Kaveri kutsui pari viikkoa sitten juhliin, nyt..
..kysyin, että olisko lisätietoa juhlista. Tiesin, että juhlat on hänen kaverinsa tuparit ja kaverin synttärit. Kaveri kuitenkin kutsui minut sinne ja lupasin tulla. Ostin jo synttärilahjankin.
Nyt sitten tuohon tiedusteluun kaveri vastasi että "pitääpä kysyä tupareiden emännältä, mahtuuko mukaan vielä". (???) Eikä olla todellakaan mitään teinejä enää..
:( :(
Kommentit (23)
[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 10:53"]
Omituista, että alunperinkin kutsui sut jonkun toisen juhliin. Tietysti sinä olet nyt ikävässä välikädessä. Tunnetko lainkaan juhlien järjestäjää?
[/quote]
En tunne juhlien järjestäjää mutta tietysti ajattelin, että koska hän minut kutsui, olivat sitten yhdessä sopineet, että juhlat on "yhteiset". Ja vielä jos on isot juhlat kyseessä eikä mitkään intiimit päivälliset niin tosiaan itsekin sain sen vaikutelman, että kaverilla ei ole mikään ongelma kutsua sinne.
ap
Kaverisi on kyllä aika typerästi tehnyt. Kannattaa varautua ettei kutsu olekaan voimassa, voit toki käyttää lahjasi omiin tarkoituksiisi, tai sitten voit sanoa kaverillesi että olet ostanut lahjan hänelle ja sen voi tulla hakemaan kotoasi. Älä siis lähde viemään sitä vaan jos haluaa sen joutuu hakemaan sen. Ja jos tulee hakemaan etsit sitä hiukan aikaa ja toteat että on ilmeisesti hävinnyt voi voi sentään ..
[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 10:53"]
Kuulostat teiniltä.
[/quote]
Ai sitten kun on tarpeeksi vanha, ei pahoita mieltään enää mistään? Olin ajatellut vielä tätä kaveria viime päivinä, meidän piti nähdä muutama päivä sitten ja se peruuntui hänen flunssansa vuoksi. Ajattelin sitten, että ostankin hänelle toisen joululahjan, joka on "vastustuskykypakkaus", erilaisia superfoodeja ja muita droppeja. Olin siis tosiaan ajatellut tätä kaveria tässä lämpimin ajatuksin ja iloinnut noista juhlistakin, joten kyllä mua tuollainen harmittaa.
ap