koska kannattaa antaa jos on kiinnostunut miehestä tositarkoituksella?
ihan alussa ei tietenkään kun sillon antaa itsestään huorahtavan kuvan.. mutta ei kai kannata liian kauaa odottaa ettei mies kyllästy.. milloin olisi paras hetki?
Kommentit (52)
mä annoin tunnin kuluttua ensitapaamisesta jasen jälkeen vielä 5 kertaa, mutta ei tullut jutusta mitään...ajattelen häntä edelleen joka päivä. näin viimeksi tasan puoli vuotta sitten
Aika alussa kannattaa kyllä mennä sänkyyn. Mutta eka iltana ei vielä. Sillä ei ole väliä antaako toisella tai kolmannella tapaamisella. Kynnyskysymys on se ettei ekalla kerralla anna niin mies ei pidä huorana.
Useimmat miehet saa helpoiten seksillä ja niitä imartelee, jos vaikuttaa kiltiltä, mutta "juuri heille" sattuukin antamaan heti.
Siis ihanko totta seksi on edelleen "antamista" ja "saamista"? Että miehen tekee mieli, naisen ei, mutta sitten nainen kuitenkin armosta "antaa" ja varmaan ei nauti yhtään. Luulin, että tuollainen olisi jo mennyttä maailmaa.
Minä annoin vasta puolentoista vuoden seurustelun jälkeen, mies jaksoi odottaa ja yhdessä ollaan vieläkin.
Silloin kun mies meinaisi ottaa? Aika noloa antaa väkisin.
-Mies 28v-
Itse en tuota ajattele. Jos mies ei ekana iltana anna niin heivaan hänet pellolle elämästäni.
[quote author="Vierailija" time="11.12.2013 klo 17:23"]
Siis ihanko totta seksi on edelleen "antamista" ja "saamista"? Että miehen tekee mieli, naisen ei, mutta sitten nainen kuitenkin armosta "antaa" ja varmaan ei nauti yhtään. Luulin, että tuollainen olisi jo mennyttä maailmaa.
[/quote]
Kyllä se selllaiseksi näin reaalimaailmassa edelleen katsotaan. Naiset antavat ja miehet saavat, tämä siksi että naiset voivat valita tarkkaan kenelle antavat kun taas miehet ottavat kaikilta keiltä saavat.
Maailmalliset totuudet kannattaa opetella, ettei tule suru puseroon miehelässä, impiseni.
Silloin kun tekee mieli ja mies antaa. Jos mies pitää sen takia huorana että nainen haluaa seksiä niin mies on ääliö jonka kannattaakin antaa painua helvettiin.
Tää on jo niin kulunut väittelyn aihe, että haistan provon katkun erittäin vahvasti. Tietysti noin ajattelevia oikeasti on, joten siinä mielessä ei mikään tyhjästä temmattu juttu. Mutta ei vaan enää jaksa näitä. Mä suosittelen panemaan mahdollisimman nopeasti, niin ainakin selviää sitten onko mies kaksinaismoralistinen urpo.
Näin miehenä vastaan, että n. neljänsillä treffeillä. Silloin erotut ns. järkinaiseksi, vaimomateriaaliksi, mikä on suuren suuri plussa jos haluat parisuhteen.
Kuka tahansa perussosiaalinen mies löytää nopeasti naisia, jotka "eivät ole parhaastaan turhan tarkkoja". Eihän sellaisten eteen nähdä mitään vaivaa, niitä voi käydä kuka vain polkaisemassa kun vähän viitsii hymyillä.
Itseään, kehoaan ja mainettaan vaalivat naiset taas ovat harvinaisia aarteita, niiden eteen tehdään töitä vaikka kymmeniä vuosia. Sellainen on joka miehen toiveuni, varsinkin nykyaikana, kun noita toisenlaisia on liikenteessä niin todella paljon enemmän.
Jokainen nainen ja mies tekee itse omat päätöksensä näiden(kin) asioiden suhteen. Voitte valita arvostetun tai vähemmän arvostetun tien, se on aivan itsestänne kiinni.
[quote author="Vierailija" time="11.12.2013 klo 17:14"]Useimmat miehet saa helpoiten seksillä ja niitä imartelee, jos vaikuttaa kiltiltä, mutta "juuri heille" sattuukin antamaan heti.
[/quote]
Olet varmaan oikeassa, mutta voisit vaihtaa tuon sanan "useimmat" tilalle sanan "huonoimmat".
Minä annan aina heti, jos mies on kiinnostava. Ihan kivasti on mennyt.
[quote author="Vierailija" time="11.12.2013 klo 17:44"]
Kuka tahansa perussosiaalinen mies löytää nopeasti naisia, jotka "eivät ole parhaastaan turhan tarkkoja". Eihän sellaisten eteen nähdä mitään vaivaa, niitä voi käydä kuka vain polkaisemassa kun vähän viitsii hymyillä.
[/quote]
Yksinkertainen ihminen tekee juuri tällaisen yleistyksen: "Harrastaa minun kanssani seksiä -> harrastaa kenen tahansa kanssa seksiä". Mä olen aina ollut sitä mieltä, että seksiä harrastetaan just silloin kun siltä tuntuu. Joidenkin kanssa ei tunnu siltä koskaan, joidenkin kanssa natsaa hyvinkin nopeasti (tämäkin asia on vissiin joidenkin tosi vaikea tajuta, koska eihän nainen halua seksiä, nainen vaan kontrolloi tilannetta antamalla tai olemalla antamatta, tähän ehkä liittyy sekin harha-ajatus että jos antaa jollekin niin antaa kaikille -koska periaate on silloin antaa kaikille, nainenhan noudattaa vain periaatetta, ei haluja). Ainakaan omalla kohdallani ei ole ollut sitä ongelmaa, että niin moni olisi mua houkutellut että koko ajan pitäisi olla panemassa jonkun kanssa. Olen parisuhteessa, mutta jos en olisi niin mä pikemminkin varoisin antamasta mitään "siveä kunnon tyttö" -vaikutelmaa koska silloin vetäisin ihan vääränlaisia miehiä puoleeni. Mä kaipaan mieheltä älyllisyyttä, munaa ja omien aivojen käyttöä.
Jos miettii minkälainen on naispuolinen vastine näille lassukoille ja peräkammarin pojille jotka ovat kaikkein epätoivoisimmassa asemassa parisuhdemarkkinoilla, niin he ovat kyllä tällaiset ap:n kaltaiset naiset jotka tosissaan ovat valmiita sahaamaan klitoriksensa irti päästäkseen parisuhteeseen.
Ensimmäiselle poikaystävälle "annoin" ensimmäisellä kerralla. Seurustelua kesti vajaa vuosi. Toiselle poikaystävälle annoin toisella kerralla ja nyt yhteiseloa takana 14v, joista naimisissa 11v.
Näiden kahden välissä oli eräs, jolle "annoin" (hrrr, inhoan tuota ilmaisua!) kolmannella tai neljännellä kerralla. En muista enää. Suhde jatkui sen jälkeen vielä ehkä kuukauden.
Sanoisin siis, että kannattaa antaa toisella kerralla. :)
[quote author="Vierailija" time="11.12.2013 klo 17:44"]Näin miehenä vastaan, että n. neljänsillä treffeillä. Silloin erotut ns. järkinaiseksi, vaimomateriaaliksi, mikä on suuren suuri plussa jos haluat parisuhteen.
Itseään, kehoaan ja mainettaan vaalivat naiset taas ovat harvinaisia aarteita, niiden eteen tehdään töitä vaikka kymmeniä vuosia. Sellainen on joka miehen toiveuni, varsinkin nykyaikana, kun noita toisenlaisia on liikenteessä niin todella paljon enemmän.
Jokainen nainen ja mies tekee itse omat päätöksensä näiden(kin) asioiden suhteen. Voitte valita arvostetun tai vähemmän arvostetun tien, se on aivan itsestänne kiinni.
[/quote]
Vittu mitä paskaa
[quote author="Vierailija" time="11.12.2013 klo 17:36"]Silloin kun tekee mieli ja mies antaa. Jos mies pitää sen takia huorana että nainen haluaa seksiä niin mies on ääliö jonka kannattaakin antaa painua helvettiin.
[/quote]
Olen teoriassa samaa mieltä. Mutta tosielämässä 90% miehistä halveksii helppoja naisia. Vaikka se onkin pelkkää pelleilyä leikkiä siveää naista suhteen alussa, niin ei sitä tarvitse kuin pari viikkoa kestää niin sitten on miehen silmissä hyvä nainen.
Mulle ainakin sitten, kun uskon (tiedän, vai voiko sitä koskaan ihan tietää-tietää) miehen rakastavan minua.
Aamenen jälkeen vasta.