Tyttö toivoo joululahjaksi Pullip-nukkea
11-vuotias tyttäreni on toivonut joululahjaksi Pullip-nukkea. On nähnyt niistä kuvia netissä ja nyt haluaa itsekkin sellaisen nuken. Kuulemma joku Korealainen nukke, netistä pitäisi tilata ja hinta oli jotain 100€ luokkaa. Uskaltaako tuollaista nyt tilata? Kannattaako tuollaisesta nyt maksaa sen sata euroa, onko hintansa väärti? Kovasti tyttö on sitä toivoo, joten tuollainen nukke olisi todella mieluisa lahja. Onko teillä kokemusta tälläisista nukeista ja kannattaisiko tytölle tuollainen ostaa?
Kommentit (331)
Siis OMG!! Mä sain mun ekan pullipin kun olin 7 tai 8 ikäsenä!! Ja ne ei mee rikki niin helposti ku vittu luulette!!? Mul on tippunu varmaa tuhat kertaa lattialle ja vaan kerran yks "nivel" jumittu mut seki saatii toimii joten ei ne mee rikki mä suunnillee paiskoin niitä ekan kerran ku sain joskus yritin kaverin kanssa tehdä hymykuoppia mutta eihän se paiskomenen poskiin mitää auttanu eikä mitää tapahtunukkaa!? Joten te 15-40 olkaa järkevii ja ajatelkaa vähä ja kuunnelkaa niitä jotka on kokenu noist jotain mul on pullipei 7 ja kaikki hyvässä kunnossa! Mutta suosittelen että ensimmäinen pullipi olisi käytetty koska saattaa loppua into nukkeja kohtaan.
Oma mielipiteeni pullipeista on tämä: Pullip on nukke, joka on tarkoitettu Keräilyyn,kuvaamiseen,vitriinikäyttöön,pukemiseen,customointiin yms. Ne eivät ole omasta mielestäni isopäisiä,rumia ja käyttämättömi nukenrääsyjä. Itse arvostaisin jos toisen sellaisen saisin kun arvokin on parisataa! Itse en aseta pullippia "eläväksi olennoksi" edelleni. Äidit: ei siinä mitään jos sen hankkii lapselleen joka on 11v,kunhan tämä osaa käsitellä pullippia. Keräilijät: Tekin olette oikeassa. PULLIP EI OLE LELU, vaan keräilynukke,Jota ei voi vain ostaa lisää jos koira syö obitsun tai lapsi heittelee nukkea pitkin seinää, "Että jaahas, meidän pikkuinen rikkoi tämän pullipin no ostetaan uusi sehän on vain parisataa." Ps. Moni nuori harrastaja ja boginpitäjä kiintyy pullippiinsa ja kohtelee nukkea kuin omaa lastaan.
Terveisin juuri sellainen 11v tyttö joka osaa pitää huolta omasta pullipistaan :)♥
Aivan! Itse joudunkin säästämään jos haluan jonkun pullipin, tm-vihkon ym. Joten vuoden 2013-2014 tullut käytettyä säästettyä rahaa jtn 800 euroa... ;D♥
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 07:55"]Miksi pullipin nimeä pitää tuolleen väännellä TÄÄLLÄ KÄY LAPSIAKIN
[/quote]
Pillup
Moi!
eli siis just niinku tos joku sano, kun te ostatte aina rikkoutuneen tilalle kalliimpaa, teiän lapsist tulee hirveit lissuja jotka ei osaa arvostaa mitää.
Jos teil on rahaa tuhlata rahaa moisee nii laittakaa ees penni hyväntekeväisyyteen! -.-
Terveisin nuori tyttö joka haluaa puhua järkeä näille palstamammoille :/
Mikä olisi hyvä paikka myydä pikku-pullip? Pari vuotta sitten tyttöni tahtoi sellaisen joululahjaksi, mutta eipä kiinnosta enää edes koristeena. Paljonkohan pikku-pullipista voi pyytää? Tilattiin jostain ulkomailta, oliskos Japanista tullut.
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 21:57"]
Mikä olisi hyvä paikka myydä pikku-pullip? Pari vuotta sitten tyttöni tahtoi sellaisen joululahjaksi, mutta eipä kiinnosta enää edes koristeena. Paljonkohan pikku-pullipista voi pyytää? Tilattiin jostain ulkomailta, oliskos Japanista tullut.
[/quote]
Laita huutonettiin kohtuu hintaan myyntiin. :)
Hei!
Saan äidiltäni Pullip Merl Nostalgian syntymäpäivä lahjaksi. Ja kuvaan sitä ja laitan eri asentoihin. Jopa kaverini saavat pullipin!
Mutta siis asiaa:
1. Mistä saa Little-Pullippeja?
Kiitos
Pullipit ovat keräily nukkeja! Niitä suositellaan yli 14 vuotiaille niiden hajoamis herkkyyden vuoksi jote 100 eroa on aika paljon. Kuitenkin ne vaan istuu hyllynpäällä koska ne ei ole leikkimistä varten... etkä voi koskaan tietää tuleeko sellaista kuitenkaan jos netistä tilaat...
Mulla on posliininukke joka kuvailen usein ja voin sanoo et luultavasti paljon hauskempi ku joku pullip:)
[quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 19:25"]Sanon nyt teille äideille että pullipit eivät ole leluja ja NIILLÄ EI LEIKITÄ joten miettikää terkkeen osaako lapsenne huolehtia pullipista. SANON NYT VIELLÄ ETTÄ SE EI OLE LELU
T: 3 pullipin omistaja
MIKSI PITÄÄ TULLA VALITTAMAAN AINA ETTÄ:,"EI SAA LEIKKIÄ" "NE MENEE RIKKI" ei se oo teiän ongelma ja ettehän te edes tiedä mihin tyttö käyttäisi sitä nukkea
Pitääkö pullip-nuken osia yms tilata, vai voiko niitä ostaa jostakin kaupasta?
Sori vaan kun pilaan teidän ilon haukkua muiden harrastusta! Mitä se teihin vaikuttaa jos jollakulla on pullip joka menee rikki? So?!?! Se on sen oma vika. Aika tyhmää tulla haukkuu jonkun harrastusta ja väittää et pullip on elävä olento! xD
Kaikille tiedoksi. Pullip nukeilla ei kuulu leikkiä. Pullip nuket obat arvokkaita keräilyharvinaisuuksia kuvaukseen yms!
kyllä voit hankkii, mutta pullippia pitää käsitellä varovasti.
Olen pian 15 ja omistan 5 pullippia. Ensimmäisen sain 11v ja 9v olin aloittanut lukemaan kaikkia juttuja Pullipeista. Nyt toivoin, että olisin odottanut et olisin ollut edes 12v ennen kuin sitä olisin hankkinut. Virheistä oppii ja onneksi ei sattunut mitään.
Voit olla hiljaa niillä nukeille EI leikitä!!! Oon ite nuorempi ku toi 11v tyttö ka en oo kyllä leikkinyt..kun en leiki mh nukeillakaan. Kaikki ovat vitriinissä /hyllyssä, ja niitä kuvataan ..!
Mulla on pullipeja 7 ja ne ei oo maksanu mitään 700 yhteensä mul on 2 netistä tilattua mut loput 5 on ihan käytettyinä ostettu mut silti ei oo mitää naarmuja jne mut hiukset menee tosi helposti takkuun ja suosittelen ostamista käytettynä koska ei ne lopulta oo 100 euron arvosia omani ovat netistä ostettuna maksanu 200 ja 250 tai jotain semmosta mut käytettynä 50-70 ja aikuisilta ostettu joten koristeina ne on vaa ollu joten ei ihme että naarmuja ei ole