Mietityttää miksi mies käyttäytyy näin?
Kuulin viikonloppuna ihan sattumalta, että pari kuukautta tapailemani mies on hyvin vauras oli hirvittävän vaikeaa esittää normaalia asiasta kuumlessani jalat pettivät melkein alta kun asiasta kuulin. En enää tiedä kuka tän on tai miksi ihmeessä ei ole kertonut minulle asiasta vaikka olemme olleet hyvinkin tiiviisti yhdessä ja vaihdoimme asuntomme avaimetkin. Tuntuu etten voi luottaa häneen enää kun en tiedä mitä muita asioita on jättänyt mainitsematta.
En olisi ikinä voinut arvata koska ulkoisesti rikkaus ei näy koska pukeutuu ihan normaalisti eikä omista autoa ja asuu pienehkössä yksiössä ei niin hyvämaineisella alueella helsingissä.
Mies ei tiedä, että tiedän ja tämä kalvaa sisintäni olen vältellyt näkemistä viikonlopusta saakka kiireiden varjolla tähän saakka.
Kommentit (43)
[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 12:25"]
Tiedoksi että köyhällä voi olla omistusasunto, kallis auto ja kalliit puhelimet sun muut vehkeet. Nykyään lähes mikään ei ole kielletty keneltäkään, kun aina löytyy joustoa, luottoa, maksuaikaa ja ja mahdollisuus osamaksuun. Jokaisen täytyy saada aina se mitä haluaa. Sinuna en katsoisi sitä mitä ihminen omistaa..
[/quote]
...jossain on nyt joku virhe jos tosiaan voit vetäistä yhdysviivan köyhä ja omistusasunto välille.
[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 15:03"]
Minun oli pakko nyt sitten lähettää viesti jossa kerroin kuulleeni asiasta ja mies vastasi vain "entäs sitten?" Eikä mitään muuta
Ap
[/quote]
Oletko nyt ihan tosissasi? Ettei tämä olisi provo? Ei tällaisia asioita kysellä tekstiviesteillä :D
"....pukeutuu ihan normaalisti eikä omista autoa ja asuu pienehkössä yksiössä ei niin hyvämaineisella alueella helsingissä."
Varovainen/maltillinen rahankäyttö korreloi varakkuuden kanssa. On hullua kuluttaa enemmän kuin tienaa, kerran saadut/ansaitut rahat voi pistää haisemaan vain yhden kerran. Rikkaat voivat tietysti elellä mukavastikin pääomatuloillaan, mutta itse pääomien polttaminen on tie köyhyyteen. Ylellisen elämän köyhdyttämiä (mustia) NBA rikkaita on Amerikka täynnä.
Btw. kaikista hienoimmat vaatteet on yleensä tummilla tai lähi-idän miehillä, mutta hekin kuluttavat vain saamiaan tukiaisia. Jos köyhä säästää, niin tuet vähenee, joten elättien kannattaa laittaa rahat haisemaan. M40