Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä ihmisen pitää käydä autolla klo 00:50

Vierailija
10.12.2013 |

ja viipyä vajaa puoli tuntia? Sitä olen ihmetellyt viime aikoina, kun joku kuuluu silloin pihasta lähtevän. Mikä voisi olla se asia, jonka takia keskellä yötä pitää jossain piipahtaa. Ei ole mikään kioskikaan auki silloin.

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vaikka hakea perheenjäsen töistä.

Vierailija
22/60 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakea joku töistä, jos työt loppuvat yhdeltä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan voi tietysti olla vaihtoehto, joskin omituinen työaika.

Vierailija
24/60 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ABC on auki. Jos nukkuu huonosti niin käypi vähän hakemassa vaikka tupakkaa tai jotakin. Ketä sä oikein kyttäät?

Vierailija
25/60 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä on kuule kaikenlaisia työaikoja. Itse olen tehnyt työtä, jossa saattoi vuoro loppua yhdeltä tai alkaa aamukolmelta. Kyllä on naapurit saaneet ihmetellä, missä tuo yöt kaiket kulkee.

Vierailija
26/60 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käydä jossain lähistöllä jotain naapurin rouvaa/herraa pikaisesti tervehtimässä kun puoliso yötöissä.

Vierailija
27/60 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2013 klo 10:55"]

ABC on auki. Jos nukkuu huonosti niin käypi vähän hakemassa vaikka tupakkaa tai jotakin. Ketä sä oikein kyttäät?

[/quote] En minä tiedä kuka se on, joka käy jossain, herään vaan siihen auton ääneen. Siksi se vähän häiritseekin.

Vierailija
28/60 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi tämä asia kuuluisi sulle?

Vierailija
29/60 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2013 klo 10:51"]

ja viipyä vajaa puoli tuntia? Sitä olen ihmetellyt viime aikoina, kun joku kuuluu silloin pihasta lähtevän. Mikä voisi olla se asia, jonka takia keskellä yötä pitää jossain piipahtaa. Ei ole mikään kioskikaan auki silloin.

[/quote]

Voi saatanan saatana.

Vierailija
30/60 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy ehkä apteekissa (24/7) tai ostamassa ruokaa tai muuta ABC:lta. Ehkä on luvannut käydä katsomassa lomalla olevan tutun luona,että kaikki on kunnossa. Tekee ehkä lumityöt tai tyhjentää postilaatikon? Tekisikö jonkun firman pihassa lumityöt....?

Vierailija
31/60 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2013 klo 11:01"]

[quote author="Vierailija" time="10.12.2013 klo 10:55"]

[/quote] En minä tiedä kuka se on, joka käy jossain, herään vaan siihen auton ääneen. Siksi se vähän häiritseekin.

[/quote]Älä herää. Nuku.Mitä se sulle kuuluu kuka missäkin ajelee.

Vierailija
32/60 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2013 klo 10:54"]

Tuohan voi tietysti olla vaihtoehto, joskin omituinen työaika.

[/quote

On mm. pubeja jotka menevät kiinni yhdeltä ja siellä on työntekijöitä jotka voivat päästä juurikin yhden jälkeen heti kotiin.

Vierailija
33/60 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa vaikka vanhuksen, lähiomaisensa, luona käy yökäynnillä pissattamassa ja hoitamassa. Yhteiskunta on kai karsinut nämäkin palvelut tarpeettomina.

Vierailija
34/60 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vartija käy ehkä avaamassa sovitusti jonkun tietyn portin, ottamassa jotain vastaan. Näin oli naapurillani joka oli vartija ja oli säännöllinen laivan satamakeikka keskellä yötä.

Vierailija
35/60 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä saatan käydä tuohon aikaan esim. hakemassa teinejä viimeiseltä bussilta, josta meille kotiin on kävelymatkaa n. 4 kilometriä. Kesällä kyllä kävelevät tuota matkaa, mutta en yhtään tykkää, että kävelevät nyt pimeällä, varsinkaan baari-illan jälkeen (kyse siis 18- ja 19-vuotiaista).

Haemme myös mieheni kanssa toisiamme joko kaupungilta tai bussilta, jos meillä on iltamenoja. Siinä menee juuri tuo vajaa puoli tuntia.

Ja tosiaan, joku voi hakea perheenjäsentä töistä.

Vierailija
36/60 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bussikuski voi päästä tuohon aikaan töistä. Myös joillakin hoitoalan työpaikoilla on ihmeellisiä työaikoja.

Vierailija
37/60 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämmöinen aloitus taas!

Joskus on tullut kirjoitettua, että olisi hyvä muuttaa edes kerran asumaan omilleen ihan vieraaseen ympäristöön. Voisi vaikka oppia jotain elämästä. Vastaukseksi tuli että miksi muka, mullahan on täällä jo kaikki...

Vierailija
38/60 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin ehdottanut, että joku nuori jannu lähtee tyttöystävän luota kotiinsa siihen aikaan, mutta jos auto tulee takaisinkin, ei sovi. Vai oletko varma, että on sama auto, joka tulee myöhemmin takaisin? Kumppanin haku töistä voisi sopia. Tai sitten on joku työtön tai muuten vaan päivärytmiltään poikkeava, joka käy tosiaan abc:llä tai jossain ennen nukkumaankäymistä.

Vierailija
39/60 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2013 klo 11:11"]

Olisin ehdottanut, että joku nuori jannu lähtee tyttöystävän luota kotiinsa siihen aikaan, mutta jos auto tulee takaisinkin, ei sovi. Vai oletko varma, että on sama auto, joka tulee myöhemmin takaisin?

[/quote]

Toivon todella ettei ap ole varma tästä!

Vierailija
40/60 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2013 klo 10:51"]

[/quote]

Kyseessä on nainen, jolla on melko tuore suhde, ja joka ei siten kehtaa käydä vielä vessassa miehellään. Onhan tästä ilmiöstä ollut useampia keskusteluja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi