Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tyttö toivoo joululahjaksi Pullip-nukkea

Vierailija
09.12.2013 |

11-vuotias tyttäreni on toivonut joululahjaksi Pullip-nukkea. On nähnyt niistä kuvia netissä ja nyt haluaa itsekkin sellaisen nuken. Kuulemma joku Korealainen nukke, netistä pitäisi tilata ja hinta oli jotain 100€ luokkaa. Uskaltaako tuollaista nyt tilata? Kannattaako tuollaisesta nyt maksaa sen sata euroa, onko hintansa väärti? Kovasti tyttö on sitä toivoo, joten tuollainen nukke olisi todella mieluisa lahja. Onko teillä kokemusta tälläisista nukeista ja kannattaisiko tytölle tuollainen ostaa?

Kommentit (331)

Vierailija
281/331 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tilaisi noin kallista nukkea ikinä minkään ikäiselle.

Vierailija
282/331 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti kyseiset nuket on tarkoitettu vaan keräily tarkoitukseen, vitriiniin. Niitä pitää käsitellä erityisen varovaisesti,sillä ne ovat hauraita ja nukkejen nivelet voivat mennä rikki. Lisäksi Pullip-nuket ovat todella kalliita ! kalleimmilla hintaa jopa sadoista -tuhanteen euroon ja siltä väliltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/331 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän myöhässä, mutta jos pullipeista innostuu, niin kannattaa harrastus aloittaa jos on vaan kypsä nuken omistamiseen!

Vähän tietoa pullipeista:

Pullipeita ei saa suomen kaupoista (lukuunottamatta kilalaa), joten pitää tilata netistä. Pullipit maksavat yleensä n. 90-200€. Niistä voi saada mukavan harrastuksen, kunhan pystyy vähän enemmän rahaa käyttämään, sillä niitä voi kuvata, voi tehdä itse vaatteita niille, pitää niistä blogia jne.

Pullipeille voi vaihtaa kehon, peruukin ja silmät .

Kehon vaihtamisessa on enemmän hommaa, koska obitsun kaulatappi ei sovi pullipille, joten sitä pitää sahata yms., mutta on työn ja rahan arvoinen, sillä nuken stock keho ei taivu juuri ollenkaan. obitsut maksavat yleensä n.20-30€.

Yleensä nuken stock peruukki ei ole kovin hyvä, joten kannattaa vaihtaa peruukki. Peruukkeja saa monista kaupoista, missä myydään myös pullip nukkeja. Peruukit maksavat yleensä 20-50€.

Pullipeille voi siis myös vaihtaa silmät eli chipit. Chippejä saa monenlaisia ja niitä myydään myös yleensä kaupoissa, joisa myydään pullippeja. Chipit maksavat yleensä n. 5€.

Pullip on siis hintansa väärti, toivottavasti saitte tästä jotain tietoa!

Vierailija
284/331 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata. Pullipit vievät mukanaan.

T. Tyttö 14 v, 12 pullip nukkea.

Vierailija
285/331 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äidin mielestä ne on leluja. Se vaan ei tajuu niiden hintaa. Ja sen mielestä niillä on sen takia ikäsuositus, että kaikki ostais niitä! Herkkyys on kuulemma tosi hienoo...

Vierailija
286/331 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät kaikki 11 vuotiaat välttämättä leiki.

Vierailija
287/331 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nauran itseni täällä kuoliaaksi. "Pullipillulla EI saa leikkiä!!!" No hohhoijaa, kai nyt nuken omistaja saa tehdä nukellaan mitä haluaa, vaikka ajaa autolla yli?

Kuolema sille joka Pullipilla leikkii!!!111!!!!1111

Vierailija
288/331 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole aivan varma miksi teidän pitää haukkua lapsia minä olen lapsi. Olen 10v ja minulla on pullip ja olen tilaamassa uutta eikä se sii ole räjähtänyt käytössäni!!!!

Hei oikeesti ootte tekin lapsena saattannu haluta jotain kallista..... hei miks te kiroilette

????????+++pullip<3

Vierailija
289/331 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei sinä siinä lapsi älä viitsi leikkiä huom ns leikkiä kun äitiktäsi menee rahat ja kaikki on oikeassa sen suhteen että. Nimi on kamala pillup

Ei saatan

Aaaaa!! :-)

Lopettakaa

Vierailija
290/331 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että ne on ihania nukkeja! Ekaluokkalainen ei niillä enää jaksa leikkiä, mutta nyt sittenhän vapautuu meillä majailevat 6 kpl pikkusiskon käyttöön (nyt 3v).

Vierailija
291/331 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärin!!!

Vierailija
292/331 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän eskari tykkää tosi paljon! Koko ajan nukkea pukemassa ja laittamassa. Oli kuulemma eskarissa lelupäivän hitti!

Vierailija
293/331 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotku 11v voi kohdella nukkea paremmin ku 20v (: Tytöllä on 5 Pullip nukkea ollu jo 2v ja hyvin pysyny ehjänä c: Ja tyttö on nyt 13v

Vierailija
294/331 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi 11 vuotias olla jo " kypsä" itsekin olen 12 ja ymmärrän rahan arvoa

Vierailija
295/331 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antavat näköjään ihan realistisen kuvan naisen ruumiista!

Vierailija
296/331 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei olen todellakin myöhässä, mutta olkoon. Meillä tyttö toivoi pullippia jo 9 vuotiaana ja saikin sen täytettyään 10. Tyttö on kyllä melko kypsä ikäisekseen ja vaikka nukke onnin ollut meillä jo 2 vuotta ei se miksikään ole mennyt. Ikä ei siis kerro mitään vaan kypsyys. Jos lapsesi on villi ja innostunut tuhoamaan asioita en nukkea suosittele.

Vierailija
297/331 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä ei kuulu leikkiä vaan niitä pidetään koristeena ja niistä otetaan kuvia. Niiden ikä suositus on 15v.

Vierailija
298/331 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua niin ärsyttää kun sanotte esim. "sillä on nyt leikitty vuosi" ne ei oo leluja, ja kyllä 11 v. voi hankkia pullipin. (tiedän kyl tää on vanha keskustelu mut jaa)

Vierailija
299/331 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua niin ärsyttää kun sanotte esim. "sillä on nyt leikitty vuosi" ne ei oo leluja, ja kyllä 11 v. voi hankkia pullipin. (tiedän kyl tää on vanha keskustelu mut jaa)

300/331 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei vaan idiootti! se 15 on ikä (SUOSITUS) minä omistan lapsen joka on 11-v ja hänellä on 3 pullippia