Kauhein musakipale, jonka tiedät?
Kommentit (81)
Antero Mertaranta: Ihanaa, leijonat, ihanaa. Ei tarvitse edes perusteluja.
Ja sitten kaikki sellaiset nykypoppareiden tm. kappaleet, joissa kerrotaan kuinka viedään roskapussi ja kravatti on lapsenpaskassa ynnä muita kotihommia tyyliin tanssit keittokomerossa. Plääh!
[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 11:46"][quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 11:33"]
Ohis: katsopa Youtubesta The Lonely Islandin video Basically ;)
[/quote]
Ei löydy tuollaista.
[/quote]
Hmm, outoa? Laita hakuun "Basically" - B-ro & Ava - Up All Night - Extended Cut!
Voin laittaa suoran linkinkin, mutta se on sitten Youtuben mobiiliversioon.
[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 11:54"]
[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 11:46"][quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 11:33"]
[/quote]
Ei löydy tuollaista.
[/quote]
Hmm, outoa? Laita hakuun "Basically" - B-ro & Ava - Up All Night - Extended Cut!
Voin laittaa suoran linkinkin, mutta se on sitten Youtuben mobiiliversioon.
[/quote]
Eikun joo, sori. Etsin sellaista jossa sanottaisiin esittäjäksi tuo Lonely Island ja siksi skippasin tuon Bro & Avan.
Videossa on kyllä havaittavissa se, että se on tehty huumorilla, mutta musiikki on aika kauheaa.
Kauheimpien kappaleiden top 5:
1. Europe: Final Countdown
2. Toto: Africa
3. Bon Jovi Always
4. J. Karjalainen: Ankkurinappi
5. Jenni Vartiainen: Junat ja naiset
Ja Novahan on soittanu näitä sinnikkäästi (tai siis biisejä 1-4) päivittäin n. 10 vuotta.
Lopuksi voin vielä mainita, että Cheekin, Haloo Helsingin, Mamban ja Yön kaikki biisit vetää korvat vuotamaan verta.
[quote author="Vierailija" time="11.12.2013 klo 23:26"]
Mamban Älä jätä minua. Tai joku muu ruikutus samalta yhtyeeltä. Kerran jouduin kuuntelemaan radio-ohjelman, joka oli pyhitetty Tero Vaaralle. Tunti Mamban musaa ja Teron leppoisaa jutustelua siinä välissä. ****n kylmäävä kokemus! Myös Yön biisit saavat lähes aina laittamaan radion kiinni, etenkin uudempi tuotanto.
[/quote]
Juuri näin. Se on myös käsittämätöntä kun jotkut kyynelsilmin kuuntelee tuota Olli Lindholmin säälittävää tulkintaa. Ja onhan mies itsekin sen myöntänyt, ettei ole teknisesti kovin kummoinen tapaus. Rakkaus on lumivalkoinen on yksi maailmankaikkeuden paskempia biisejä.
Janos Valmusen "Bussipysäkillä" on niin huono, että se on melkeinpä hyvä. Sanat ovat ihanan kornit. Ja huvittaa se, kun Valmunen on tunkenut biisiin pitkiä, kokonaisia lauseita niin etteivät ne meinaa mahtua biisiin vaan hän joutuu ikäänkuin sylkäisemään ne ulos. "Katselimme toisiamme silmiii-in/ aivanihastuksissamme." "Silloinsinätulitminuavastaaaa-an/ ja sanoit.. hei." Pitkän ja venyttelevän fraasin jälkeen tuo "hei" kuulostaa suorastaan antikliimaksilta :)
Kaikki on niin ihanan konkreettista ja kirjaimellista, Valmunen ei käytä mitään kielikuvia. Outoa ja hurmaavaa.
Valvomo - Mikä kesä. Inhosin sitä jo silloin, kun soi radiossa, eikä inho näköjään ole laantunut ollenkaan. Olen kokeillut.
j.karjalainen -koko tuotanto
sitten se biisi missä lauletaan sä laitoit sillivoileipää mun krapulaan...yöööökkk!!!
neljä ruusua -koko tuotanto
egotrippi -koko tuotanto
Keltainen toukokuu
Odota, miksi karkuun juoksit...
Junat ja naiset ja tipaton tammikuu
Esittäjiä en muista kuin viimeisistä
suurlähettiläät- tänään lähden
spice girls- wannabe
Nää suomalaiset "sydäntäkoskettavat" biisit saa vain ja ainoastaan yökkimään kauhusta. Esimerkkeinä annettakoon Teräsniskan Mummo, Arttu Wiskarin kaikki mitä oon kuullu, erityisesti tuntematon potilas, ja Yön ...no vaikkapa... tuotanto. :) Niiltä osin mitä oon radiosta kuullu. Ei ole meinaan innostanut tutustumaan lähemmin.
Egotripillä on kyllä todella paskoja biisejä ja se älä koskaan ikinä on hyvä esimerkki. Tommoisten levyjen päälle kuuluis korkeintaa päästää paskat.
[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 16:34"]Nää suomalaiset "sydäntäkoskettavat" biisit saa vain ja ainoastaan yökkimään kauhusta. Esimerkkeinä annettakoon Teräsniskan Mummo, Arttu Wiskarin kaikki mitä oon kuullu, erityisesti tuntematon potilas, ja Yön ...no vaikkapa... tuotanto. :) Niiltä osin mitä oon radiosta kuullu. Ei ole meinaan innostanut tutustumaan lähemmin.
[/quote]
Tähän sarjaan kuuluu ehdottomasti uusin Kaikurannan mikälie Vierelläs mä oon kun on yritetty laskelmoidusti tehdä niin liikuttavaa että alkaa jo inhottaa. Ja Finlandersin Oikeesti on siirappien siirappi ja avioeroa ennustan jos joku haluaa häissään sillä korostaa ihanaa, suurta rakkauttaan.
[quote author="Vierailija" time="11.12.2013 klo 21:00"]
Viime aikaisista kauhein on Juha Tapion Tykkään susta niin, että halkeen. Juoksen heti vaihtamaan kanavaa, kun tuo alkaa soida.
[/quote]
Cheekin ja tän kohdalla mun pitää pistää radio hiljaiselle. Etenkin toi laulun lopun jankkaaminen tykkään susta, niin et halkeen ARGGGGGG... Muutenkin meni tähän Juha Tapioon maku ton Vain elämää-sarjan myötä - hyi, mikä laskelmoiva ja teennäinen äijänkutale, yök. Vihaan niin, et melkein halkeen...
[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 11:33"]
[/quote]
Ei löydy tuollaista.