Kuinka usein näet aikuisia lapsiasi?
Kommentit (10)
Omat lapset vielä kotona, mutta omia vanhempiani tapaan 4-6 kertaa vuodessa nykyään, kun asuvat kauempana.
Mies tapaa tai tavataan yhdessä isäänsä pari kertaa kuukaudessa ja äitiään kerran - pari vuodessa. Hän on läheisempi isänsä kanssa ja tapaa äitiään lähinnä velvollisuudesta. Olen yrittänyt keskustella miksi näin, mutta ei siihen sen kummempaa selitystä saa kuin ei vaan kaipaa häntä ollenkaan ja ahdistaa, kun usein pitäisi soitella ja sopia heti seuraavaa tapaamista, jättänyt nykyään pääosin vastaamatta.
En koskaan. Enkä muitakaan sukulaisia.
En ole nähnyt nyt vuoteen. Whatsapilla kyllä viestitään välillä paljonkin.
1-2 kertaa kuukaudessa, viestitään viikottain.
Esikoista useamman kerran viikossa, asuu perheensä kanssa samalla asuinalueella. Keskimmäistä noin kerran kuussa, kun käy kotona opiskelupaikkakunnalta.
Toista ollaan nähty viimeksi viime jouluna ja seuraavan kerran toivottavasti tulevana jouluna. Toinen lapsi vietti meidän ilona koko viime kesän.
Noin kerran viikossa.
Isääni näen myös n. kerran viikossa tai kahdessa. Äitini on kuollut.
Kerran kuussa molempia samaan aikaan. Asutaan kyllä samassa kaupungissa. Näkevät isäänsä enemmän, sillä ollaan erottu.
Toinen asuu niin lähellä, että lähes päivittäin. Toinen asuu Helsingissä (itse Tampereella) ja näemme nyt korona-aikaan n. 3-4 viikon välein. Aikaisemmin näimme useammin, kun minulla oli työmatkoja Helsinkiin ja kävimme usein silloin yhdessä kahvilla tai syömässä tai jossain näyttelyssä tms.
Viestitellään kyllä ahkerasti, ei nyt ihan joka päivä, mutta aika usein kuitenkin.