Kauanko edellisestä panosta?
Kommentit (23)
8 kk. Ja sitä edellisestä kerrasta 7 kk. Miestä ei huvita, kun on lapset hankittu, niin ei tarvii enää muhinoida. Enkä jaksa enää kärttää ja yrittää. Kun joskus tulee riittävän houkutteleva tilaisuus eteen, en ehkä pysty antamaan pakkeja. Tähän asti olen jotenkin pystynyt olemaan uskollinen puolisolleni.
8,5 vuotta. Aika hyvin yksinhuoltajalle, jotka on AV:n mukaan kaikki jakorasioita...
Vähän yli vuorokausi. Mutta nyt saa odotella 2-3 viikkoa että miestä taas kiinnostaa...
1kk , suhde loppui.
Tänään tuli katseltua miespuolista kaveria saunoessa jo vähän sillä silmällä, tuskaa olla ilman.
kohta kuukausi, mutta ilmeisesti ensi viikolla tilanne korjautuu. minulla ollut 1,5 vuotta panosuhde varatun miehen kanssa. yksinhuoltajalle kysymys: miltä on tuntunut noin pitkä selibaatti?
Vajaa 4 vuotta. Erosta aikaa kolme vuotta ja mies lakkasi antamasta jo aiemmin.
Kohta 2 vuotta, ämmä jätti toisen miehen takia.
[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 05:18"]
kohta kuukausi, mutta ilmeisesti ensi viikolla tilanne korjautuu. minulla ollut 1,5 vuotta panosuhde varatun miehen kanssa. yksinhuoltajalle kysymys: miltä on tuntunut noin pitkä selibaatti?
[/quote]kunnioitahan itseäsi, älä oo panopuu varatun kanssa
4-5 vrk, nyt just on kuukautiset, jolloin ei tee mieli.
Vasta 6 kk. Pisin selibaatti kesti 1 v 2 kk joten sinne on vielä matkaa. Ehkä ei tuu enää panoja ollenkaan, en usko että pystyisin siihen hommaan enää kaikkien näiden tosi "upeiden" kokemusten jälkeen. Kyynistä? Kenties. Olen 25 v.
Entä koska kävit paskalla. Oliko vatsa löysänä.
Milleenium. Ex-mies sai peniskompleksin ja suhde kuivui kasaan. Eli n. kuukausi.
Oispa löysänä kun on ollut monta päivää ummetusta.
Mullon ihan pelkkää ripulia. Varmaan norovirus.
[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 08:28"]
9 kuukautta
[/quote]
Vieläkö on pullat uunissa?