Kolmas maailman sota syttymässä ja täällä vaan pohditaan runkkaamista
Kommentit (12)
Mitä sitten kuvittelit, kun kaikki runkut ja pervot näyttää jatkuvasti roikkuvan täällä kiihottumassa kaikesta ja tekemässä sairaita aloituksia?
Montako kertaa se kolmas sota syttyy? Se on ainakin useita kertoja pitänyt syttyä jo... Aina jossain soditaan ja valtiot laittavat nootteja uhkailuja toisilleen.
Ai niin. Minä tykkään runkata.
[quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 00:05"]
Eikö teitä huoleta?
[/quote] Se on kuules sita suomalaisten ylivoimaista yleissivistysta. Voi naureskella amerikkalaisille jotka ovat niin tyhmia.
En kykene masturboimaan AP:n julkaisulle koska kirjoitus virheet
Lisäksi, jos kolmas maailmansota syttyy, nii vittu rupee inisemää.
Helvetin vasemmistopiipertäjät tajua mistää mitää
Vittu
[quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 00:05"]Eikö teitä huoleta?
[/quote]
No perkele asiat tärkeysjärjestykseen!
Siitä se maailmansota tulee jos mua kielletään sormettamasta omaa tussuani. Seksiä kun ei muuten tarjolla ole.
[quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 00:21"]
Mitä sitten kuvittelit, kun kaikki runkut ja pervot näyttää jatkuvasti roikkuvan täällä kiihottumassa kaikesta ja tekemässä sairaita aloituksia?
[/quote]
Toivon, että myös runkut ja pervot puolustavat maata.
Ja harjoittelevat sitä etukäteen, eikä vasta sitten
kun "vihreät miehet" seisoskelevat joka kylällä.
No, en usko, että kolmas maailmansota syttyy.
asiantuntijoiden mukaan ei syytä huoleen. Samanlaista pullistelua Venäjä on harrastanut useampaan otteeseen irtaantuneiden maiden kanssa. Lue jotain asiantuntijan lausuntoa. Älä iltalehteä!
Mitä uskovia meistä tullut kun se runkkaaminen jota kaikki tekevät onkin niin pahaa?
Olemmeko lähdössä johonkin uskonsotaan?
Olen huolestunut oikeinkirjoituksen puutteesta.
Ei. Tästä Helsingistä on lyhyt matka Viroon, joka on Nato-maa. Muutetaan sinne turvaan, jos sota syttyy.