Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt kaikki ideat kehiin kuinka unohdetaan ihastus!

Vierailija
29.09.2020 |

Heitä parhaat vinkkisi kehiin! Kolmea parasta ideaa kokeilen. :)

Kommentit (121)

Vierailija
21/121 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ajattelet vaan että se on tylsä...

Vierailija
22/121 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietit sen huonoja puolia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/121 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hänellä on toinen, niin katso millanen se on. Onko ihastuksellasi kuitenkin tosi huono maku kumppanin suhteen?

Vierailija
24/121 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän haluaisin minäkin tietää. En ole löytänyt mitään toimivaa keinoa. Ehkä aika haalistaa.

Vierailija
25/121 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välimatka ratkaisee?

Vierailija
26/121 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pois silmistä pois mielestä. Omakohtaista kokemusta on.

Vierailija
27/121 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietit että hän haisee jollekim tosi pahalle?

Vierailija
28/121 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä ei tainnut olla apua.

Vierailija
29/121 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli koska "ei edisty" = ihastus ei tee aloitetta niin ei kun uuteen ihastumaan ja toivomaan että kävisi toisin? No jep.

Vierailija
30/121 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli koska "ei edisty" = ihastus ei tee aloitetta niin ei kun uuteen ihastumaan ja toivomaan että kävisi toisin? No jep.

Häviitkö jotain. Tee itse aloite?

Vierailija
31/121 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ihastus olisi halunnut tavata. Ihan näin vuosien ja vuosien jälkeen. Mietittiin, että miksei päädytty yhteen. Lähetin hänelle jopa kuvani. Sain myös hänen kuvansa.

Mun kuva oli parin vuoden takaa. Olin sillon vähän pienempi kuin nykyään. Hän oli edelleen sievä kuin mikä.

Jostain syystä hän alkoi kuitenkin keskusteluissa arvostemaan kokoani yms . En kehdannut sanoa, että olen nykyään vielä paljon tuhdimmassa kunnossa, kuin lähettämässäni kuvassa.

Ei ollut oikein edellytyksiä jälleen näkemiselle. Näin olen ajatellut. Harmittaa silti.

Vierailija
32/121 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No... sua taitaa haluttaa tuo henkilö aika paljon..

Saako kysyä? Miten tuo on tapahtunut? Eikös lihominen yleensä karkoita kaikki....

Tämä ei nyt yhtään auta, mutta olkoon.

Sanotaanko näin, että alkuun pidin jopa vähän m*lkkuna tyyppinä, MUTTA sitten näin jotain, joka muutti mun mielipiteeni. Tajusin, ettei olekaan sellainen kun olin kuvitellut, vaan on hyvä ja kunnollinen ihminen.

Oon nähnyt aika monenlaisia ja monenlaista, ja on vahva tunne siitä, että hän on hyvä ihminen johon voisin luottaa. En pidä sellaista itsestäänselvyytenä. Tämän takia en meinaa saada rauhaa. Uskon että hänellä olisi muutakin tarjottavaa kuin kaunis/komea ulkokuori. - ap

Vierailija
33/121 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika auttaa.. Siinä välissä se on pelkkää kitumista. Koita kestää, et oo ainoo.

Vierailija
34/121 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mitään ei ole menetettävänä, nolaat itsesi ihastuksen edessä. Katsot ja varmistat että se pitää sinua nolona. Meet sen viereen hikisenä, pahanhajuisena ja puhut jotain sekavaa siitä miten Donald Trump on USAn älykkäin presidentti ja just sen oranssi iho on mielestäsi tosi hottis yksityiskohta.

Vierailija
35/121 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään muu ei auta kun uusi ihastus :/

Vierailija
36/121 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun ihastus olisi halunnut tavata. Ihan näin vuosien ja vuosien jälkeen. Mietittiin, että miksei päädytty yhteen. Lähetin hänelle jopa kuvani. Sain myös hänen kuvansa.

Mun kuva oli parin vuoden takaa. Olin sillon vähän pienempi kuin nykyään. Hän oli edelleen sievä kuin mikä.

Jostain syystä hän alkoi kuitenkin keskusteluissa arvostemaan kokoani yms . En kehdannut sanoa, että olen nykyään vielä paljon tuhdimmassa kunnossa, kuin lähettämässäni kuvassa.

Ei ollut oikein edellytyksiä jälleen näkemiselle. Näin olen ajatellut. Harmittaa silti.

Miksi harmittaa? Jos sait kuulla negatiivista arvostelua vaiheessa, jossa pitäisi vielä olla vieraskoreutta, olisit takuulla saanut saman katon alla asuessa. Jos nyt olisi kaikessa hienoudessaan edes kelpuuttanut.

Itse ainakin haluan ihmisen, jonka/ joka pilke silmäkulmassa vielä vanhanakin taputtelee innolla mun roikkuvaa ja ryppyistä peppuani! :D - ap

Vierailija
37/121 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhtä älykästä kuin että velka maksetaan uudella velalla. Kyllä siitä parhaiten pääsee niin että maksaa velan kerralla pois. Eli rohkeasti vain kysymään vaikka kahville, kävi niin tai näin. Joko käy hyvin ja hän suostuu, tai sitten ei. Jokatapauksessa kituminen loppuu. Uusi ihastus ei sitä ainakaan ratkaise, olette pian samassa pisteessä senkin kanssa.

Vierailija
38/121 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhtä älykästä kuin että velka maksetaan uudella velalla. Kyllä siitä parhaiten pääsee niin että maksaa velan kerralla pois. Eli rohkeasti vain kysymään vaikka kahville, kävi niin tai näin. Joko käy hyvin ja hän suostuu, tai sitten ei. Jokatapauksessa kituminen loppuu. Uusi ihastus ei sitä ainakaan ratkaise, olette pian samassa pisteessä senkin kanssa.

Hyvä neuvo, mutta ei kohdallani toimiva. Ajattelen tehneeni kiinnostukseni riittävän selväksi. Sen takia olisikin parempi päästä eteenpäin. - ap

Vierailija
39/121 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se loppuu, muutaman vuoden päästä et ottaisi vaikka saisit.

Vierailija
40/121 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mitään ei ole menetettävänä, nolaat itsesi ihastuksen edessä. Katsot ja varmistat että se pitää sinua nolona. Meet sen viereen hikisenä, pahanhajuisena ja puhut jotain sekavaa siitä miten Donald Trump on USAn älykkäin presidentti ja just sen oranssi iho on mielestäsi tosi hottis yksityiskohta.

Heh, tämä voisi toimia. Luulen vaan että siinä jännityksen pärinässä ihastuksen näkeminen aiheuttaisi sen, että päättäisinkin vaihtaa vime hetkellä taktiikkaa, heitänkin kehun! Kakeltelelisin ulos jotain tällaista: "Tykkään sun oranssista ihosta". Illalla ketju otsikolla: "Apua, nolasin itseni täysin!" - ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi