voin olla rento. Ja jonka katsoessa tunnen olevani kaunis ja haluttu. Älkää miehet aliarvioiko tapaa, jolla katsotte naista
Saa, seksi on hyvää ja kiihkeää, mies tietää tasan tarkkaan mistä tykkään. Vaikka joku olisi ulkoisesti viehättävä, kiinnostukseni laskee pakkasen puolelle oitis jos tyyppi paljastuu luonteeltaan minusta epämiellyttäväksi, enkä voisi kuvitellakaan harrastavani seksiä hänen kanssaan. Sen sijaan joku vaatimattoman näköinen, mutta luonteeltaan ja jutuiltaan kiinnostava muuttuu oitis haluttavammaksi.
Ei kaikki syty samoista asioista.