Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

koska kannattaa antaa jos on kiinnostunut miehestä tositarkoituksella?

Vierailija
11.12.2013 |

ihan alussa ei tietenkään kun sillon antaa itsestään huorahtavan kuvan.. mutta ei kai kannata liian kauaa odottaa ettei mies kyllästy.. milloin olisi paras hetki?

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen maalta kotoisin ja vasta Helsinkiin muutettuani opin tuon että naisen ei pitäisi olla "helppo". Menin aina miesten kanssa sänkyyn heti kun pääsin, eikä tullut mieleenikään että antaisin sillä huonon kuvan itsestäni. 80-luvulla olin sen takia helsinkiläisten mielestä ihan juntti. Mukavaa että se onkin nyt edistyksellistä toimintaa...:)

Vierailija
42/52 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2013 klo 23:28"]

Paljon vaikeampaa onkin löytää rakkautta, jos ei pysty nauttimaan seksistä, ennen kuin saa sitä rakkautta. Kun seksi on niin keskeistä nykyään. Seksiä kyllä löytyy, varsinkin naiselle. Mutta ei rakkautta, jos oot naisena vielä päälle jotenkin tunnevammainen. Eli sinussa mies saa vaikean naisen, ilman seksiä. Ja sit vaan odotellaan, että rakkaus kehittyy. Näin minulla. 

N 41

[/quote]

Anteeksi mutta kuulostaa hurjalta, et halua seksiä ja olet tunnevammainen...jokaisen miehen unelmanainen 8). Ihan oikeasti, jos sitä rakkautta haluaa, on itsekin tehtävä jotain. Ei vaatia ihan *itusti muilta ja itse käyttäytyä kuin mikäkin mulkku. Sitten ehkä vuoden piinan jälkeen kerran vuodessa seksiä, jos mies jaksaa vakuutella joka vuosi, joka päivä tunnevammaiselle naiselleen rakkautta. Rakkaus pitää kummankin ansaita samanaikaisesti. Ei niin, että toinen ansaitsee ennemmin kuin toinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 18:03"]

[quote author="Vierailija" time="11.12.2013 klo 19:35"]

Tavattiin ekan kerran, seuraavana päivänä sovittiin treffit ja illan päätteeksi pantiin. Yhdessä on oltu 15 vuotta. 

[/quote]

Meillä samoin, tosin yhteistä taivalta on takana pari vuotta enemmän.

En ymmärrä tuota pihtausjuttua yhtään. Miksei kiinnostavalle miehelle voisi antaa piparia jo eka kerralla? Jos mies pitäisi minua huonona sen takia, en edes alkasi seukata hänen kanssaan.

[/quote]

Käsittämättömiä ovat nämä naiset, jotka ovat harjoittaneet yhden yön juttuja sen kummempaa tasoa etsimättä, ja sitten ryhtyvät siveyden sipuleiksi kun kiinnostava ja haluttava mies sattuu kohdalle. Voin kuvitella, että seksi on sitten suhteessakin manipuloinnin väline.

Vierailija
44/52 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen elämäni aikana seurustellut 3 miehen kanssa. Ensin 8v, sitten 1v ja nykyinen suhde kestänyt 6v. Kaikille annoin ekalla tapaamisella. Muita seksikumppaneita ei ole ollut. N40

Vierailija
45/52 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en edes halua antaa siveää vaikutelmaa, koska ampuisin itsenäni jalkaan tulevaisuutta ajatellen. Pidän seksistä ja tarvitsen sitä. Haluan sitä vain oman kumppanini kanssa, mutta hänen kanssaan sitäkin enemmän. Jos antaisin alusta asti mitään muuta kuvaa kuin että tykkään seksistä, niin enhän löytäisi oikeanlaista kumppania. Onneksi sellainen löytyi ja hän ymmärsi mitä sai; naisen joka antaa vain hänelle, mutta siinä onkin sitten urakkaa.

Vierailija
46/52 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen sekä pihtari että helppo. Muille miehille pihtari mutta sille sopivalle tosi helppo!

Vierailija
47/52 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen pitää osata henkisen kiihottamisen taito eli kohdata älyllisesti ja henkisesti. Ilman sitä taitoa on aivan turha yrittää päästä kosketuksiin limakalvojen kanssa.

Vierailija
48/52 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persettä annat sitten viimeistään kolmannella seksikerralla ja sen jälkeen anaaliyhdyntä olisi suotavaa jokaisen seksikerran päätteeksi

Vierailija
49/52 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan täysin oma valinta. Ehkä parempi itsen kannalta on, että aluksi tutustuu. Toisaalta on ajanhukkaa odottaa kuukausitolkulla jos ei kemiat fyysisellä puolella natsaa. Ei se tee naisesta parempaa tai huonompaa tekee miten vaan. Tietty mukamas jotkut jaksaa pitää yllä näitä vanhahtavia mielikuvia. Päivittäköön ajattelunsa. Kiinni siitä miten kiinnostus jatkuu eteenpäin muuten.

Vierailija
50/52 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2013 klo 17:06"]

Aika alussa kannattaa kyllä mennä sänkyyn. Mutta eka iltana ei vielä. Sillä ei ole väliä antaako toisella tai kolmannella tapaamisella. Kynnyskysymys on se ettei ekalla kerralla anna niin mies ei pidä huorana.[/quote]

Voi hyvää päivää... :D

Vierailija
51/52 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2013 klo 18:34"]

[quote author="Vierailija" time="11.12.2013 klo 17:36"]Silloin kun tekee mieli ja mies antaa. Jos mies pitää sen takia huorana että nainen haluaa seksiä niin mies on ääliö jonka kannattaakin antaa painua helvettiin.[/quote]

Olen teoriassa samaa mieltä. Mutta tosielämässä 90% miehistä halveksii helppoja naisia. Vaikka se onkin pelkkää pelleilyä leikkiä siveää naista suhteen alussa, niin ei sitä tarvitse kuin pari viikkoa kestää niin sitten on miehen silmissä hyvä nainen.[/quote]

itse en ainakaan rupea kenenkään mieliksi pelleilemään. Seksuaalinen tasa-arvo on onneksi monelle ihmiselle itsestään selvää. Vanhoja rooleja ylläpitämällä vain hidastaa kehitystä jossa tämä tulee selväksi lopuillekin dinosauruksille.

Vierailija
52/52 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2013 klo 19:35"]

Tavattiin ekan kerran, seuraavana päivänä sovittiin treffit ja illan päätteeksi pantiin. Yhdessä on oltu 15 vuotta. 

[/quote]

Meillä samoin, tosin yhteistä taivalta on takana pari vuotta enemmän.

En ymmärrä tuota pihtausjuttua yhtään. Miksei kiinnostavalle miehelle voisi antaa piparia jo eka kerralla? Jos mies pitäisi minua huonona sen takia, en edes alkasi seukata hänen kanssaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi