Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen tarjoilijana ravintolassa

Vierailija
09.12.2013 |

Ruoka on pahaa ja asiakkaat muistuttaa siitä. Seuraavan kerran kun asiakas pyytää neuvoa niin voinko suositella että ne menee mielummin toiseen ravintolaan? Säästän työnantajani tyytymättömältä asiakkaalta ja minut siitä että on pakko tarjoilla huonoa ruokaa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ravintolan ruokalistassa on rempallaan?

Vierailija
2/5 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat pitää työsi niin et voi. Tosin jos teiltä ei löydy sitä ruokaa mitä asiakas etsii voit ohjata paikkaan josta saa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokalista on asiallinen mutta omistaja valmistaa ruuan ja se tyrii sen aina.

Vierailija
4/5 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsu se omistaja paikalle, tai ravintolavastaava jos omistaja ei ole tavoitettavissa. Ohjaat asiakkaitten valitukset hänelle. Luulisi omistajan huolestuvan, kun tarpeeksi moni valittaa pahasta ruuasta ja ottavan selvää, mikä on vialla.

Vierailija
5/5 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras vastaus tuli kerran Tallinnassa eräältä tarjoilijalta kun kaverini kysyi kasvisruoka-annoksesta: "pakastekasvis, ei suosittele". Arvostimme hänen rehellisyyttään ja tippasimme hyvin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi