Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tyttö toivoo joululahjaksi Pullip-nukkea

Vierailija
09.12.2013 |

11-vuotias tyttäreni on toivonut joululahjaksi Pullip-nukkea. On nähnyt niistä kuvia netissä ja nyt haluaa itsekkin sellaisen nuken. Kuulemma joku Korealainen nukke, netistä pitäisi tilata ja hinta oli jotain 100€ luokkaa. Uskaltaako tuollaista nyt tilata? Kannattaako tuollaisesta nyt maksaa sen sata euroa, onko hintansa väärti? Kovasti tyttö on sitä toivoo, joten tuollainen nukke olisi todella mieluisa lahja. Onko teillä kokemusta tälläisista nukeista ja kannattaisiko tytölle tuollainen ostaa?

Kommentit (331)

Vierailija
121/331 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

PULLIP TULEE VIELÄ KOSTAMAAN TÄN TEILLE.

Vierailija
122/331 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo meidän tyttö haluu Sinep-nuken. Onnea pullipin etsintään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/331 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo meidän tyttö haluu Sinep-nuken. Onnea pullipin etsintään.

Vierailija
124/331 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurikin näin nro74 !!! Jecci tai icy-nuket sopivat varmasti paremmin näitten palsta-marsujen lapsille :) rumia ja halpoja, mutta kelpaavat pikkusille ensinukeiksi. Näin kaikki ovat tyytyväisiä & mammat pysyvät pullip-nukeista erossa<3

Vierailija
125/331 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta käyppäs katsomassa mollamaniasta , siellä on semmonen juttu missä lukee pullip, siellä kerrotaan että pullipit ovat k-16 koska niillä ei saa leikkiä ja ne ovat kuvaus ja vitriini nukkeja , koska ne ovat hauraita

Vierailija
126/331 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teineille taitaa vain olla tärkeää, ettei sitä sanota leikkimiseksi, kun pukevat nukkejaan. Leikkiminenhän on lapsellista.

Vierailija
127/331 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostan vaikka tonnin maksavan käpylehmän jos haluun ja ei se teiän perseitä kutita harrastajat vaikka niillä leikittäis vähäsen !

Vierailija
128/331 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 21:50"]Teineille taitaa vain olla tärkeää, ettei sitä sanota leikkimiseksi, kun pukevat nukkejaan. Leikkiminenhän on lapsellista.

[/quote]

ja täällä kirjoittaa joku joka EI tajua. Ei todellakaan johdu siitä että leikkiminen olisi lapsellista. Vaan yksinkertaisestii siitä että ne menevät helposti rikki. Mitä pahaa on jos ei halua että se menee rikki. Minua ei ainakaan haittaa jos sitä kutsutaan leikkimiseksi, kunhan vain tietävät että ei niillä oikeasii leikitä

Vierailija
129/331 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se kenenkään persettä kutittaa, jos joku leikkii pullip-nukeillaan? Jos naapurin 10-vuotias Maija on saanut pullipin lahjaksi ja leikkii sillä takapihallaan (eikä vain näpsi kuvia) niin ei sen kenenkään muun elämään pitäisi vaikuttaa! Eihän teidän rahat tai nukke ole sen naapurin Maijan käsissä.

Jokainen tavallaan.

Vierailija
130/331 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minuakin kiinnostaa,  että miksi sille pikku-maijalle voi ostaa monsterhigh tai muita edellä mainittuja halpoja nukkeja pullipin sijaan ??

Vierailija
131/331 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keräilen kyllä nukkeja, mutta posliinisellaisia :) hartsi & pullipnuket tulevat kakkosena. En keräile barbeja, mutta kälyni kylläkin :)!! en pidä siis niitäkään rumina, mutta miksi ihmiset jaksavat vänkätä asiasta? Ketjuhan oli peräti hetken hiljainen -.-...  Harrastajat olkaa fiksumpia älkääkä enää vastatko palstamammojen viesteihin!

Vierailija
133/331 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomio!! Harrastajia ei voi syyttää tällä kertaa uppaamisesta..vaan minua olen tosin kyllä harrastajan äiti, toivon vain, että te muutkin harkitsette ennenkuin ostatte nuken lapselle :) nou hard feelings?

Vierailija
134/331 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en tunge nukeille nyt mitään ikärajaa, jos nukkea osaa käsitellä oikein. Ostakaa vaikka naapurin murrelle pullip jos osaa käsitellä sitä niinkuin kuuluu. Tai ihan sama se minulle on. Ostakaa vaikka naapurin tytölle koiranpaskapusseja tonnilla ja hymyilkää kun ne menevät rikki.

Vierailija
135/331 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

He he nyt sit hommiin onnea

Vierailija
136/331 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munki mielestä pitäis antaa barbie

Vierailija
137/331 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin haluan oman pullip nuken. En lapselle vaan itelleni :D Pitääkö ne tilata ulkomailta? Onko Suomessa?

Vierailija
138/331 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2013 klo 16:28"]

Meidän 13-vuotias on leikkinyt niillä jo pari vuotta, juuri sai neljännen joululahjaksi. Tai jos tytöltä kysyy, niin se ei ole leikkimistä, vaan kustomoi niitä eli tekee uusia kasvoja, ompelee vaatteita, sisustaa niille huoneita ja valokuvaa niitä... Mutta minä kutsun sitä silti leikkimiseksi. Kehot kestävät muuten suht hyvin, mutta kaulatappi on aika herkkä rikkoutumaan. Pari nukkea on tilattu mollamaniasta, mutta sen on aika kallis kauppa, uusin tilattiin osina plasticpop.de -saitilta. Osina ei tosin kannata aloittelijan ostaa nukkea, kokoaminen ja naaman maalaus vaatii kokemusta ja spesiaalivärit ja lakat (väärä väri ja lakka voi syövyttää muovin!). Mutta saa tuolta saitilta valmiitakin nukkeja.

kaiken kaikkiaan hauska ja käsityötaitoja kehittävä harrastus.

[/quote]

Minun eka nukke on MIO (Make It Own) on Elisabet Hotaru. Toimin joissain Chateissa sun muissa nimellä Selittäjä, korjaan teidän aikuisten väärinkäsityksiä ja olen muutenvaan ^^ Pullipin voi antaa vaikka 4 vuotiaalle. Se kattokaas riippuu ihan siitä, osaako sitä käsitellä oikein.

Vierailija
139/331 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 12v ja minulla on pullip ja uusi on tulossa:) voi pullipin hankkia vaikka 10 vuotiaallekkin jos osaa käsitellä hyvin. Itse tilasin mollamaniasta ja suosittelen vaikka onkin vähän kalliimpi kuin esim plasticpop. Ise kuvailen pullippeja ja on todella hyvässä kunnossa. Olen kerännyt rahat itse ja nyt säästän obitsuihin( iskä maksaa postikulut:p) Jos esim tippuvat puolesta metristä niin ei välttämättä mene rikki. Ja aikuisten silmissä leikkimistä on jos pullipille vaihtaa vaatteet. Muistakaa pullipit eivät ole leluja!! Pullipeillakin on tunteet! Miettikää jos teitä paiskotaan päin seiniä. Terkuin. Pullip harrastaja<3

Ps. Ne eivät ole pilluppeja ja todella tyhmää huumoria >:(

Vierailija
140/331 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

en suosittele. nykymaailmassa tollaset lähtee vuodessa pois lapsen mielitavaroista, koska nykyajan tenavat aikuistuvat supervauhtia. en ostais satasen nukkea, varsinkaan ku lapsesi on juuri siinä vaiheessa, että vuoden päästä enää millään leluilla ei leikitä, vaan kunnon pakkelit naamaan ja h&m aikuisten puolelta ostetaan kaikki vaatteet. t. on kokemusta juuri tollasesta kyllästymisestä, mutsi ragee vieläkin