Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, millainen mies saa sinut syttymään?

Vierailija
02.10.2020 |

Enkä tarkoita nyt sellaisia, kuin psykopaatti ja pyromaani. Tunnetasolla tarkoitan.

Kommentit (80)

Vierailija
21/80 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsevarma, hauska ja osaa pitää pientä silmäpeliä. Sellainen naistennaurattaja lirkuttelija.

Tämä minut saa syttymään, eikä mikään luotettava kirjanpitäjä joka kyllä pitää asiansa järjestyksessä ja hoitaa koiran. Eikö tässä nyt seksuaalisesta halusta puhuttu? Tällaisen lirkuttelijan mukaan lähden baarista jos jonkun.

Varmaan just hauskanpitoon mutta ei kovin luotettava pidempään suhteeseen.

Tässä kysyttiin kuka saa syttymään. Oletan että ei ollutkaan nyt tarkoitus analysoida että kenelle jättäisit avaimesi ja luottaisit että kastelee kukat ohjeiden mukaan.

Vierailija
22/80 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsevarma, hauska ja osaa pitää pientä silmäpeliä. Sellainen naistennaurattaja lirkuttelija.

Palstapojilla meni taas tunteisiin. Asiallinen alku piti pilata kahdella edellisellä kommentilla.

Minä ainakin otan mieluummin varakaan herrasmiehen kuin jonkin köyhän naistennaurattajan. Ja kilpailusta päätellen en ole ainoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/80 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstapojilla meni taas tunteisiin. Asiallinen alku piti pilata kahdella edellisellä kommentilla.

Minä ainakin otan mieluummin varakaan herrasmiehen kuin jonkin köyhän naistennaurattajan. Ja kilpailusta päätellen en ole ainoa.

No minulla on jo sellainen ja kaipaan huumoria.

Vierailija
24/80 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huumorintajuinen, elämäniloinen, aktiivinen, empaattinen, lapsirakas, eläinrakas, romanttinen, haaveilija, unelmoija, huomioiva, siisti, ahkera, rehellinen, uskollinen, fiksu, leikkisä, kannustava, mielikuvituksellinen. Taidanpa vaan suosiolla hankkia koiran näillä kriteereillä..

Pitkä lista hyviä ominaisuuksia ja sinullakin olisi jono miehiä, jos olisit itse tuota kaikkea. Katkerasta loppulausahduksesta päätellen ei ole jonoa kuitenkaan näkynyt.

Joten yritäppä jatkossa vähän itsekin äläkä vain vaadi.

Vierailija
25/80 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä minut saa syttymään, eikä mikään luotettava kirjanpitäjä joka kyllä pitää asiansa järjestyksessä ja hoitaa koiran. Eikö tässä nyt seksuaalisesta halusta puhuttu? Tällaisen lirkuttelijan mukaan lähden baarista jos jonkun.

Varmaan just hauskanpitoon mutta ei kovin luotettava pidempään suhteeseen.

Tässä kysyttiin kuka saa syttymään. Oletan että ei ollutkaan nyt tarkoitus analysoida että kenelle jättäisit avaimesi ja luottaisit että kastelee kukat ohjeiden mukaan.

Moni ei harrasta yhden illan juttuja, syttyminen voi kohdistua vain ihmisiin jotka kokee potentiaalisiksi kumppaniksi.

Vierailija
26/80 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen jonka huumori on hienovaraista ja älykästä. En kestä perinteisiä naistennaurattajia jotka tykittävät vitsiä ja sutkautusta toisensa perään. Itselleni iskee huumori joka perustuu elämän pienten yksityiskohtien näkemiseen koomisena. Niille sitten nauretaan yhdessä kun kumpikin tajuaa jonkun asian koomisuuden suunnilleen yhtä aikaa.

Vierailija
27/80 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkähköt laineikkaat tummanruskeat hiukset on joka kerta semmoinen näky, että tekisi mieli ainakin käydä paijaamassa, jossei sitten raahata miestä kämpille. xD

Vierailija
28/80 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Empaattinen. Sen mukana tulee muita mukavia ominaisuuksia, jotka helpottavat yhteistä elämää.

Vierailija
29/80 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läsnäoleva. Kuuntelee mitä puhun ja rakentaa keskustelua. Osaa keventää huumorilla joka ei ole pilkkaavaa tai alentavaa eikä myöskään turhannauravaa, itsetunnoltaan ja arvoltaan kunnossa olevaa, joka luottaa itseensä. Tämä tarvitaan henkiselle puolelle sytyttämään josta fyysinen puoli tuleekin sitten ns itsekseen eli mikäli mies on kinnostunut niin eipä siinä muuta tarvii kuin kääntyä puoleen ja roihu on valmis.

Ja ennekuin joku tulee huutamaan että voi nainen tehdä aloitteen niin usko pois, olen sen jo tehnyt.

Tulemalla lähemmäksi, hipaisemalla huomaamattomasti, laskemalla katseeni, punastumalla.

Ne on ne muut naiset sitten erikseen jotka tulee koko iholle kyselemättä. Onhan se miehen oma asia kumpi sitten sytyttää enemmän, suora toiminta vai kainompi ns vanha malli.

Vierailija
30/80 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatketaan nyt vaan otsikon mukaan.

Ap

Vierailija
31/80 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen joka kuuntelee, puhuu, osallistuu ja arvostaa.

Osaa halata, suudella ja koskettaa myös sängyn ulkopuolella ilman taka-ajatuksia

Vierailija
32/80 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä on todella turhaa kysellä naisilta, vertaile vastauksia ja todellisuutta.

Vierailija
33/80 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mitä todellisuutta tarkoitat. Oma vaimoni on kertonut että ihastui koska olin se harvinainen mies joka ei yrittänyt esittää mitään vaan oli vain oma itsensä. Ei tarvinnut heittää mitään pelimiesten läppää tai olla kauhean itsevarma. Vaan se mitä olin.

Vierailija
34/80 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväkäytöksinen ja hyvännäköinen. Eipä ole montaa kohdalle osunut.

Vierailija
35/80 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin siinä todellisuudessa jossa minä elän niin fiksu kohtuullisen huumorintajuinen mies on todennäköisimmin parisuhteessa.

Vierailija
36/80 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä noihin pidempiin kommentteihin ole paljon lisättävää. Paitsi että joidenkin kanssa jutut vain sattuu hyvin yksiin, ja se on hieno tunne. Voisi jatkaa juttelemista vaikka yön yli (jollei tekisi mieli tehdä muutakin). Tuon klikkaamisen lisäksi omaa silmää miellyttävä ulkonäkö, ja se on siinä.

Olen tainnut löytää tällaisen miehen :)

Vierailija
37/80 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nelikymppinen nainen. Anteeksi nyt vaan jos tiedän mistä tykkään. Suurin osa naisista kyllä tykkää hauskoista miehistä.

Kyllä, niin pidän itsekin. Ja baarista olen aikoinani lähtenyt nimenomaan hauskojen miesten mukaan. Mutta en nimittele heitä naistennaurattaja-lirkuttelijoiksi, joka on halveksiva käsite.

Vierailija
38/80 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on ikävä kyllä aika totta. En tiedä sitten mutta täällä naiset listaa samoja asioita mitä arvostavat, mutta todellisuudessa heillä ei sitten ole sellaista miestä vaan päinvastainen, josta sitten valitetaan. Jotenkin naiset monesti haluavat nähdä kyseisessä miehessä näitä ominaisuuksia vaikka niitä ei ole mutta silti tyytyvät. Kun taas on olemassa paljonkin sellaisia miehiä mitä arvostavat mutta ei kuitenkaan käy. Tietääkö nainen edes mitä haluaa. Loppujen lopuksi tuntuu että monet valitsevat kumppanin sen perusteella mistä eniten hyötyvät, tavalla tai toisella, valitettavasti.

Vierailija
39/80 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No pysykää sitten miesvoittoisilla palstoilla tai otsikoikaa ketjut niin, että me naiset ymmärrämme pysyä pois (silloinkin kun kysytään nimenomaan meiltä).

Kirjoitin itse:

"Älykäs, sivistynyt, hauska, nokkela, karismaattinen, läsnäoleva (so. on aidosti läsnä kohtaamisessa eikä omissa ajatuksissaan saati älylaitteissa tai unohdu katselemaan muita ihmisiä/televisiota tms). Saa nauramaan ja tuntemaan itseni kuulluksi ja nähdyksi."

Ja juuri tuollaisen miehen kanssa todellisuudessa elän ja olen.

Vierailija
40/80 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin siinä todellisuudessa jossa minä elän niin fiksu kohtuullisen huumorintajuinen mies on todennäköisimmin parisuhteessa.

Tämä on totta. Sen sijaan palstan naiset itse kertovat että mieluiten ottavat jonkun joka ei liikoja puhele, mutta tyhjentää kissan hiekkalaatikon tarpeeksi usein. Minäkään en ihan allekirjoita näitä naisten vastauksia ja olen nainen. Minusta naisilla on aika heikko itsetuntemus sen suhteen millaiset miehet saa heidän sukat pyörimään jaloissa. Tärkeintä on saada nainen nauramaan. Eri naisia ehkä huvittaa erilainen huumori, mutta kaikki haluaa että mies saa heidät hyvälle tuulelle.

N40