Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kaipausketju -addikti, muita?

Vierailija
02.10.2020 |

Olen päättänyt, että pysyn sieltä vastedes poissa. Muita? Voitais tsempata toisiamme tässä ketjussa.

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritys on kova mielenterveydellisistä syistä. Voisin aloittaa tästä illasta taas. Kaivattunikin pitäisi minusta enemmän terveenä :(

Vierailija
22/55 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on tänään ikävä häntä, kenen vuoksi kävin ketjussa mutta olen pysynyt pois ketjusta. Ekat päivät oli hankalimmat, nyt ei ole ollut edes vaike pysyä poissa. Harmittaa vain, etten tehnyt päätöstä lähtemisestä aiemmin. Pelkästään positiivisia vaikutuksia, kun ei käy siellä. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minullakin on tänään ikävä häntä, kenen vuoksi kävin ketjussa mutta olen pysynyt pois ketjusta. Ekat päivät oli hankalimmat, nyt ei ole ollut edes vaike pysyä poissa. Harmittaa vain, etten tehnyt päätöstä lähtemisestä aiemmin. Pelkästään positiivisia vaikutuksia, kun ei käy siellä. Ap

Olen itse käynyt lukemassa, et ole menettänyt mitään. Yhtä hyviä juttuja kuulee päiväkodin pihalla.

Vierailija
24/55 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse käynyt lukemassa, et ole menettänyt mitään. Yhtä hyviä juttuja kuulee päiväkodin pihalla.

Niin, ja tsemppiä ikävään <3

Vierailija
25/55 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaipausketju/vauvapalstakrapula. Kuluttanut aamusta iltaan. Nyt vannon, että ei enää koskaan.

Vierailija
26/55 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kaipausketju/vauvapalstakrapula. Kuluttanut aamusta iltaan. Nyt vannon, että ei enää koskaan.

Juu. Kyllä se on parempi laittaa kerrasta poikki. Ap

Vierailija
27/55 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, ja tsemppiä ikävään <3

Kiitos!

Vierailija
28/55 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hämmentynyt.. Miten siihen voi jäädä koukkuun?

Vierailija
29/55 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen hämmentynyt.. Miten siihen voi jäädä koukkuun?

En minäkään ymmärtänyt sitä tai koko ketjua ennen kuin ihastuin. Ap

Vierailija
30/55 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upsista, kompastuin tähän ketjuun.

Vierailija
31/55 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ennen, nyt en ole nähnyt ihastustani reiluun puoleen vuoteen niin tuo ketjukin jäi samalla. Vapauttavaa kun pakkomielle katoaa

Vierailija
32/55 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

#nokaipausketjunovember, fäpätkää vaikka mielummin

Vierailija
33/55 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna kuukausi ilman ketjua, jes! Suosittelen muillekin. Ap

Vierailija
34/55 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mä edelleen luen tuota p skaa? Tältäkö narkkareista tuntuu? Pystynkö lopettaa joulukuuhun mennessä? Vai lopetanko seinään?

Vierailija
35/55 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin kerralla. Luulin, että siitä olisi ollut vaikeampi päästä eroon kuin se todellisuudessa oli. Ap

Vierailija
36/55 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me oltiin kaipausketjun rakastavaiset vähän aikaa vaan

Ja nyt kun satu on ohi, ei tarvii raapustaa

Kaivattunsa vuoksi aina jonnekin vauvalaan

Se on surullista, tai ei oikeastaan

Vierailija
37/55 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellinen ketju lapsenmielisille kirjoittajille. Kasvoin ulos.

Vierailija
38/55 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin uudelta vuodelta. Ensimmäiset päivät vaikeampia sen jälkeen ihan helppoa. Terveisiä tutuille kaipausketjuun ja suomi 24:lle, mua ette tule niistä enää löytämään 😇👋😘

Vierailija
39/55 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siellä huvita enää paljon käydä. Ennen se oli sellaista suloista kaipuuta ja ikävöintiä enimmäkseen. Nyt sinne on pesiytynyt jotain katkeria ankeuttajatrolleja, jotka yrittää saada kaikille pahan mielen. Plus viestit poistetaan, jos käyttää emojia ja/tai on kirjautunut.

Onneksi voin nykyään taas laittaa oikeasti viestiä kaivatulleni sillointällöin, niin en silleen tarvi sitä palstaa.

Vierailija
40/55 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme