Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka edes haluaa ikuisen elämän?

Vierailija
28.02.2014 |

Ja miksi??

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tarjolla on ikuinen elämä paratiisissa, niin miksi ei haluaisi?

Vierailija
2/25 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikuisesti joutus kuulemaan "paratiisissa" jumala ja jeesus höpinöitä? Ei kiitos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 23:07"]

Ikuisesti joutus kuulemaan "paratiisissa" jumala ja jeesus höpinöitä? Ei kiitos.

[/quote]

No ei Raamattu ainakaan tuollaisesta paratiisista kerro.

Vierailija
4/25 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikuisessa elämässä (lääketieteellisesti pidennetyssä) olisi vain ajan kysymys että kuolee jollakin äärimmäisellä tavalla: palaisi poroksi, putoaisi lentokoneella tai liiskautuisi liikenneonnettomuudessa.

Vierailija
5/25 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiitos. Mutta enhän mä sitä valitse, että sikäli ihan sama, miten asia on. 

Vierailija
6/25 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote] Kuule, sinulle onkin tarjolla vain ikuista kadotusta!

Vierailija
7/25 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan kypsä jo näin 40 vuoden jälkeen. Enää en ihmettele vanhuksia, jotka toivovat pääsevänsä pois.

Vierailija
8/25 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 23:17"]

[/quote] Kuule, sinulle onkin tarjolla vain ikuista kadotusta!

[/quote]

Joo mut en ainakaan oo ikuisesti velkaa jollekkin ja joudu ylistämään ja palvomaan jotakin.

Vierailija
9/25 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mknä nautin elämästä. Rakastan elää. Minulla on paljon harrastuksia jnd. Kyllä minä haluaisin elää ikuisesti.

Ihmettelen kuka oikeasti EI halua? Vai onko se vain väistämättömään alistumista ja hyväksymistä?

Vierailija
10/25 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mknä nautin elämästä. Rakastan elää. Minulla on paljon harrastuksia jnd. Kyllä minä haluaisin elää ikuisesti.

Ihmettelen kuka oikeasti EI halua? Vai onko se vain väistämättömään alistumista ja hyväksymistä?

Vierailija
11/25 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 23:24"]

[/quote]

Mun elämä on raskasta. Siksi ei kiinnosta pyöriä täällä ikuisesti. Voi tulla jatkossa vielä raskaampaa. Kuka sen tietää?

Vierailija
12/25 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tällaisessa maailmassa kukaan jaksaisi loputtomiin elää, mutta jos olisi täydellinen maailma ja kaunis, täydellinen ruumis ilman sairauksia ja vikoja sekä mittaamaton ilo, onni ja rakkaus, ei missään olis mitään virhettä vaan ympärillä olisi kaunista ja paljon tekemistä niin kuka sitä haluaisi kesken lopettaa?

Vierailija
13/25 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 23:41"]

Ei kai tällaisessa maailmassa kukaan jaksaisi loputtomiin elää, mutta jos olisi täydellinen maailma ja kaunis, täydellinen ruumis ilman sairauksia ja vikoja sekä mittaamaton ilo, onni ja rakkaus, ei missään olis mitään virhettä vaan ympärillä olisi kaunista ja paljon tekemistä niin kuka sitä haluaisi kesken lopettaa?

[/quote]

Onko siinäkään mitään järkeä?

Vierailija
14/25 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluaisin. Voisin elää aina ja ikuisesti ihan elämisen ilosta! Minusta on ihana elää ja olla, äärettömän surullista kuolla ja mennä..

Rakastan elämää!

Vierailija
15/25 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ruumis jähmettyis tähän nyk. kroppaan eikä tulis sairauksia niin yksi ikuinen elämä tänne, kiitos.

Vierailija
16/25 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän sitä tekemistä varmasti keksisi. Miettikää nyt, voitte mennä kuuntelemaan kun Mozart soittaa livenä tai juttelemaan kaikkien historiasta tuttujen henkilöiden kanssa. Jos jonkun kirjailijan teoksessa on ollut jotain askarruttavaa, voitte mennä kysymään "Mitä oikein tarkoitit sillä, kun kirjoitit että..." Sitten siellä on kaikki kuolleet sukulaiset ja esi-isät, joita ette ole koskaan nähneetkään. Kyllä nyt luulisi, että niiden kanssa riittää juttua vähäksi aikaa. Sitten voi opetella uusia taitoja, joita on aikaa harjoitella loputtomiin :-)

Kun ajattelette, niin kyllä meidän elämää varjostaa tietoisuus siitä, että se loppuu. Aika loppuu. Jotain jää kesken, jotain jää sanomatta, jotain jää kokematta. Ja varmaan sieltä toiselta puolelta pääsee myös näkemään, miten täällä elämä jatkuu. Kyllä minä keksin paljonkin hyviä puolia, miksi ikuinen elämä on hieno juttu!

Vierailija
17/25 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 00:15"]

[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 23:41"]

[/quote]

Onko siinäkään mitään järkeä?

[/quote]

Onko missään muussakaan sen enempää järkeä? Ainakin olis kivaa. Mutta voishan senkin lisätä tuohon listaa. Eli olis järkevää myös.

Vierailija
18/25 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ajattelin noin joskus, kuten ap, mutta sitten Jumala antoi minun kokea ihmeellisellä tavalla kuvainnollisesti jotain siitä, mitä taivaassa tulee olemaan. Nyt voin kertoa, että minä haluan sinne, todellakin minä haluan sinne!

Vierailija
19/25 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 23:24"]

[/quote]

Haluatko varmasti ikuisesti kokea sen kun jokainen ihminen josta välität, kuolee aina pois. Mitä ajattelisit tuhannennen aviopuolison kohdalla? entä kun muutaman sata vuotta olet hankinut ystäviä ja olet vierestä joutunut seuraamaan heidän kaikkien kuolevan pois. menettäisit aina jokaisen jota rakastat etkä voisi tehdä asialle mitään.

Entäs kun aurinko palaa loppuun ja räjähtää elämänsä lopussa vieden maapallon mukanaan, jos elät ikuisesti, näet koko ihmisrodun kuolevan ja kaiken sinulle tärkeän tuhoutuvan.

Entäs kun tästä on kulunut sata tuhatta vuotta ja virut yhä yksin pimeässä ja kylmässä avaruudessa kykenemättä kuolemaan koska sait ikuisen elämän.

Entäs miljardien vuosien jälkeen kuin viimeisetkin tähdet sammuvat ja kaikkialla on vain ikuista tyhjyyttä ja pimeyttä. 

Täällä ei kovin moni käsitä mitä koko ikuisuus edes merkitsee.

Vierailija
20/25 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, minäkin olen nelikymppinen ja pikku hiljaa rupeaa hirvittämään ajatus että tätä pitäisi jatkaa ikuisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi