Mistä ominaisuuksista tunnistatte lesbon, jos ei oo ns rekkalesbo?
Itse olen suht naisellinen (nyt kukallinen minimekko päällä, ohut neuletakki, saappaat missä hieman korkoa, olkapäille ulottuvat hiukset ja punainen nahkalaukku). Olen miettinyt, että tunnistavatko ihmiset minut lesboksi. Myönnän, että joskus en saa silmiäni irti naisten rinnoista ja tuntuu, että nainenkin sen huomaa. Olen naisten seurassa vapautuneempi ja punastelen, jos ihastun. Mutta en tiedä, onko minulla jonkinlaisia lesbopiirteitä.
Kommentit (56)
sä et nyt 10 ymmärtänyt pointtia ollenkaan :) mutta juurikin tuo että on lyhyet kynnet on yksi merkki siitä että nainen voi olla lesbo... ei ainoa merkki. 15vuotta miehen kanssa ollut, enkä tajunnut olevani lesbo ennen kuin kellisitin yhden sellaisen sänkyyni ja senkin jälkeen oli vielä vaikea uskoa asiaa todeksi.
Eilen sain kuulla yhden työkaverini olevan lesbo ja hänellä on puoliso. Näin jälkikäteen ajatellen on "lesbomaisia" piirteitä eli hiukan miesmäinen ja osa harrastuksista miesmäisiä, rempseät jutut, toisaalta tykkää käsitöistä. On varmaankin se pariskunnan "miehisempi" puoli (ainakin itsestäni homo/lesbo parit ovat järjestäen sellaisia, joissa toinen on naisellisempi ja toinen miehisempi, harvoin näkee kahta naisellista yhdessä, ennemmin sitten kaksi miehistä, jos näin voi lokeroida). Tosi mukava ihminen ja tosiaan en tiennyt enkä arvannut etukäteen.
Ehkä se on niin, että toinen paria vailla oleva lesbo tunnistaa, kun silloin tarkkailee mitä muut katsoo ja miten jne. Olen itse hetero ja en kyllä tunnista ja ei ole tarvettakaan. En myöskään vahtaa miesten katseita, että katsovatko ne nyt vai eivät ja millä silmällä, koska en etsi itselle kumppania (on jo). Kun asiaa ajattelee niin aikanaan baarissa sitä katsoi ihmisiä eri lailla ja taisin olla aika hyvin tietoinen, minne jotkut katsoivat. Nyt ei ole mitään hajua toisten ihmisten suuntautumisista eikä kiinnostuksen kohteista.
Minusta naispuoliset ystäväni sanovat että olen ainoa herrasmies jonka he tuntevat, tai valittavat miksi heidän poikaystävänsä tai ihastuksen kohteensa voi käyttäytyä kuten minä. Tosin epäilen että he ajattelevat sen pidemmälle, tulee niin spontaanisti heiltä tuo jos ovat täysin heteroita itse. Bi:t sitten kysyvätkin suoraan mikä minä olen miehiäni, vaikka ulkoisesti olenkin naisellinen, hame, pitkät kynnet ja hiukset, korkokengät jne.
Myös miespuoliset ystäväni pitävät minua yhtenä heistä vaikka silmänruokaa heille annankin. Lisäksi eräs umpihomo ystäväni totesi jossain vaiheessa olevansa ihastunut minuun vaikka en fyysisesti pysty olemaan hänelle suhteessa mies, hän siis haluaa suhteessa olla alla.
Olen naisille kohtelias, avaan heille oven, jos joku tarvitsee apua niin olen valmis kuin partiopoika, minua voi vetää kuin pässiä narusta jos katsot minua ripsiesi alta silmiin ja laitat rintojasi hieman edemmäs. Minä palvon naisia ja käytökseni on sen mukaista.
Olen tunnistanut/aavistanut joitakin siten, että he ovat mussa herättäneet jonkin erilaisen fiiliksen kuin muut naiset. En osaa selittää tätä kovin hyvin, mutta saan vaan jotain semmoisia tiettyjä viboja tavallaan ehkä semmoisen hyvin epämääräisen ja etäisen tunteen siitä, että ihastuminen kyseiseen henkilöön olisi jollain tasolla mahdollista. En kuitenkaan ole bi enkä pysty kuvitella harrastavani seksiä naisen kanssa. Mulla siis on jonkinlainen gaydar naisia kohtaan. Miehistä mun on taas vähän vaikeampi sanoa onko joku homo, ellei nyt ole aivan päivänselvä tapaus.
Talvella minimekko? Nojoo eiköhän ap ole joku pervo miesrunkkari.
En varmaankaan tunnista suurinta osaa lesboista, mutta ainakin nuorempana naiset (oletettavasti naisista pitävät naiset) usein flirttailivat mulle, joten sen perusteella olen jokusen tunnistanut. En ole siis mitenkään upea pakkaus, ihan tavallinen pottunokkainen suomalainen, mutta jostain syystä näitä naisflirttejä on osunut kohdalleni aika paljon. Ensimmäisen kerran en edes tajunnut, mistä on kyse, olin niin nuori (16) :D
[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 14:48"]
[/quote]
Voi voi, kyllä minäkin nuorempana tarkenin minihameella talvet. Eräs kaverini käyttää myös aina lyhyitä mekkoja, näytti mittari mitä hyvänsä (en sano, että hän tarkenee, koska ei tarkene).
[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 14:56"][quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 14:48"]
[/quote]
Voi voi, kyllä minäkin nuorempana tarkenin minihameella talvet. Eräs kaverini käyttää myös aina lyhyitä mekkoja, näytti mittari mitä hyvänsä (en sano, että hän tarkenee, koska ei tarkene).
[/quote]
Mulla on alla paksut puuvillalegginssit. Ehkä se on homoa? ap
[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 15:02"]
[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 14:56"][quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 14:48"]
[/quote]
[/quote]
Mulla on alla paksut puuvillalegginssit. Ehkä se on homoa? ap
[/quote]
Ehkä homous pitää sut lämpimänä? Mä tarvitsen enemmän kerroksia! Hyvä jos kauppareissun pärjään ilman erähousuja :D
Mä en usko tunnistavani kaikkia lesboja, mutta kumma kyllä, koskaan en ole osunut väärään, kun olen tunnistanut/aistinut/miten sen nyt selittäis, et joku ei oo 100% hetero. Ja saattavat olla ihan femmejä :) Jotain siinä on, eikä kyse ole kahden välisestä kemiasta.
Ihan hyvä kyky sinäänsä; eipä tule kiusallisia tilanteita. Eri asia tietenkin se, ettei kaikki tykkää kaikista olivatpa sitten heteroita, homoja tai jotain siltä väliltä.
Halveksunnan, ylenkatseen ja piilovittuilevan asenteen sekoituksesta täysin neutraalissa tilanteessa esim. työelämässä. t mies
ps. varmaan ei ole aina tutka piipannut mutta useamman kerran on nainen myöhemmin paljastunut lesboksi, kun ensin olen aikani ihmetellyt että miksi se nyt noin minuun suhtautui
Vierailija kirjoitti:
Yleensä siitä, että sanoo olevansa lesbo, tai sitten sillä on tyttöystävä.
Miksi ihmeessä minun pitäisi tunnistaa lesbo?