Nainen, kasvaako sinulla karvaa leuassa, huulen yläpuolella, vatsalla ja/tai nännien ympärillä?
Minulla kasvaa noissa kaikissa paikoissa. Tämä alkoi sen jälkeen kun paino nousi lievän ylipainon puolelle. Nyt olen vähentänyt herkkujen päivittäistä puputusta ja toivon, että karvatilanne muuttuu.
Kommentit (5)
One blade on ystävä 😂
Ajelen ko kamppeella kaikki häiritsevät ihokarvat, niin kuin mainostetaankin.
Poisti laserilla eli ei kasva. En ole ylipainoinen, joten ei johdu siitä välttämättä. Mulla on todella paksut hiukset, ei mitään hormonihäiriötä, olen vain luonnostaan vähän karvaisempi. Laserissa joutuu käymään noin kolmen vuoden välein leuan takia, muille alueille riitti kertakäsittely.
Huomasin ulkomailla asuessani, että monilla hyvin tummilla ja runsashiuksisilla kulttuurialueilla lähes kaikilla on runsasta karvoitusta, mutta se vain poistetaan. Karvanpoistopaikkoja on vähän joka kulmauksessa, niin tavallista se on. Paksuista hiuksista saa maksaa tämän hinnan.
Vain kämmenissä ja jalkapohjissa ei kasva karvaa. Muualla on vähintään vaaleaa nukkaa.
Mutta joo, huomasin kyllä minäkin muutamalla alueella tihentynyttä karvankasvua, kun lihoin lievään ylipainoon. Hormonit on jännä juttu. Toivottavasti tilanne paranee hiljalleen.
Ylähuulen yllä ja vatsassa on hieman vaaleahkoja karvoja. Näyttäisi ehkä pahemmalta jos olisin tummakarvaisempi, enkä tällainen maantieharmaatukkainen ja haaleakulmakarvainen. Jotain hyötyä tuosta valjusta värityksestäkin on.
Olen kokonaan höyhenten peitossa. Haittaakx se?