Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä ominaisuuksista tunnistatte lesbon, jos ei oo ns rekkalesbo?

Vierailija
13.12.2013 |

Itse olen suht naisellinen (nyt kukallinen minimekko päällä, ohut neuletakki, saappaat missä hieman korkoa, olkapäille ulottuvat hiukset ja punainen nahkalaukku). Olen miettinyt, että tunnistavatko ihmiset minut lesboksi. Myönnän, että joskus en saa silmiäni irti naisten rinnoista ja tuntuu, että nainenkin sen huomaa. Olen naisten seurassa vapautuneempi ja punastelen, jos ihastun. Mutta en tiedä, onko minulla jonkinlaisia lesbopiirteitä.

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun näin työkaverini kerran yökerhossa sattumalta  suutelevan naisen kanssa rupesin epäilemään:D

Vierailija
2/56 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 13:55"]

Lyhyiksi leikatuista kynsistä.

[/quote]

Olenkin tietämättäni ollut lesbo! Oikeesti, mitäh?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 23:04"]

[/quote]

[/quote]

Eikun oikeesti kynnet on enemmän poissulkukeino. Pitkät kynnet=hetero.

Vierailija
4/56 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 23:09"]

[quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 23:04"]

[/quote]

[/quote]

Eikun oikeesti kynnet on enemmän poissulkukeino. Pitkät kynnet=hetero.

[/quote]

Minulla on joskus pitkät ja olen bi. Hankalempi runkkailla kyllä niillä, myönnän.

Vierailija
5/56 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunnista lesboja enkä homoja. Enkä heteroita.

Meitä on moneen junaan.

Vierailija
6/56 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

El Naturalista-kengistä

Vierailija
7/56 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä aikoinaan serkkuani epäilin lesboksi. En tiedä mistä se kumpusi. Ja arvaus menikin oikein kun tuli "kaapista ulos".

Mutta hänen avovaimostaan en olisi uskonut kun hänet näin ekan kerran :)

Vierailija
8/56 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a. Ulkoisesti joistakin stereotyyppisistä (ei meikkiä, "Justin Bieber hair", miesten vaatteet) voi päätellä alustavasti.

Tosin naisellisiakin lesboja/Bi:tä on paljon. Pääasiallisesti kannattaa varmaan tarkkailla katsetta ja käytöstä. Yleensä tietämäni lesbot ovat vähän "rempeseitä" ja ulospäin suuntatuneita. Jos joku katsoo " vähän liian kauan" silmiin hymyillen ja on muutenkin flirtti, the chances are.... :D

Vierailija
9/56 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

W

Vierailija
10/56 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
11/56 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 15:08"][quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 15:02"]

[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 14:56"][quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 14:48"]

Talvella minimekko? Nojoo eiköhän ap ole joku pervo miesrunkkari.

[/quote]

Voi voi, kyllä minäkin nuorempana tarkenin minihameella talvet. Eräs kaverini käyttää myös aina lyhyitä mekkoja, näytti mittari mitä hyvänsä (en sano, että hän tarkenee, koska ei tarkene).

[/quote]

Mulla on alla paksut puuvillalegginssit. Ehkä se on homoa? ap

[/quote]

Ehkä homous pitää sut lämpimänä? Mä tarvitsen enemmän kerroksia! Hyvä jos kauppareissun pärjään ilman erähousuja :D

[/quote]. Mulla on vällärit eli välihousut.

Vierailija
12/56 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 18:39"][quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 15:08"][quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 15:02"]

[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 14:56"][quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 14:48"]

Talvella minimekko? Nojoo eiköhän ap ole joku pervo miesrunkkari.

[/quote]

Voi voi, kyllä minäkin nuorempana tarkenin minihameella talvet. Eräs kaverini käyttää myös aina lyhyitä mekkoja, näytti mittari mitä hyvänsä (en sano, että hän tarkenee, koska ei tarkene).

[/quote]

Mulla on alla paksut puuvillalegginssit. Ehkä se on homoa? ap

[/quote]

Ehkä homous pitää sut lämpimänä? Mä tarvitsen enemmän kerroksia! Hyvä jos kauppareissun pärjään ilman erähousuja :D

[/quote]. Mulla on vällärit eli välihousut.
[/quote]. Olen hetero nainen. Käytännön sanelemaa että on vällärit täällä Lapissa kun oon käymässä.

Vierailija
13/56 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En tunnista lesboja enkä homoja. Enkä heteroita.  Meitä on moneen junaan." - Aivan samaa mieltä. (Mikä on ns. rekkalesbo?)  - Niin ja olenko ainoa jota toisinaan myös hieman tympii homo tai lesbo parien stereotypisointi? Tarkoitan sitä, että minusta tuntuu, että usein homo tai lesbo pari(t) halutaan nähdä heteroparina; hetero-normatiivisesti. Selitän tämän viim sanahirviön :  Arvuutellaan ja funtsitaan, että kumpikohan noista on se enempi maskulisempi puoli ja kumpi feminnisempi. Kaksi yhtä tai lähes yhtä maskuliinista tai feminiinistä miehistä -ja / tai naisellista homo tai lesboparia ei "vain" voida mieltää elämään yhdessä, olemaan toisiaan rakastava, taikka vain seksiä harjoittava pari, vaan jommankumman on heteronormatiivosesti ajatteltuna olevan enempi feminiininen ja toisen vastaavasti maskuliinisempi. - Ei "vain" toista yhtä, tai lähes yhtäpaljon. - Anteeksi jankutukseni    

Vierailija
14/56 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lesbot juo kaljaa ja nuolee pillua!

Tarkemmin kun ajattelee, niin lesbohan se sitten minäkin...

Vierailija
15/56 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lesbo jolla on pitkät kynnet, ja lakkaan niitä myös! Järkyttyikö joku?

Vierailija
16/56 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 19:03"]

Olen lesbo jolla on pitkät kynnet, ja lakkaan niitä myös! Järkyttyikö joku?

[/quote]Et sitten paljon sormettele tyttöystävääsi?

Vierailija
17/56 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 18:45"]

"En tunnista lesboja enkä homoja. Enkä heteroita.  Meitä on moneen junaan." - Aivan samaa mieltä. (Mikä on ns. rekkalesbo?)  - Niin ja olenko ainoa jota toisinaan myös hieman tympii homo tai lesbo parien stereotypisointi? Tarkoitan sitä, että minusta tuntuu, että usein homo tai lesbo pari(t) halutaan nähdä heteroparina; hetero-normatiivisesti. Selitän tämän viim sanahirviön :  Arvuutellaan ja funtsitaan, että kumpikohan noista on se enempi maskulisempi puoli ja kumpi feminnisempi. Kaksi yhtä tai lähes yhtä maskuliinista tai feminiinistä miehistä -ja / tai naisellista homo tai lesboparia ei "vain" voida mieltää elämään yhdessä, olemaan toisiaan rakastava, taikka vain seksiä harjoittava pari, vaan jommankumman on heteronormatiivosesti ajatteltuna olevan enempi feminiininen ja toisen vastaavasti maskuliinisempi. - Ei "vain" toista yhtä, tai lähes yhtäpaljon. - Anteeksi jankutukseni    

[/quote]

Minulla ainakin tuo määritelmä hankaloitti itseni löytämisessä. Siis että parisuhde perustuu johonkin rooleihin. Olen Bi, mutta en alkuunkaan pysty tunkemaan itseäni feminiiniseen laatikkoon, mutta vielä vähemmän maskuliiniseen. Argh. Minä vain olen minä. Enkä minä olisi koskaan tajunnut biseksuaalisuuttani jos olisin väkisin yrittänyt määrittää itseäni väkisin joidenkin stereotyyppien mukaan.

Vierailija
18/56 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon melkei kaikkia täs llueteltuja kynnetki lyhyet ja olen hetero :D

Vierailija
19/56 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tämä elämä nyt mitään homo/hetero - bongausta ole, vai? Eivätkö lesbot ja homot ole nimenomaan halunneet, ettei heitä määritellä seks.suuntautumisen kautta. Kuulostaa kaikenkaikkiaan aika epäkypsältä koko ketju.

Vierailija
20/56 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on lyhyet kynnet koska olen sairaanhoitaja, meillä ei saa olla pitkiä kynsiä tai lakkoja hygienia syistä. Kiva tietää että tämän takia kaikkia hoitajia saatetaan silmäillä potentiaalisina lesboina :D