Miksi naiset naamioivat lihavuutensa Tinderissä laittamalla hämäävistä kuvakulmista kuvia?
Sitten totuus paljastuu miehelle vastaa treffeillä, josta on enää vaikea paeta? Eikö tässä tuhlata kummankin aikaa, mies tuntee vielä itsensä huijatuksi (kuultu monesti). Eikö kaikkien etu olisi että olisi rehellinen eikä peittelisi muotojaan? Jotkut miehet eivät halua lihavaa, toisia taas ei häiritse, itse kallistun vahvasti tuhdimman puoleen, mutta silti jotenkin tulee vähän outo fiilis kun tapaakin jonkun toisen ihmisen paikan päällä.
Kommentit (89)
Vierailija kirjoitti:
Miksi etsin jostakin tinderistä seuraa? Kannattaa kulkea ihmisten ilmoilla avoimin silmin ja etsiä sieltä seuraa, joka miellyttää silmää.
Niin ennen vanhaa tehtiin ja hyvä tuli.
Ennen vanhaa ei ollut koronaa
Minusta tuo on nykyään harvinaisempaa kuin ennen. Moni nainen laittaa aika rehellisiä kuvia itsestään. Monilla on jopa meikittömiä kuvia, jotka eivät ole kovin edustavia.
M31
Koska jos laitan kuvan, jossa koko läskeyteni paistaa, en saa yhtään sydäntä, en yhtään kontaktia, josta voisi kehittyä yhtään mitään. En ole se vetävimmän näköinen, enkä siksi koskaan pääse edes jutulle. Kun pääsee jutulle, miehet huomaavat, että olenkin ihana nainen, ja niistä läskeistäni tulee sivuseikka. Jos joku kuitenkin treffeillä kokee ne ylitsepääsemättömäksi esteeksi, ei se mitään, ei ollut se mies minua varten. Mutta monet näistäkin jääneet sitten kavereiksi, koska olen vaan niin kiva tyyppi :) Eivätpä olisi koskaan tutustuneet jos olisin jakanut läskikuviani.
Vierailija kirjoitti:
Ei kauaa mennyt, kun naislapset täytti tämänkin ketjun Ite ootte-paskolla. Ihan aiheellinen kysymyshän tuo on. En ole vähään aikaan nettideittailut, mutta sitä harrastaessa ilmiö oli varain tuttu. Vielä kun profiilissa valehdellaan liikunnasta sun muustakin, niin onhan siinä hyvin petetty olo, kun kohtaamispaikalle lompsiikin tuplasti kuviteltua tuhdimpi emäntä. Härskein tapaus käytti jotain heleää yliopistokuvaa ja tuli tärskyille naama muodottoman turpeana puhisten.
No aika lyhyt ketju olisi tullut. Ihmiset laittavat ne parhaat kuvat esille. Koskee ihan kaikkea somea. Ei instassakaan kukaan näytä itseltään.
Nyt ketjun voi sulkea. Ole hyvä!
Itse ajattelin laittaa meikittömiä kuvia, koska vaikka olen ihan ok meikeissä niin vietän paljon aikaa ilman meikkiä. Se olisi vähän kusetusta jos laittaa pelkkiä pakkelikuvia ja sitten arjessa mies joutuisi katselemaan meikitöntä naamaa
Hah,
minä en ole tehnyt niin. Olen kyllä normaalipainoinen, kuvissa näytän aina jotenkin pulskalta ja väsyneeltä. Luonnossa siis parempi. Kyllä on miehet yllättyneitä treffeillä ja olleet aivan innoissaan. Joku meni kerrankin juttelemaan paljon minua vanhemmalle, reilusti lihavalle naiselle luullen, että siinä oli hänen matchinsa.
Mun mielestä on kuitenkin mukavampi tutustua ihmisiin muuten kuin ulkonäkö edellä, joten huonommat kuvat sopii limjaan. Kunhan pääsee edes joskus treffeille :)
Miehet, jotka on huijannut kuvillaan tai muuten, unohdetaan saman tien.
Eikö ennen treffejä voi kysyä kuvaa, jossa on koko vartalo ja kädessä lappu, jossa päivämäärä. Näinhän nettikirppareillakin pyydetään tuotteesta kuvia, ettei ole huijaus. 😆
Miksi miehet hämäävät sen että ovat mt-ongelmaisia, kun totuus tulee julki jossain vaiheessa kumminkin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kauaa mennyt, kun naislapset täytti tämänkin ketjun Ite ootte-paskolla. Ihan aiheellinen kysymyshän tuo on. En ole vähään aikaan nettideittailut, mutta sitä harrastaessa ilmiö oli varain tuttu. Vielä kun profiilissa valehdellaan liikunnasta sun muustakin, niin onhan siinä hyvin petetty olo, kun kohtaamispaikalle lompsiikin tuplasti kuviteltua tuhdimpi emäntä. Härskein tapaus käytti jotain heleää yliopistokuvaa ja tuli tärskyille naama muodottoman turpeana puhisten.
No aika lyhyt ketju olisi tullut. Ihmiset laittavat ne parhaat kuvat esille. Koskee ihan kaikkea somea. Ei instassakaan kukaan näytä itseltään.
Nyt ketjun voi sulkea. Ole hyvä!
No justisa. Edustavan otoksen valikoiminen on eri asia kuin täysin valheellisen kuvan antaminen. Mutta naisilta nyt turha odottaa mitää henkistä ylevyyttä. Enkä oikein osaa olla edes pahoillani, vaikka noin alhaisella käytöksellä päätyy jonkun yhtä alhaisen kusettajan käyttämäksi. Oikein sopiva mätsi!
Onneksi en ole treffipalstojen harrastaja, ei tarvitse hämätä eikä valehdella yhtään mitään kenellekkään.
Se on markkinointia ja mainontaa.
Typeräähän se on. Pettymys ensinäkemällä ei ole mikään hyvä ensivaikutelma. On ihan normaalia valita itsestään edustava kuva, mutta ei sen nyt ole tarkoitus valehdella olennaisia asioita kokonaan piiloon.
Yksi fb-kaveri on noin 40 kg ylipainoinen, ja käyttää profiilissa filtteröityä ylhäältä otettua naamakuvaa, jossa hiuksilla on vielä rajattu osa kasvoista piiloon. Jotenkin hassua, kun kuitenkin kaikki hänet tuntevat tietävät, miltä hän näyttää. Ehkä tarkoitus on valehdella itselle.
Aika harva laittaa sinne mitään kokovartalokuvia... Pelkästä selfiestä on vaikea päätellä onko lihava vai ei. Tosin joillakin lihavuus näkyy naamassa ja joillakin voi olla pyöreät kasvot, vaikka ovat hoikkia.
Vierailija kirjoitti:
Typeräähän se on. Pettymys ensinäkemällä ei ole mikään hyvä ensivaikutelma. On ihan normaalia valita itsestään edustava kuva, mutta ei sen nyt ole tarkoitus valehdella olennaisia asioita kokonaan piiloon.
Yksi fb-kaveri on noin 40 kg ylipainoinen, ja käyttää profiilissa filtteröityä ylhäältä otettua naamakuvaa, jossa hiuksilla on vielä rajattu osa kasvoista piiloon. Jotenkin hassua, kun kuitenkin kaikki hänet tuntevat tietävät, miltä hän näyttää. Ehkä tarkoitus on valehdella itselle.
Ihan normaalia, että käytetään profiilikuvina niitä parhaimmalta näyttäviä kuvia. Joku kaksoisleukaotosko pitäisi laittaa?
En ole lihava, olen fitness. En oikein tiedä, minkälaisia kuvia kannattaisi laittaa. Jos laitan kuvia, joista käy ilmi vartaloni muodot, sitä pidetään herutteluna ja se antaa vääränlaista viestiä. Jos en laita kuvia, joista näkyy vartaloni, sekin herättää epäilyksiä (ylipainosta nyt sitten varmaan ainakin). Vaikeaa on. Lose-lose.
No lähtökohtaisesti ihminen haluaa peittää itsestään omasta mielestä olevat ”epäkohdat” ja laittaa itsestään parhaat kuvat likoon, varsinkin kun kyseessä on vielä sovellus jossa mennään ulkonäkö edellä.
Toisten huijaamistahan se on. Itse pyrin siihen että jos siirrytään snäpin puolelle (olen toki reilu parikymppinen) niin siellä tulisi vaihdettua kuvia ja itse silloin harrastan myös näitä tilannekuvia joissa ei välttämättä ole ne hiukset niin mintissä tai ei ole meikkiä. En filtereitä käytä ellen sitten halua ”pelleillä” niillä huvikseni. Ilmoitan myös profiilissa jollain omasta mielestä hauskalla meemillä etten ole missään fitnesskunnossa vaan on vähän pehmeyttä, mutta en ole lihava kuitenkaan. Käytän myös 173 senttisenä mielelläni korkokenkiä ja heilun reilu 180 cm paikkeilla. Haluan siis siinä mielessä olla mahdollisimman rehellinen. En itsekään ymmärrä ihmisiä jotka pyrkivät toista huijaamaan ja juurikin ollaan huomattavasti isokokoisempia tai naama on vanhentunut kuvista 20 vuotta. Enkä ymmärrä mihin sillä pyritään, totuus paljastuu joka tapauksessa viimeistään kun näkee.
Miksi ap kyselee täällä palstalla tyhmiä, kun vastauksen voisi keksiä ihan itse käyttämällä vähän aivojaan?
Lisäksi ne naisen kuvat on usein otettu 10-20kg sitten. Todettu useamman kerran kun mennyt treffeille Tinder-naisen kanssa.
M32
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne hoikatkin naikkoset laittaa niiiin siloteltuja kuvia... Oikeasti naama täynnä finnejä, mutta muokkauksella saa oikein siloposkivaikutelman.
Olen mies, en Tinderöi miehiä, mutta jos miehet tekevät samaa niin säälittävä juttu, kysyin kuitenkin tietääkseni järkevän kysymyksen, mitään järkevää vastausta en ole vielä saanut, paitsi sen jonka tiesin kun, ihminen haluaa saada satimeen uhrinsa houkuttelemalla pahaa-aavistamattoman uhrin treffeillä josta ei voi enää perääntyä. Sama pätee niihin kaljuuntuviin yms. mieskysymyksiin joita täällä suolletaan.