Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Puoliso mättää salaa

Vierailija
30.10.2023 |

Meillä alle kouluikäinen lapsi ja talous tiukka, että itsekin liki joka euron saanu laskea, että riittäisi lainojen lyhennysten jälkeen edes välttämättömään... Puoliso siis käytti mun autoa kertoen käyden jumpan jälkeen vain kaupassa ja tulikin sitten kotiin pötköttelee loppupäiväksi sohvalle. Illalla kummasteltuani hänen väliin jättämäänsä iltapalaa, hän sanoi että on jotenkin huono olo, ei maistu. No, viikonloppuna löysin autostani kuitin jossa juuri tuolloin oli ostettu tupla-mättö grillisafkat! Kysyin sitten siinä puolisolta, kävitkö muualla kuin jumpassa ja kaupassa niin vastasi ettei ole käynyt, dillä enkö miista että känjän doitti minulle jumpan jälkeen ja kaupasta ostaakko maitoa. En vieläkään ole paljastanut kuittilöytöä hälle sillä tympäisee jo valmiiksi, että hän mahdollisesti selittää sen, ettei muistanut kertoa, kuten joskus ennenkin kun jäi yhden grilliruoan syönnistä salaa. Miten te reagoisitte, kun tuntuu että voinko luottaa puolisooni muissakaan asioissa? Itse ainoastaan kerran kävin tavallisen kahvin ostamassa ,mutta kerroin siitä puolisolle kuinka harmitti tiukassa taloustilantessa pulittaa kahvikupposesta kolmisen euroa kun sillä jo puolet paketista olisi kaupassa maksanut. 

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voinut lukea, niin kauheaa kielen pahoinpitelyä.

Vierailija
2/11 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ise ottaisin asian puheeksi sillä tavoin, että kertoisin kuinka minua harmittaa nämä salasyömingit. En alkaisi syytellä, vaan toteaisin asian. Sanoisin, että jos hän ei millään voi pysyä noista erossa, voisitteko sopia vaikka että kerran kuussa voi käydä syömässä grilliruokaa? Tämä on kai liian tiukka linja vaimollesi, kun joku on täysin kielletty, siitä tulee se kielletty hedelmä, jonka houkutus käy ylivoimaiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä enkö muista että hänjän soitti, piti lukea eikä:" dillä enkö miista että känjän doitti "-sorry kirjoitusvirheet siis tässä hopussa. -ap

Vierailija
4/11 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisesta ei voi tehdä suoraan miesaloitusta.

Vierailija
5/11 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läs kit mättää salaa, ei ne muuten läskejä oliskaan.

Vierailija
6/11 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi. Omat rahat ja yhteiset pakolliset kulut maksatte suhteessa tuloihin. Ei tarvii kytätä kenenkään syömisiä. 

Vierailija
7/11 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erotkaa. Tuolla asenteella edessä on vain kuluttava vuosikymmenten vihollisuus. 

Asunto myyntiin ja vuokralle, siihen loppuvat korkopulmat. 

Jokaisella tulee olla sen verran tilaa hengittää, ettei tarvitse 

- käydä grillillä salaa

- tehdä tiliä muutamasta kympistä puolisolle

Kyttääminen ja kuulustelu on henkistä väkivaltaa.

Vierailija
8/11 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se dika!

Vierailija
9/11 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on nälkä, niin sitten pitää syödä

Vierailija
10/11 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksei puoliso voisi sanoa perheelleen rehdisti, jotta teki todella mieli mättösafkaa, käyn/kävin syömässä yksin (tai jonkun kanssa jopa)!? Kai rehellinen voisi ja pitäisi olla kaikessa...

Vierailija
11/11 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rupesin syömään salaa yöllä kun kumppani haukkui läskiksi ja kyttäsi annoksiani. No se oli sitä loppua muutenkin, lähdin sitten.