Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset naamioivat lihavuutensa Tinderissä laittamalla hämäävistä kuvakulmista kuvia?

Vierailija
02.10.2020 |

Sitten totuus paljastuu miehelle vastaa treffeillä, josta on enää vaikea paeta? Eikö tässä tuhlata kummankin aikaa, mies tuntee vielä itsensä huijatuksi (kuultu monesti). Eikö kaikkien etu olisi että olisi rehellinen eikä peittelisi muotojaan? Jotkut miehet eivät halua lihavaa, toisia taas ei häiritse, itse kallistun vahvasti tuhdimman puoleen, mutta silti jotenkin tulee vähän outo fiilis kun tapaakin jonkun toisen ihmisen paikan päällä.

Kommentit (89)

Vierailija
61/89 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehet laittavat Tinderiin 20 vuotta sitten otettuja kuvia? Siksi.

Ei kukaan laita 30 vuotta vanhoja kuvia, koita vähän rauhoittua.

Eikö sinulla ole mitään moraalia? Tuo huijaa, niin minäkin huijaan ja kaikille tulee paha mieli jesss.

Vierailija
62/89 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kauaa mennyt, kun naislapset täytti tämänkin ketjun Ite ootte-paskolla. Ihan aiheellinen kysymyshän tuo on. En ole vähään aikaan nettideittailut, mutta sitä harrastaessa ilmiö oli varain tuttu. Vielä kun profiilissa valehdellaan liikunnasta sun muustakin, niin onhan siinä hyvin petetty olo, kun kohtaamispaikalle lompsiikin tuplasti kuviteltua tuhdimpi emäntä. Härskein tapaus käytti jotain heleää yliopistokuvaa ja tuli tärskyille naama muodottoman turpeana puhisten.

No aika lyhyt ketju olisi tullut. Ihmiset laittavat ne parhaat kuvat esille. Koskee ihan kaikkea somea. Ei instassakaan kukaan näytä itseltään.

Nyt ketjun voi sulkea. Ole hyvä!

No justisa. Edustavan otoksen valikoiminen on eri asia kuin täysin valheellisen kuvan antaminen. Mutta naisilta nyt turha odottaa mitää henkistä ylevyyttä. Enkä oikein osaa olla edes pahoillani, vaikka noin alhaisella käytöksellä päätyy jonkun yhtä alhaisen kusettajan käyttämäksi. Oikein sopiva mätsi!

Laitat valheellisen kuvan tinderiin = oket ansainnut tulla hyväksikäytetyksi. Ok...

Vattuako tuhlaavat molempien aikaa vajaalla pelleilyllään. Ja joka kusetuksen tielle lähtee, kuseen hukkukoot. Vanha pohjoissuomalainen viisaus tuo.

Kyllä se rangaistus hammurabin laissakin skaalautui rikoksen mukaan eikä niin, että ammutaan tykillä kärpästä.

Kusetuksen suhteen pätee nollatoleranssi tai kohta täällä eletään kuin siat vatukossa. Tai muhammetit Irakissa, mikä nyt itse kutakin eniten puhuttelee.

Jos kusetus on jonkun verran sallittua, niin veteleppä sinä historiaan tutustunut neropatti rajat sitten johonkin.

Enhän minä sanonut, että kusetus on sallittua vaan, että seksuaalista, taloudellista tai muuta hyväksikäyttöä ei oikeuta se, että joku on livenä läskimpi, kaljumpi, lyhyempi tai vanhempi kuin kuvassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/89 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin on myös outo käsitys itsestään suhteessa muihin. Tapailin kerran yhtä jenkkinaista, joka suhteellisen alkuhuumassa tokaisi, että "ei sulla paljoa mahaa ole, mutta toi pieni kumpukin pitäisi kyllä saada katoamaan". Nainen itse oli about 20 kg ylipainoinen ja kehuskeli mulle sitä, että hän ei ole mikään "läski jenkki".  Hän "ohjeisti" minua terveellisten ja sporttisten elämäntapojen välttämättömyydestä, mikä hänen mielestään tarkoitti pelkkää kasvisruokaa, vitamiineja ja kuntosalia. Kuitenkin hän itse oli rapakunnossa ja ei pystynyt hengästymättä kävelemään kanssani edes kilometriä. Sosiaalisessa mediassa hehkutti joka päivä tervettä "orgaanista" ja sporttista itseään.

Vierailija
64/89 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kauaa mennyt, kun naislapset täytti tämänkin ketjun Ite ootte-paskolla. Ihan aiheellinen kysymyshän tuo on. En ole vähään aikaan nettideittailut, mutta sitä harrastaessa ilmiö oli varain tuttu. Vielä kun profiilissa valehdellaan liikunnasta sun muustakin, niin onhan siinä hyvin petetty olo, kun kohtaamispaikalle lompsiikin tuplasti kuviteltua tuhdimpi emäntä. Härskein tapaus käytti jotain heleää yliopistokuvaa ja tuli tärskyille naama muodottoman turpeana puhisten.

No aika lyhyt ketju olisi tullut. Ihmiset laittavat ne parhaat kuvat esille. Koskee ihan kaikkea somea. Ei instassakaan kukaan näytä itseltään.

No justisa. Edustavan otoksen valikoiminen on eri asia kuin täysin valheellisen kuvan antaminen. Mutta naisilta nyt turha odottaa mitää henkistä ylevyyttä. Enkä oikein osaa olla edes pahoillani, vaikka noin alhaisella käytöksellä päätyy jonkun yhtä alhaisen kusettajan käyttämäksi. Oikein sopiva mätsi!

Laitat valheellisen kuvan tinderiin = oket ansainnut tulla hyväksikäytetyksi. Ok...

Vattuako tuhlaavat molempien aikaa vajaalla pelleilyllään. Ja joka kusetuksen tielle lähtee, kuseen hukkukoot. Vanha pohjoissuomalainen viisaus tuo.

Kyllä se rangaistus hammurabin laissakin skaalautui rikoksen mukaan eikä niin, että ammutaan tykillä kärpästä.

Kusetuksen suhteen pätee nollatoleranssi tai kohta täällä eletään kuin siat vatukossa. Tai muhammetit Irakissa, mikä nyt itse kutakin eniten puhuttelee.

Jos kusetus on jonkun verran sallittua, niin veteleppä sinä historiaan tutustunut neropatti rajat sitten johonkin.

Enhän minä sanonut, että kusetus on sallittua vaan, että seksuaalista, taloudellista tai muuta hyväksikäyttöä ei oikeuta se, että joku on livenä läskimpi, kaljumpi, lyhyempi tai vanhempi kuin kuvassa.

Ole sitten samaa mieltä, että kusettajat eivät ole ansainneet mitään hyvää. Ja tuo on ihan oma valinta, että kusettaako vaikka ihan vaan vähän. Jos askeleen ottaa, niin kaikki voivat puolestani poistaa varmistimen vapaan riistan kohdalla.

Vierailija
65/89 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillakin on myös outo käsitys itsestään suhteessa muihin. Tapailin kerran yhtä jenkkinaista, joka suhteellisen alkuhuumassa tokaisi, että "ei sulla paljoa mahaa ole, mutta toi pieni kumpukin pitäisi kyllä saada katoamaan". Nainen itse oli about 20 kg ylipainoinen ja kehuskeli mulle sitä, että hän ei ole mikään "läski jenkki".  Hän "ohjeisti" minua terveellisten ja sporttisten elämäntapojen välttämättömyydestä, mikä hänen mielestään tarkoitti pelkkää kasvisruokaa, vitamiineja ja kuntosalia. Kuitenkin hän itse oli rapakunnossa ja ei pystynyt hengästymättä kävelemään kanssani edes kilometriä. Sosiaalisessa mediassa hehkutti joka päivä tervettä "orgaanista" ja sporttista itseään.

Ja sitten heräsit. Jos tuo on tosi, niin ko. nainen oli pahasti mt-ongelmainen.

Vierailija
66/89 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ompas naisiin osunut ja uponnut, olen aloittajan kanssa täysin samaa mieltä. Naiset huijaa.

Mutta kyse ei ole pelkän koon huijaamisesta, vaan kaikenmaailman filttereitä käyttää myös ne hoikat "kaunottaret".

Eikö miehet ole koskaan törmänneet tähän ilmiöön? Vai eikö sitä vaan haluta huomata, jos on kyse hoikasta? Naama olikin, kuin rupikonnalla, vaikka kuvisaa oli todellinen kaunotar.

Vierailija
67/89 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ole sitten samaa mieltä, että kusettajat eivät ole ansainneet mitään hyvää. Ja tuo on ihan oma valinta, että kusettaako vaikka ihan vaan vähän. Jos askeleen ottaa, niin kaikki voivat puolestani poistaa varmistimen vapaan riistan kohdalla.

Joko sulla ei ole ollenkaan suhteellusuuden tajua tai sitten vain voimafantasioit ja yrität ärsyttää tahallaan. Se että joku on saapuu treffeille epämiellyttävämmässä kuosissa kuin on antanut ymmärtää, on epärehellistä, mutta aiheuttaa sinulle vain sen hetken vaivan joko lähteä heti kävelemään tai lusia treffit loppuun. Se, että jotakin käytetään seksuaalisesti tai taloudellisesti hyväksi, aiheuttaa paljon isommat haitat kohteelle. Nämä asiat eivät ole verrannollisia keskenään ja siksi jälkimmäistä ei voi käyttää edellisen rangaistuksena.

Vierailija
68/89 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko sulla ei ole ollenkaan suhteellusuuden tajua tai sitten vain voimafantasioit ja yrität ärsyttää tahallaan. Se että joku on saapuu treffeille epämiellyttävämmässä kuosissa kuin on antanut ymmärtää, on epärehellistä, mutta aiheuttaa sinulle vain sen hetken vaivan joko lähteä heti kävelemään tai lusia treffit loppuun. Se, että jotakin käytetään seksuaalisesti tai taloudellisesti hyväksi, aiheuttaa paljon isommat haitat kohteelle. Nämä asiat eivät ole verrannollisia keskenään ja siksi jälkimmäistä ei voi käyttää edellisen rangaistuksena.

Särmikkäät periaatteen miehet eivät taivu!

En vain oikein ymmärrä tuota syytäsi puolustella tuota käytöstä ellet itse ole juuri näitä tyyppejä. Ei ketään kiinnosta kiertää kusettajia montaa kertaa, vaikka yhden tai kaksi voisi ohittaa olankohautuksella.

Sinusta tuollainen ei ole vakavaa, kuten itsestäni kusettajan vastakusetus ei ole mitenkään väärin. Pikemminkin oikeus ja kohtuus, ja ehkä tollo osaa seuraavalla kerralla käyttäytyä paremmin.

Vierailija
69/89 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes kaikilla tuntemillani naisilla on muokattuja kuvia somessa ja varmaan siellä Tinderissäkin.

Vierailija
70/89 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten heräsit. Jos tuo on tosi, niin ko. nainen oli pahasti mt-ongelmainen.

Totta tuo on ja onneksi tajusin aika pian häipyä hänen elämästään (todennäköisesti omaksi parhaakseni). On edelleen somekavereitani kyllä ja jatkaa postaustensa perusteella samalla linjalla.

Vierailija
71/89 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Särmikkäät periaatteen miehet eivät taivu!

En vain oikein ymmärrä tuota syytäsi puolustella tuota käytöstä ellet itse ole juuri näitä tyyppejä. Ei ketään kiinnosta kiertää kusettajia montaa kertaa, vaikka yhden tai kaksi voisi ohittaa olankohautuksella.

Sinusta tuollainen ei ole vakavaa, kuten itsestäni kusettajan vastakusetus ei ole mitenkään väärin. Pikemminkin oikeus ja kohtuus, ja ehkä tollo osaa seuraavalla kerralla käyttäytyä paremmin.

Vaikutat vastenmieliseltä ihmiseltä jolla ei ole moraalia ja joka ei ymmärrä hävetä asiaa.

Vierailija
72/89 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjun ensimmäiset vastaukset ovat suorastaan koomista puolustelua ja hyökkäämistä. Niin ämmämäisiä vastauksia kuin olla ja voi.

"Mutta entäs miehet sitten? Miksi kalju, miksi vanha!! 😭" Noinko herkkänahkaisia te naiset olette?

Vierailija
73/89 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

He ovat matchien kerääjiä jotka vain nauttii matcheista eikä ole tarkoistustakaan tavat IRL. Kuvista usein puuttuu koko vartalo tai sitten tosiaan otettu 20kg sitten.

Instassa myös käytössä monella "somekaunottarella" sellainen "stretch -filtteri", joka saa vartalon näyttämään paljon hoikemmalta ja 15-20 cm pidemmältä. Sen filtterin käytön näkee tarkkaavainen siitä kun leidi on vahingossa filtteröinyt myös ympäristöään ja kuvaustausta on myös venynyt ihmeellisesti. Yksi parhaista oli kun yksi sometuttu oli vahingossa filtteröinyt vieressä olevan koiransakin mattanaamaksi :)

Vierailija
74/89 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin somesta kun yksi tuttavamies valitti tuota samaa, että naiset piilottavat kuvissa lihavuutensa. Olen nähnyt tämän tuttavani Tinder-profiilin, ja yllättäen hänen omakin möhömahansa on jäänyt kuvakulmien avulla hienosti piiloon. Hän myös esiintyy terveellisten elintapojen ihmisenä, mutta ei kerro, että siihen sisältyy kaatokännityyppinen alkoholinkäyttö.

Toisaalta hänen oma näkemyksensä parhaista kasvokuvistaan on niin erikoinen, että tuskinpa pääsee kovin montaa naista harhauttamaan.

Vierailija
75/89 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska jos laitan kuvan, jossa koko läskeyteni paistaa, en saa yhtään sydäntä, en yhtään kontaktia, josta voisi kehittyä yhtään mitään. En ole se vetävimmän näköinen, enkä siksi koskaan pääse edes jutulle. Kun pääsee jutulle, miehet huomaavat, että olenkin ihana nainen, ja niistä läskeistäni tulee sivuseikka. Jos joku kuitenkin treffeillä kokee ne ylitsepääsemättömäksi esteeksi, ei se mitään, ei ollut se mies minua varten. Mutta monet näistäkin jääneet sitten kavereiksi, koska olen vaan niin kiva tyyppi :) Eivätpä olisi koskaan tutustuneet jos olisin jakanut läskikuviani.

Tässä se totuus on.

Ajan haaskaamisen välttämiseksi ei yksinkertaisesti kannata mennä treffeille ihmisten kanssa joilla ei ole kokovartalokuvaa esillä tai suostu antamaan sitä ennen treffeille menoa.

Vierailija
76/89 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ompas naisiin osunut ja uponnut, olen aloittajan kanssa täysin samaa mieltä. Naiset huijaa.

Mutta kyse ei ole pelkän koon huijaamisesta, vaan kaikenmaailman filttereitä käyttää myös ne hoikat "kaunottaret".

Käyttää, niitä käyttää melkein kaikki. Mutta ainoastaan hoikat voivat olla oikeasti kauniita ja ainoastaan heissä on jokunen harva jonka kuva näyttää hyvältä ihan vain koska he näyttävät hyvältä.

Sitten miehet, on heistäkin monen kuvien seassa kuva siltä kesältä kun oli six pack... Eipä ole enää ollut vuosiin jne.

Kuvattomat profiilit olisivatkin parasta, mutta kuten tiedämme, niitä suosivat eniten varatut pettäjät... Että näillä nyt mennään.

Vierailija
77/89 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

^ Jatketaan vielä: ja edelleen kun puhutaan lihavuudesta ja kaljuuntumisesta, puhutaan ihan kahdesta eri asiasta: toinen itse aiheutettua, toisen geenien aiheuttamaa. 

Ei sillä parinvalinnassa ole juuri merkitystä, mistä se omasta mielestä epämiellyttävä piirre johtuu. Vai olisiko sinulle ok seurustella lihavan kanssa, jos hänellä olisi lääkärintodistus lihavuutta aiheuttavasta kilpirauhasen vajaatoiminnasta?

Se nyt vain on ihan eri asia. Jos olet ruma, kalju jne. niin sitten olet etkä sille mitään voi. Jos olet vain lihava, niin se on täysin oma vika ja saamattomuutta, että et asiaa muuta. Kyllä se minusta vaikuttaa, sillä jälkimmäinen piirre kertoo laiskasta ja saamattomasta luonteesta. 

Vierailija
78/89 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

^ Jatketaan vielä: ja edelleen kun puhutaan lihavuudesta ja kaljuuntumisesta, puhutaan ihan kahdesta eri asiasta: toinen itse aiheutettua, toisen geenien aiheuttamaa. 

Ei sillä parinvalinnassa ole juuri merkitystä, mistä se omasta mielestä epämiellyttävä piirre johtuu. Vai olisiko sinulle ok seurustella lihavan kanssa, jos hänellä olisi lääkärintodistus lihavuutta aiheuttavasta kilpirauhasen vajaatoiminnasta?

Se nyt vain on ihan eri asia. Jos olet ruma, kalju jne. niin sitten olet etkä sille mitään voi. Jos olet vain lihava, niin se on täysin oma vika ja saamattomuutta, että et asiaa muuta. Kyllä se minusta vaikuttaa, sillä jälkimmäinen piirre kertoo laiskasta ja saamattomasta luonteesta. 

Eli voisit olla lihavan kanssa, jos hänellä olisi esittää lääkärin varmistama terveydellinen syy lihavuudelleen?

Vierailija
79/89 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On paljon lihavia, joilla normaalipainoisen kasvot. Jos laittaa vain kasvokuvan, eihän se ylipaino tule ilmi.

Jos kaikki kuvat on lärvikuvia ja katse kohti taivasta, niin loput kehosta tietää varmuudella. Muutamalle olen sanonut suoraan, ettö laita vartalokuva. Jostain syystä ei ole tippunut.

Vierailija
80/89 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole lihava, olen fitness. En oikein tiedä, minkälaisia kuvia kannattaisi laittaa. Jos laitan kuvia, joista käy ilmi vartaloni muodot, sitä pidetään herutteluna ja se antaa vääränlaista viestiä. Jos en laita kuvia, joista näkyy vartaloni, sekin herättää epäilyksiä (ylipainosta nyt sitten varmaan ainakin). Vaikeaa on. Lose-lose. 

Mikset ota kuvia vaatteet päällä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän