Olen kaipausketju -addikti, muita?
Olen päättänyt, että pysyn sieltä vastedes poissa. Muita? Voitais tsempata toisiamme tässä ketjussa.
Kommentit (55)
No jokapäivä vähintään 2-3tuntia jokapäivä...eilen ja tänään sitte aikalailla tauotta koko päivän...on tosi hankalaa mennä nukkumaan ennen puoltayötä ja aamulla pitäis herätä.onhan se varmaa vähä ehkä päässy lapasesta mut ei se mikään ongelma oo...
Mä lopetin, kun sinne alkoi tulla niin ankeaa porukkaa. Enkä mä oikeastaan tarvii sitä enää.
Tule juhlimaan kanssani, täällä on hyvä meininki 🥳
Ihanaa kun ei harhat paina mieltä.
Itse lopetin keskustelun seuraamisen viikkoa tai paria takaperin luettuani sitä elokuusta lähtien. Tajusin, että käytän sitä keinotekoisesti ylläpitämään ihastusta sekä estämään minua tekemästä surutyötä ja menemästä elämässä eteenpäin. Roikuin miehessä, jota en ollut nähnyt sitten joulukuun alun ja jolla ei ollut mitään kiinnostustakaan tapaamisekseni. Syvällä sisimmässäni tiesin kyllä aina, että hän ei koskaan, suin surminkaan voisi haluta kaltaistani monella tavalla vääränlaista naista.
Tarvitsen elämääni vanhemman, vähän mahakkaan miehen, joka haluaa minua niin paljon, että se tekee hänet vähän hulluksi. Haluan tuhlata itseni ihmiseen, joka hakeutuu luokseni, koska ei voi pysyä poiskaan.
Hyvästit kaipaus-keskustelulle ja hyvästit Tomille.
Lueskelin eilen kaipausketjua, ja tuli jotenkin kurja mieli monen kirjoittajan puolesta. Rakkautta kaikille harhaisille ja kiusaajille <3
Sairasta settiä, pakko olla trollausta koko ketju. Pois sieltä nyt!
Ettehän vietä koko kesää röllien seurassa ❤️
En ole seurannut noita ketjuja kovinkaan paljon, mutta viime viikolla kommentoin sinne jotain ja sain vastakommentteja tyyliin ”miten viitsit kerjätä häntä tulemaan”. Viiraako ihmisillä oikeasti niin pahasti päässä että luulevat että sen oman viestin näkee todellakin juuri se kaipauksen kohde?
Arjen pieniä ylpeydenaiheita: Uudessa ketjussa on yli 17000 viestiä, eikä yksikään ole kirjoittamani 🥳