AHA-elämys minkä jälkeen hävetti ettet ollut aiemmin tajunnut!
Olen 31v, olen aina vihannut sitä kun pitää repiä laastarin irti esim verikokeen jälkeen, ja nyt vasta viime kuussa kun lapsi sai ekan rokotteen tajusin rapsuttaa irti pienen reunan laastarista, ja hieroa laastarin alta öljytyllä sormella. Irtosi niin helposti ettei tosikaan, mutta miksi hitossa en ole aiemmin tätä tajunnut!?
Kommentit (555)
[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 19:00"]
De-odorantti (odor on haju)
Tiesittekö muuten, että vessan pötössä vesi on vain siinä hajulukossa pöntön pohjalla, viemäriputkessa ei ole vettä Muuta kuin se, mitä huuhdellessa sinne menee.
[/quote]
Hyvä tietää nyt... :D
[quote author="Vierailija" time="09.01.2014 klo 09:46"]
Ihan hillitön ketju. Yritän epätoivoisena nähdä tuossa Rantasipin logossa linnunpään sijaan jonkun jänöpupusen, enkä onnistu sitten millään. Ehkä nämä naurunkyyneleet sumentaa katsetta sen verran... :D
Ja toisena yritän kuvitella mielessäni, mitä muuta Än Yy Tee:stä syntyisi kuin NYT. :D
[/quote]
Ei oo kyse siitä, että siitä syntyis joku muu sana :D Vaan siis, en oo vaan koskaan tullut ajatelleeksi koko asiaa.. että ÄN YY TEE on sama kuin NYT, se on vaan ollu mulle sellanen sanonta mitä en oo sen enempää ajatellut. Kerran sit vaan tokasin yhtäkkiä miehelle ääneen et ei hitto! Se än yy tee:hän on sama ku NYT! :'D Mies katto vaan hiljaa ja pyöritteli päätään ja koitti kans tivata et no mitä muutakaa se vois tarkottaa? :D
Mä luulin pienenä, että nainen tulee raskaaksi syömällä jotakin lääkettä. Mä ihmettelin, että miten ihmiset entisaikoina tulivat raskaaksi, kun silloin el ollut lääkkeitä.
Cheek laulaa siinä parempi mies kappaleessa "nää tytöt tekstaa mulle, et olin ihana tvs (teevees)" Jostain syystä mun päähän ei millään syöpynyt et mikä se teevee on, että mistä se muka on lyhenne.. Mies sitten autossa räppäsi cheekin mukana tuon kohdan ja silloin se välähti.. Aivan siis TEEVEES, eli niinku telkkarissa/televisiossa.. aivan aivan.
Mä muistan selvästi, kuinka alle kouluikäisenä kysyin äidiltä, kuinka ne lapset oikein saa alkunsa siellä naisten mahassa. Äiti vähän kiemurteli ja sanoi sitten, että "sillä lailla että nainen ja mies on lähekkäin". Sen jälkeen varoin monta vuotta menemästä lähelle ketään miestä, ettei vain mun mahassa saisi alkunsa mikään vauva. Muistan kuinka mua monta kertaa toruttiin esimerkiksi siitä, kun en suostunut enää sanomaan kummisedälle käsipäivää niin kuin olin ennen tehnyt...
[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 13:06"]
Lapsena 80-luvulla join Zup-limua. Sääli etten ole löytänyt sitä enää mistään...
[/quote]
Minä join Jup-limppaa. Sitäkään ei saa enö kaupoista :)
[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 16:39"]
[quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 12:42"]
N-Y-T nyt
Huomaa, että nykyajan nuoret ja vanhemmat ei oo opetellu lukemaan tavaamalla. :)
[/quote]
Kyllä mun ekaluokkalainenkin ymmärtää tuon N-Y-T nytin, vaikka ei osaa samanlailla tavata kuin 80-luvulla opetettiin.
[/quote]En epäilekään, ettei tajuais. Mutta niille , jotka ovat opetelleet lukemaan tavaamalla, niin tuo on ihan normaalia tavaamista, mun on ainakin vaikeampi hahmottaa tuota "väärin". Enkä tuolla aiemminkaan väheksynyt näitä uudella tavalla oppineita nuoria, vaan tuo oli ainoastaan toteamus.
[quote author="Vierailija" time="09.01.2014 klo 00:05"]
puhelin ei antanut äsken lainata viestiä mutta siis tuohon cheekin kappaleeseen... " tytöt tekstaa että olin ihana tvs". Olen aina kuullut että bbs eli big brothersissa :D miettinytkin että eihän cheek ole kai siinä ollut mutta kun en ole yhtään jaksoa koskaan kattonut niin annoin asian olla. Nyt selvisi sitten sekin että olen kuullu väärin :)
[/quote]
Mäkin kuulin sen bbs.. Opettelis poika laulamaan :)
Lapsena ihmettelin pitkään miksi uutiset aloitettiin sanalla Guaftonuun.
[quote author="Vierailija" time="09.01.2014 klo 09:34"]
[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 17:35"]
Oon saanu ahaa -elämyksiä, en aha -elämyksiä
[/quote]
Mutta opetusta yhdysmerkkien käytöstä et näemmä ole saanut.
[/quote]
Ihan kiinnostaisi tietää, korjaatko puheessakin ihmisten väärin lausuttuja sanoja tai muita kielioppivirheitä? Joka keskustelussa on aina ainakin yksi joka metsästää kielioppivirheitä.
Se yksi on luultavasti sama idiootti, joka luulee olevansa kovinkin fiksu!
mun kännykkä tippui, meni osiin ja lakkas toimimasta vaikka kokosin sen kasaan. Vein huoltoon ja korjaaja sanoi että antenniosa sen sisältä puuttuu. Ahaa ja nolous. iso pala löytyi sit sohvan alta. No, blondius on periytyvää, mun äitee ei usko edelleenkään että kilo höyheniä tippuu yhtä nopeeta kuin kilo rautaa :)
[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 18:00"]
Ihmetteli kun ruokaohjelmissa puhuttiin vuolukermasta.
Kunnes sitten avasin kermatölkin seilariksi mökillä. Pahus suuri osa kerman rasvasta on siellä purkin seinissä vuotavana.
Enää heitä enää roskiin ennen kuin olen vuollut rasvat talteen.
[/quote]
Siltä varalta, ettei tämä ollut huumoria: vuolukerma = smetana.
Tiesittekö muuten, että vessan pötössä vesi on vain siinä hajulukossa pöntön pohjalla, viemäriputkessa ei ole vettä Muuta kuin se, mitä huuhdellessa sinne menee.
[/quote]
Yääääk! - Mun ukko piirsi mulle kuvan siitä hajulukkosysteemistä. Voi että mun piti tämä päivä elää, inhottavaan, mä en käy enää ikinä vessassa! ;)
[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 19:55"]
No, blondius on periytyvää, mun äitee ei usko edelleenkään että kilo höyheniä tippuu yhtä nopeeta kuin kilo rautaa :)
[/quote]
Eipä tietenkään, ellei rauta ole hileenä ja tyhjiöpussissa kuten höyhenetkin. Ilman tätä lisäystä on turha puhua samanaikaisuudesta.
[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 20:04"]
[/quote]
Yääääk! - Mun ukko piirsi mulle kuvan siitä hajulukkosysteemistä. Voi että mun piti tämä päivä elää, inhottavaan, mä en käy enää ikinä vessassa! ;)
[/quote]
Mahtais olla elämys käydä vessassa ilman sitä hajulukkoa. Kaikki viemärin hajut kämpässä. Tiedättekös että sellaiset hajulukot on kaikissa viemäreissä esim keittiössä, nyt ei sitten voi mennä sinnekään.
Ja kun pitkään käyttämättömät viemärit haisee se haju johtuu hajulukkojen haihtuneesta vedestä.
Huoh....
[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 21:02"]
[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 20:39"]
Rantasipi- logo aiheuttaa päänvaivaa.
Lapsesta saakka näin logossa selkeästi jäniksen kuvan . En koskaan edes kyseenalaistanut miksi Rantasipi-hotellien logossa on joku pupun kuva.
olin noin 25 v kun selvisi että kuvassa on lintu (rantasipi). jänikseltä se minusta kuitenkin yhä edelleen enemmän näyttää.
t. Graafikko
[/quote]
Sama täällä :D Mun pitää ihan käskeä itseäni jos haluan nähdä siinä linnun, koska ensimmäinen vaikutelma on aina sellainen köyhän miehen playboypupu.
[/quote]
Kuinka ihmeessä?
http://d9e2ks9eklh47.cloudfront.net/files/thumb/1121/300/74/
[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 21:02"]
[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 20:39"]
Rantasipi- logo aiheuttaa päänvaivaa.
Lapsesta saakka näin logossa selkeästi jäniksen kuvan . En koskaan edes kyseenalaistanut miksi Rantasipi-hotellien logossa on joku pupun kuva.
olin noin 25 v kun selvisi että kuvassa on lintu (rantasipi). jänikseltä se minusta kuitenkin yhä edelleen enemmän näyttää.
t. Graafikko
[/quote]
Sama täällä :D Mun pitää ihan käskeä itseäni jos haluan nähdä siinä linnun, koska ensimmäinen vaikutelma on aina sellainen köyhän miehen playboypupu.
[/quote]
Kuinka ihmeessä?
http://d9e2ks9eklh47.cloudfront.net/files/thumb/1121/300/74/
Tajusin vasta yli 20-vuotiaana, että eteenpäinluistelussa luistinta potkaistaan voimakkaasti sivulle/taaksepäin eikä yritetä edetä liu'uttamalla jalkoja eteenpäin ikään kuin käveltäisiin liukkaalla jäällä. Tämän merkittävän havainnon jälkeen luistelu on ollut paljon mukavampaa ja tehokkaampaa. Luistelukentällä huomaan monien muidenkin alottelijoiden kärsivän samasta ongelmasta.
Luulin pienempänä, että naiset polttavat tupakkaa ja miehet sikareita. Toisinpäin ei voinut olla ilman, että oli neitimäinen mies tai miehekäs nainen.