Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä ihmisen pitää käydä autolla klo 00:50

Vierailija
10.12.2013 |

ja viipyä vajaa puoli tuntia? Sitä olen ihmetellyt viime aikoina, kun joku kuuluu silloin pihasta lähtevän. Mikä voisi olla se asia, jonka takia keskellä yötä pitää jossain piipahtaa. Ei ole mikään kioskikaan auki silloin.

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2013 klo 12:27"]

Toivottavasti mulla ei oo tollasia naapureita ku ap :"D

[/quote]

Mulla oli. Ja vielä pahempi, koska se valitti myös. Ja 95 % valituksista koostui kuvitelluista äänistä. Ja loput 5 % myös laskettavissa ihan normaalin elämisen piiriin.

Ap kuule, sinun kannattaisi ottaa tämä asia tosissaan, koska jos et tee mitään, se pahenee. Sinulla on kaksi vaihtoehtoa. Joko hyväksyt ympäristösi äänet tai vaihdat ympäristöä. Ja muistat seuraavalla kerralla katsoa asunnon vähän reunemmasta, ei kävelytien, autotien, parkkipaikan tai rapunoven vierestä.

Kun hyväksyt äänet osaksi ympäristöäsi, et havainnoi niitä enää yhtä tarkasti. Puhun tässä omasta kokemuksestani herkkäunisena ja nukahtamisvaikeuksista kärsineenä. Sinua voisi helpottaa, jos olisit ikkunan ääressä joku ilta ja näkisit kuka autolla lähtee ja tuleeko hän takaisin yksin vai onko noutanut jonkun tai onko hänellä mukanaan jotain tavaroita, joista voisit päätellä tuon liikehdinnän tarkoitusta. 

P.S. Hiljaisuus ei koske autoilua eikä muitakaan normaliin elämiseen liittyviä ääniä. 

Vierailija
2/60 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2013 klo 12:59"]

[quote author="Vierailija" time="10.12.2013 klo 12:52"]

Tottakai sen pitää olla juoppo tai muuten moraaliton ihminen, joka haetaan. Kunnon ihminenhän kulkee sukkasillaan kilometrin päästä, etteivät naapurit herää :) 

[/quote] Totta kai naapurit pitää huomioida. Minä en ainakaan tahallani metelöi, eikä kukaan perheestäni, jota pystyn hillitsemään. Jos meistä valitetaan, niin minä en ainakaan ole ollut metelin tuottaja. ap

[/quote]

Jos auto lähtee, ja auto tulee, niin sitä ei voi vielä sanoa metelin tuottamiseksi. Oletko harkinnut korvatulppien hankkimista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole mahdollisuutta muuttaa pois tästä, nyt alkoi kyllä kiinnostaa sen verran, että voisin kurkata ikkunasta seuraavan kerran, kun auto lähtee yöllä, että kuka se on. Mutta en valita, peruuttakoon vaan kaasu pohjassa edelleenkin ja paukuttakoon auton ovea monta kertaa kiinni, pitäähän sen kiinni mennä. Vähän kyllä uskon, että tämän henkilön ei tarvitse nousta kuudelta aamulla, kuten minun. ap

Vierailija
4/60 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on vienyt mut viime pari viikkoa töihin yhdeksi. Kiirettä pitää tähän aikaan vuodesta.

Leipuri

Vierailija
5/60 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on vienyt mut viime pari viikkoa töihin yhdeksi. Kiirettä pitää tähän aikaan vuodesta.

Leipuri

Vierailija
6/60 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi jeesus ap, nyt hankki elämä :D Mua ei vois vähempää kiinnostaa toisten ihmisten menemiset ja tulemiset. Ei eletä enää missään 8-4 yhteiskunnassa, nykyään on kuule vaikka mitä epämääräisiä työaikoja, vaikka tarkastuskeikkoja ym. keskellä yötä jossain vartiointipaikassa tms. 

Vierailija
7/60 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se ei ole sun ukkos tai akkas, niin läskiverho pois ikkunasta! Sähän hakkaat meidän talon uteliaat mummelit mennen tullen. Painu maate siitä. 

Vierailija
8/60 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole tänään ikkunan ääressä klo 00.50 ja katso, ketä siellä lähtee silloin. Odota se puoli tuntia ja katso, ketä tulee takaisin. Voila, ollaan jo askeleen lähempänä ratkaisua.

Tule huomenna raportoimaan meille tulokset, niin voimme arvuutella lisää (esim. ammattia, mahd. suhdetta)

Vierailija
9/60 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2013 klo 16:00"]

Ole tänään ikkunan ääressä klo 00.50 ja katso, ketä siellä lähtee silloin. Odota se puoli tuntia ja katso, ketä tulee takaisin. Voila, ollaan jo askeleen lähempänä ratkaisua.

Minun ei tarvise kuin nostaa päätäni sängystä, niin näen parkkipaikalle, pitää vielä varata silmälasit viereen. Tänä yönä arvoitus ratkeaa. ap

Tule huomenna raportoimaan meille tulokset, niin voimme arvuutella lisää (esim. ammattia, mahd. suhdetta)

[/quote]

Vierailija
10/60 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2013 klo 15:43"]

Vähän kyllä uskon, että tämän henkilön ei tarvitse nousta kuudelta aamulla, kuten minun. ap

[/quote]

Vissiin ei. Liiku sitten hiipimällä silloin kuudelta aamulla ettet itse herätä ketään myöhään illalla tai aamuyöllä töistä tullutta.

Vierailija
11/60 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon itse käynyt autolla apteekissa tuohon aikaan hakemassa särkylääkettä korvakipuiselle lapselle jos on päässyt loppumaan. Ennen saatoin hakea liikaa juoneen kaverin baarista ja ajaa kotiin. Elämä jatkuu yölläkin.

Vierailija
12/60 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakemassa sukulaisen lentokentältä.

Vierailija
13/60 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene ensi yönä parkkipaikalle hyvissä ajoin, kysy yön kulkijan matkan syy ja tule sitten kertomaan.

Vierailija
14/60 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun 20v poika saattaa käydä vaikka siellä nakkikiskalla,vie kaverilleen nuuskaa,lainaavat leffoja ym

mä teen välillä lastenhoitokeikkoja ja ne loppuu just tohon aikaan

Vierailija
15/60 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on kolme vaihtoehtoa: Korvatulpat, vaihdat tiiviimman ikkunan makuuhuoneeseen, vaadit naapuria ostamaan sahkoauton, ne ovat hiljaisia.

Vierailija
16/60 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn töissä ulkomailla suurimman osan vuodesta. Tulen kotiin usein illan viimeisimmillä koneilla. Samoin aamuisin tilaan taksin pihalle 05. aikoihin, että ehdin matkaan. Taksi ropisee pihasoralla, valot liukuu pitkin ikkunointa, mulla matkalaukku kolisee ja ulko-ovi paukkuu. Näin se vaan menee.

Sitten olen useita viikkojakin poissa. Kun tulen yöllä kotiin, esim viimeksi yhteensä 15 tunnin matkustamisen jälkeen, potkaisen kengät jalasta, etsin syötävää jääkaapista ja käyn suihkussa. Ah, onnea, kotona.

Aamulla herättyäni alan pestä pyykkiä. Haluan kodin siistiksi kaikesta kertyneestä pölystä ja imuroin ja siivoan myös. Kuuluu kolinaa.

En vietä joulua suomessa, joten ennen aattoa tulee taas taksi aamuyöstä pihalle. Ei mahda mitään.

Kaikkien on vaan jotenkin elettävä. En ymmärrä, että joku herää pidemmäksi aikaa kuin kylkeä kääntääkseen, jos jostain pihasta lähtee auto.

Enkä ymmärrä tuotakaan, jonka vauvan ikkunan alla pihatöitä tekevä tekee kiusaa. Pihatöiden tekeminen tai lumitöiden kolaaminen voi olla rauhoittavaa tai virkistävää puuhaa sille. Miksi se vauva ei voi alkaa nukkua jossain toisessa huoneessa?

Vierailija
17/60 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hakenut teiniä pelireissuilta aika usein tuohon aikaan, ja miettinyt, milloinhan joku ihmettelee tätä av-palstalla:D

Vierailija
18/60 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mäkin välillä mietin,että ketähän täällä liikkuu yöllä.asutaan landella aika syrjässä ja sama milloin yöllä valvoo niin joku liikkuu autolla.tässä tiellä kun on vaan muutama hullu talokin ja tiekään ei oo mikään yleinen kulkureitti,kun isompiakin teitä menee parin kilsan päässä.

Vierailija
19/60 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mäkin välillä mietin,että ketähän täällä liikkuu yöllä.asutaan landella aika syrjässä ja sama milloin yöllä valvoo niin joku liikkuu autolla.tässä tiellä kun on vaan muutama hullu talokin ja tiekään ei oo mikään yleinen kulkureitti,kun isompiakin teitä menee parin kilsan päässä.

Vierailija
20/60 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei. Mitäköhän meidän naapurit ajattelevat? Molemmat tekevät työtä omituisiin aikoihin. Mies lähtee päivystysviikoillaan avaamaan yölläkin ovia, kun joku on unohtanut avaimensa ja tulee puolen tunnin -tunnin päästä takaisin kotiin. Voisi sille pakkasessa kotiovensa ulkopuolella palelevalle ihmiselle tietenkin puhelimessa sanoa, että sori, odota aamuun, maailma pysähtyy yöksi. :D

Ei kaikki ole töissä perinteiseen toimistoaikaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan