Poika 6v rikkoi saunan lasin heittämällä siihen puhelimensa, millainen rangaistus?
Ja minä tosiaankin olen vaan äitipuoli, mutta isänsä ei pidä juuri mitään kuria.
Määräsin pojan puhelinkieltoon, kun kerran rikkoi omansa ja omaani en anna (minulla työasioita)
Isänsä antaisi heti oman puhelimensa, kunnes keskustelin onko se järkevää.
Ei suostu siivoamaan sotkujaan. (tottakai lasinsirut on siivottu pois, mutta protestoi ja pursotti isänsä shampoopullon suihkutilan lattialle)
Isänsä antaisi heti edelleen puhelimen, minä sanoin että jos annat niin minä häivyn ainakin vähäksi aikaa.
Kommentit (32)
Jos lapsi heittää puhelimen saunan lasiin, pitäisi tietää syy miksi, ei kuitenkaan väkisin kysymällä vaan kauniisti juttelemalla. Hermostuiko lapsi, turhautuiko, ahdistuiko, leikkikö, oliko joku hätä, oliko väärä sivusto netissä, väärät videot, opettaja huutanut tai kaveri riiteli. Voiko sitä tunnetta käsitellä niin jatkossa, ettei riko ihan kaikkea. Mitä puhelimessa näkyi että se lensi? Käyttäytyikö aikuiset erimerkkinä itse niin että lapsi hermostui? Lapsena ahdistuin koska oli pakotettu soittamaan poikkihuilua, sitten iskin sen johonkin ja siihen tuli lommot.
Meillä poika saisi kylpeä kylmässä saunassa ja soitella rikkinäisellä puhelimella.
T: siunatussa avioliitossa elävä omien lastensa vanhempi - sinun pitäisi hävetä (mutta et osaa)
Kuka ne lasinsirut siivosi? Toivottavasti isä teki edes sen.
Vierailija kirjoitti:
Meillä poika saisi kylpeä kylmässä saunassa ja soitella rikkinäisellä puhelimella.
T: siunatussa avioliitossa elävä omien lastensa vanhempi - sinun pitäisi hävetä (mutta et osaa)
Kaikki on omien lastensa vanhempia.
Hetken aikaa luulin pelkän otsikon perusteella, että saunan lasi hajosi mutta puhelin säilyi ehjänä.
Ostakaa pojalle rangaistukseksi Nokian 3310, silloin edellä kuvaamani tilanne voisi oikeasti olla mahdollinen.
.
.
.
Älkää nyt oikeasti, pelkkä vitsi.
Äitipuoli maksaa lasin ja ostaa pojalle uuden luurin.
Vierailija kirjoitti:
Hetken aikaa luulin pelkän otsikon perusteella, että saunan lasi hajosi mutta puhelin säilyi ehjänä.
Ostakaa pojalle rangaistukseksi Nokian 3310, silloin edellä kuvaamani tilanne voisi oikeasti olla mahdollinen.
.
.
.
Kyllä oikeasti. 3310 on kestävä puhelin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
.
.
.
Kyllä oikeasti. 3310 on kestävä puhelin.
Ainakin eskari-ikäisellä voisi vielä ajaa asiansa, mutta jos poika jo koulussa tuleeko yksinäinen, kun kaikilla kavereilla whatsappit sun muut
Isä joka on kuin vetelä paska ei ole hyvä isän malli. Puhu miehen kanssa. Jos ei tehoa, muuta yksin asumaan.
Laita tienaamaan kotitöillä uusi puhelin. Oman huoneen imurointi 2e, tiskaus 3e jne.