Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tyttö toivoo joululahjaksi Pullip-nukkea

Vierailija
09.12.2013 |

11-vuotias tyttäreni on toivonut joululahjaksi Pullip-nukkea. On nähnyt niistä kuvia netissä ja nyt haluaa itsekkin sellaisen nuken. Kuulemma joku Korealainen nukke, netistä pitäisi tilata ja hinta oli jotain 100€ luokkaa. Uskaltaako tuollaista nyt tilata? Kannattaako tuollaisesta nyt maksaa sen sata euroa, onko hintansa väärti? Kovasti tyttö on sitä toivoo, joten tuollainen nukke olisi todella mieluisa lahja. Onko teillä kokemusta tälläisista nukeista ja kannattaisiko tytölle tuollainen ostaa?

Kommentit (331)

Vierailija
101/331 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2014 klo 05:18"]Jos luotat, että tyttö osaa käsitellä nukkea varovasti niin toki voit sellaisen ostaa.
[/quote]

Hahah jotenki huvittaa tää kuinka hysteerisiä nää pullip harrastajat on. TULIKO NYT KAIKILLE SELVÄKSI ETTÄ PULLIPEILLA EI MOSSÄÄN NIMESSÄ SAA LEIKKIÄ! muahahah

Vierailija
102/331 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kohta 12.v. tyttönen ja minulle tilattiin syntymäpäivä lahjaksi tuo pullip romantic Alice. Nämä hysteeriset pullip-harrastajat, älkää huoliko, minä aion kohdella sitä hellästi. Oikeasti, jos lapsi on tarpeeksi kehittynyt ja tietää mihin pullipit on tarkoitettu, niin ei ole mitään ongelmaa hankkia hänelle sellainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/331 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kaksi ja rakkaita olivat. Melkein vuosi niillä leikittiin ja onhan Se nyt sellainen must-juttu. Tyttärelläni oli niistä blogikin...

Vierailija
104/331 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tilattu Mollamaniasta. Toimitusajat joskus aika pitkiä eli varmista että ehtii jouluksi. Meidän 11 v tyttö on jo reilun vuoden laittanut kaikki tuhlausrahansa noihin. Yhteen isoon nukkeen saanut säästettyä ja kaikkia vaatteita ym. tekee itse vaatteita nykyään ja kuvailee nukkeaan.

Alunperin en ollut yhtään innostunut mutta ei näytä olevan heti ohimenevä innostus

Vierailija
105/331 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama juttu meillä. Ne olis jouluksi pitänyt tilata jo..

perehdyin asiaan ja halvin on 129 euroa. Sitten niille kannattaisi ostaa Obitsu nuken kroppa, että kestää asentoja. Ei ne kuitenkaan malta olla leikkimättä niillä. ;) sitten kaikki tarpeet voi vaihtaa, siis vaatteet tietty, tukat kengät, asessorit jne. Että hintaa saa minimissä ekaa pakettia varten sen pari sataa helposti ja siitä se kierre sitten alkaa.. :D seuraavaksi pitäisi kuitenkin ostaa parinsadan nukke jne.

Sanoin tyttärelle, että jää kyllä hankkimatta. Lupasin uuden monster high nuken ja vaatteita. :) tehkööt niillä kuvaelmia ja videoitaan. Suostui, ihana tyttö. :)

Vierailija
106/331 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille hommattiin, on ihan oma harrastusalansa. Mutta kallis.

Vierailija
107/331 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullipit ovat siis Japanilaisia keräilynukkeja. Nukeilla ei kannata, eikä saakkaan leikkiä, sillä ovat melko hauraita ja muutenkin tarkoitettu vitriinikäyttöön. Pullippeja suositellaan yli 15 vuotiaille, mutta mikäli vanhempi haluaa lapselleen pullipin hankkia, kannattaa tämän ensin arvioida lapsen kypsyyden ja motorisen kehitystason.

Vierailija
108/331 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nyt leikkimisellä tarkoitetaan... Ehkä jotkut puhuu täällä samasta asiasta eri nimillä :) Jos lapsi vaihtelee Pullip-nukelle vaatteita, niin kai sitä voi pitää leikkimisenä.

Vierailija
109/331 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa närkästymistä, jos joku haluaakin nuken lapselleen. Eikö se nyt ole ihan sama, mitä omilla rahoilla hankitulla nukella tekee. :) Lapsekkaat aikuiset harrastajat haluavat korostaa, ettei tää nyt mikään lasten pelleilyjuttu ole, oikeasti. 

Vierailija
110/331 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dziisus! Onpa nykyajan lapsilla kalliita leluja/leikkejä.

Vierailija
111/331 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon nyt teille äideille että pullipit eivät ole leluja ja NIILLÄ EI LEIKITÄ joten miettikää terkkeen osaako lapsenne huolehtia pullipista. SANON NYT VIELLÄ ETTÄ SE EI OLE LELU

T: 3 pullipin omistaja

Vierailija
112/331 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon nyt teille äideille että pullipit eivät ole leluja ja NIILLÄ EI LEIKITÄ joten miettikää terkkeen osaako lapsenne huolehtia pullipista. SANON NYT VIELLÄ ETTÄ SE EI OLE LELU

T: 3 pullipin omistaja

Vierailija
113/331 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekikö joku pullip-nukkien fanikerho täsmäiskun av:lle vai mitä nuo edelliset viestit oikein oli..?

Ei kenekään av-laisen lapsi niillä TEIDÄN nukeilla ole tulossa leikkimään :D

Vierailija
114/331 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hihi

Vierailija
115/331 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

PULLIP EI OLE LELU EIKÄ SOVI LAPSILLE! Pullipia on kohdeltava erittäin hyvin! PULLIP ON ELÄVÄ OLENTO!

Vierailija
116/331 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

PULLIP TÄYTYY RUOKKIA 4 KERTAA PÄIVÄSSÄ, HARVA AIKUINENKAAN PYSTYY HOITAAN PULLIPIA SAATI SITTEN LAPSI! MITÄS SITTEN TEETTE JOS TEIDÄN PULLIP SAIRASTUU ....... TAI SUUTTUU TEILLE!?

Vierailija
117/331 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullip on aikuisen lelu? Lapsilta kielletty lelu?

Vierailija
118/331 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon niin samaa mieltä pullip-harrastajien kans, syy on lähestulkoon kokonaan palsta-äideissä. Te ette vaan voi hyväksyä sitä, että ihmisillä on erilaisia kiinnostuksen kohteita & että joku tulee todella iloseks kun saa harrastaa niiden "lelujen" avulla. Kasvakaa aikuisiks, monet nukke-harrastajat on teitä kypsempiä, lapsien hankkiminen kun ei tee ketään aikuiseks.. Valitettavasti.

Vierailija
119/331 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tosi... oletteko te nyt ihan järjissänne ja tosissanne, 55/56 jne.?

Miten teidän harrastustanne haittaa se, jos jotkut muut leikkivät Pullip-nukeilla? Katoaako erikoisuus nukeista, tuntuuko, että homma arkistuu liikaa?

Minä ainakin yhden pullip-fanin äitinä ajattelen asiaa siltä kantilta, että kaikkea voi harrastaa tosissaan ja vähemmän tosissaan. Itse olen pahemmanpuoleinen elokuvafriikki, eikä minua haittaa, vaikka useimmille elokuvat ovat harmiton rentoutumiskeino, eikä taidemuoto.

Samaten harrastan - 47-vuotias äiti-ihminen, ajatelkaas - sarjakuvia, eikä minua haittaa tippaakaan se, että moni yhä mieltää sarjakuvat lasten kioski-kirjallisuudeksi, eikä ymmärrä mitään aikuisten taidesarjakuvasta. Mitä väliä!

Lisäksi kannattaa huomata, että jos Pullip-harrastus yleistyy, niiden maahantuontikin lisääntyy ja saatavuus helpottuu ja hinnatkin kenties alenevat. Nyt jos haluaa ostaa niitä suomalaiselta saitilta on pitkälti Mollamanian "armoilla". Kilpailu tekisi vain hyvää!

Joten ottakaa nyt ihmeessä se kiristävä panta pois päästä.

26

Vierailija
120/331 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 12:32"]No jo on ihme touhua. Jos haluan ostaa leluksi niin ostan. Mitä se jollekin av-naiselle kuuluu mitä rahoillani teen. Ostan uuden tilalle jos menee rikki. Mikä tässä on ongelma?

[/quote] Sun muksus on aika lelliperseitä :DD