Olen kaipausketju -addikti, muita?
Olen päättänyt, että pysyn sieltä vastedes poissa. Muita? Voitais tsempata toisiamme tässä ketjussa.
Kommentit (55)
Minullakin on tänään ikävä häntä, kenen vuoksi kävin ketjussa mutta olen pysynyt pois ketjusta. Ekat päivät oli hankalimmat, nyt ei ole ollut edes vaike pysyä poissa. Harmittaa vain, etten tehnyt päätöstä lähtemisestä aiemmin. Pelkästään positiivisia vaikutuksia, kun ei käy siellä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Minullakin on tänään ikävä häntä, kenen vuoksi kävin ketjussa mutta olen pysynyt pois ketjusta. Ekat päivät oli hankalimmat, nyt ei ole ollut edes vaike pysyä poissa. Harmittaa vain, etten tehnyt päätöstä lähtemisestä aiemmin. Pelkästään positiivisia vaikutuksia, kun ei käy siellä. Ap
Olen itse käynyt lukemassa, et ole menettänyt mitään. Yhtä hyviä juttuja kuulee päiväkodin pihalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itse käynyt lukemassa, et ole menettänyt mitään. Yhtä hyviä juttuja kuulee päiväkodin pihalla.
Niin, ja tsemppiä ikävään <3
Mulla on kaipausketju/vauvapalstakrapula. Kuluttanut aamusta iltaan. Nyt vannon, että ei enää koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kaipausketju/vauvapalstakrapula. Kuluttanut aamusta iltaan. Nyt vannon, että ei enää koskaan.
Juu. Kyllä se on parempi laittaa kerrasta poikki. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, ja tsemppiä ikävään <3
Kiitos!
Olen hämmentynyt.. Miten siihen voi jäädä koukkuun?
Vierailija kirjoitti:
Olen hämmentynyt.. Miten siihen voi jäädä koukkuun?
En minäkään ymmärtänyt sitä tai koko ketjua ennen kuin ihastuin. Ap
Upsista, kompastuin tähän ketjuun.
Olin ennen, nyt en ole nähnyt ihastustani reiluun puoleen vuoteen niin tuo ketjukin jäi samalla. Vapauttavaa kun pakkomielle katoaa
#nokaipausketjunovember, fäpätkää vaikka mielummin
Huomenna kuukausi ilman ketjua, jes! Suosittelen muillekin. Ap
Miksi mä edelleen luen tuota p skaa? Tältäkö narkkareista tuntuu? Pystynkö lopettaa joulukuuhun mennessä? Vai lopetanko seinään?
Lopetin kerralla. Luulin, että siitä olisi ollut vaikeampi päästä eroon kuin se todellisuudessa oli. Ap
Me oltiin kaipausketjun rakastavaiset vähän aikaa vaan
Ja nyt kun satu on ohi, ei tarvii raapustaa
Kaivattunsa vuoksi aina jonnekin vauvalaan
Se on surullista, tai ei oikeastaan
Lapsellinen ketju lapsenmielisille kirjoittajille. Kasvoin ulos.
Lopetin uudelta vuodelta. Ensimmäiset päivät vaikeampia sen jälkeen ihan helppoa. Terveisiä tutuille kaipausketjuun ja suomi 24:lle, mua ette tule niistä enää löytämään 😇👋😘
Ei siellä huvita enää paljon käydä. Ennen se oli sellaista suloista kaipuuta ja ikävöintiä enimmäkseen. Nyt sinne on pesiytynyt jotain katkeria ankeuttajatrolleja, jotka yrittää saada kaikille pahan mielen. Plus viestit poistetaan, jos käyttää emojia ja/tai on kirjautunut.
Onneksi voin nykyään taas laittaa oikeasti viestiä kaivatulleni sillointällöin, niin en silleen tarvi sitä palstaa.
Yritys on kova mielenterveydellisistä syistä. Voisin aloittaa tästä illasta taas. Kaivattunikin pitäisi minusta enemmän terveenä :(