Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksei ihmiset tajua, että tatuoinnit on hirveän rumia?

Vierailija
18.03.2025 |

Yksikin tatuointi ja jo on koko keho pilalla.

Kommentit (136)

Vierailija
1/136 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulle suosittelisin pientä koristusta kehoosi. Saattaisi käydä paremmin flaksi. Voimia sinulle.

Vierailija
2/136 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan makukysymys. Mulla on kaksi. Minusta tatuoinnit ovat kauniita, toki, jos ne on tehty ammattilaisella eikä kaverin kissankaiman toimesta hämyisessä kämpässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/136 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoinnit kuuluu vankila- ja ilolintukulttuuriin. Ei siinä ulkonäköä ajatella

Vierailija
4/136 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on ihan makukysymys. Mulla on kaksi. Minusta tatuoinnit ovat kauniita, toki, jos ne on tehty ammattilaisella eikä kaverin kissankaiman toimesta hämyisessä kämpässä.

Missä kampuksessa se ammattipätevyys hankitaan?

Vierailija
5/136 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset tykkäävät erilaisista asioista. Minun tykkäämiset eivät tee minusta parempaa ihmistä kuin ihmiset, jotka eivät tykkää kanssani samoista asioista.

Vierailija
6/136 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä aikoinaan telkkarissa pyörineessä tatuointistudio-sarjassa nähnyt ällistyttävän hienoja tatskoja. Livenä en valitettavasti ole nähnyt kuin pieniä räpellyksiä, mutta se johtuu varmaan rahasta ja taiteilijasta, että millaisen saa.

Vierailija
7/136 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sitten ole huomannut, että monet ihmiset maksavat itsensä rumentamisesta. Mainittakoon ankkahuulet. Minua harmitti nuorena, kun sellaiset töröhuulet eivät olleet muotia. Lasteni ei tarvitse maksaa leikkauksia, kun on huulia ja peppua ihan muodin mukaan. 

Vierailija
8/136 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä otin heti täysi-ikäistyttyäni tatuoinnin näkyvään kehonosaan kun elämä oli loppumassa ihan just. Täytän ensi vuonna 50. Elämä yllättää mutta siitä muistutuksena kannan ruman tatskani vaikka se ei sovi työhöni jne.

Vierailija
9/136 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoinneista saa ihosyövän. Ei kannattaisi niitä ottaa.

Vierailija
10/136 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole sitten ottamatta tatuointia, niin olet kauniimpi kuin muut.

Noin muuten voisit huolehtia ihannä vaan omista asioistasi.

Vierailija
11/136 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, ei minusta. Itsellä 70 tatuointia, tosin suurin osa tosi pieniä sillä pidän pienistä ja siroista kuvista. Keksisin itsestäni kyllä 100 asiaa jotka ovat rumempia kuin tatuointini/mitä muuttaisin itsessäni mielummin kuin noita tatuointejani.

Vierailija
12/136 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen katselin kun julkimoilla oli käsivarret täynnä tatuointeja. Selvästi näkyi, mitkä oli uudempia ja mitkä vanhempia kuvia. Vanhetessaan jälki näyttää siltä, kuin huonolla tussikynällä olisi piirretty.

Vierailija
13/136 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sehän on sitten melkein suojaava väritys kaltaisiasi uuvatteja vastaan. Omaa miestä ei ole harmittanut tatuointini, joten minulle on ihan sama mitä ap jankuttaa. Ilmiannoin silti hupina. Itke trolli itke.

Vierailija
14/136 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iho täynnä kaulaan asti vieraita aineita. Ei ole menty äly edellä. On se nii "coool".

Vierailija
15/136 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta sehän on sitten melkein suojaava väritys kaltaisiasi uuvatteja vastaan. Omaa miestä ei ole harmittanut tatuointini, joten minulle on ihan sama mitä ap jankuttaa. Ilmiannoin silti hupina. Itke trolli itke.

Sen verran harmitti sinuakin ,että osallistuit keskusteluun. Kiitos huomiostasi, "erikoisuus".

Vierailija
16/136 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä kampuksessa se ammattipätevyys hankitaan?

Weeteekampuksessa.

Vierailija
17/136 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee näyttämään hienolta kun nämä kehonsa töhrineet vanhenevat. Venyneet tatuoinnit roikkuvalla ryppyisellä iholla. 

Vierailija
18/136 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tatuoinnit ole rumia. Rumat tatuoinnit on rumia, ja niitä toki on paljon, liian mustaa ja turhuista jälkeä. Mutta olen nähnyt myös todella kauniita ja kantajalleen sopivia tatuointeja. Tekijään varmaan kannattaa panostaa. -tatuoimaton

Vierailija
19/136 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karmeita ovat. Ei ihme, että niitä laaseroidaan pois. Järjen puutetta.

Vierailija
20/136 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahinta on kun miehet tatuoi näitä "hihoja", eli että käsi tai kädet vedetään tatuointia täyteen. Se on kuin huutaisi: look at me, I'm a bad boy. No voin kertoa että kuvat ihossa ei tee sinusta pahaa poikaa ja erityisesti kun miehelle tulee sitten ikää, niin sitten se vasta pahalta näyttääkin. Vanha kuiva iho, jossa on täynnä sellaista haalistunutta mustetta. Että jos haluat olla paha poika, niin koitas keksiä nyt joku parempi tapa.