Sinä puhut liikaa, nainen!
George Thorogood on pitkän linjan rockkitaristi ja laulaja, vaikkakin vähemmän tunnettu. Hän purkaa miehen elämää koskettavissa lauluissaan jotka käsittelevät parisuhteen vaikeutta ja olemisen sietämättömiä kipupisteitä.
Normaalistihan nainen sanoo miehelleen, että jos et lopeta juopottelua, niin minä lähden. George puolestaan sanoo naiselleen: "Jos sinä et aloita juopottelua, niin minä lähden".
Hänellä on myös laulu nimeltä "You talk too much", jossa hän kertoo kipeitä tuntojaan siitä, millaista on elää liian paljon puhuvan naisen kanssa; nainen puhuu liikaa, puhuu koko ajan ja kellon ympäri, eikä mies kestä sitä.
Monia muitakin hienoja lauluja hänellä on, kuten yksinäisyydestä kertova "I drink alone", jossa hän tilittää avoimesti, kuinka karulla miehellä ei ole muita ystäviä kuin hänen kaverinsa Weiser (buddy Weiser) ja herra Jim Beam. Laulussaan "Get a haircut" Thorogood puolestaan painottaa sitä, miten tärkeää nuorelle kapinalliselle on leikkauttaa hiuksensa ja hankkia kunnon työpaikka, jotta pääsisi elämässään eteenpäin. Hieno mies.
"If you don´t start drinking":
"You talk too much":
Jep. Mulla on moottoriturpa kotona eikä sitä höpinää aina jaksa.