Miksi ihmiset eivät osaa olla yksin?
Aina pitää olla joku pitämässä kädestä kiinni. Aina pitää jonkun suupään olla vaatimassa typerille jutuilleen yleisöä.
Aikuisvauvat ulisevat yhteisöllisyydestä.
Jotain v itun jääkääkkäpeliäkään ei voi katsoa yksin, koska pitää olla vappukamppeet päällä ja KISASTUDIO.
Olkaa aikuisia ja kasvattakaa omaa resielienssiänne.
Kommentit (10)
Niin siis kuinka suuret tilastot sinulla on? Puhutko nyt tuttavapiiristäsi, johon kuuluu noin 20 henkilöä?
Olen lähes aina yksin, sain pilkkaajat ja kyseenalaistajat perääni kuin olisin joku oudoista oudoin kun viihdyn yksin. Kaikenlaista.
En minä ainakaan jaksa jatkuvasti muita ihmisiä. Viihdyn varsin hyvin yksin pitkiäkin aikoja.
Oletko koskaan edes kokenut sitä, mitä se on kun on oikeasti hyviä ystäviä? Jos olisit, et kyselisi tuollaisia tyhmyyksiä.
Se, että tykkää seurasta ei tarkoita sitä, että se on välttämättömyys. Hyvä seura vain tekee vaikkapa jääkiekkomatsista vielä paremman.
Kyllä sitä ehtii olla yksinkin vaikka olis hyvä kumppani pitämässäkin kädestä kiinni. M40
Uusi sana opi jo tänään :Laumaeläin
Osaan kyllä ja mainiosti! Nautin siitä!
Olet väärässä! Minä rakastan olla itsekseni ja tehdä omia juttujani. Esim. puiden pilkkominen haloiksi on oikeinkin kivaa omaa puuhaa.