Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Ärsyttävimmät ilmaukset
13.12.2013 |
Mitkä ovat inhokkisanasi- tai lausahduksesi? Omani on:
- "Parhautta" tai "Eeppistä / eeppinen"
- "Äly hoi, älä jätä"
- Kaikki lyhenteet ruuista: tomsku, bansku, broisku, ruissari...
- "Kerran tässä vain eletään"
Argh!
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Työelämän jargon ottaa joskus koville. Ainakin silloin, kun oman tahtotilan ketteryys ei loppupeleissä enää riitä ottamaan koppia strategian jalkauttamisen räätälöityjen haasteiden fokuksista.