Poika vaati, että tulen häntä vastaan koululle. Mitäköhän siellä on tapahtunut?
Pääsee kahdelta ja soitti noin tunti sitten ja kysyi tai suorastaan vaati, että tulen koululle häntä vastaan. Kuulin, että pidätteli itkua. Sanoin, että olen menossa kauppaan ja että voimme tähdätä saman bussiin. Ei suostunut tähän. Ei myöskään kertonut mitä on tapahtunut. Suorastaan vaati, että mun pitää tulla koululle asti vastaan.
Mitäköhän siellä on tapahtunut? Yritin saada opea kiinni, mutta en saanut.
Kommentit (29)
Ap:lla on nyt varmasti tärkeämpääkin tekemistä kuin tulla tänne kertomaan teille uteliaille miksi poika oli käskenyt koululle vastaan!!!!
Mene vastaan. Se selviää sitten. Mutta mene vastaan.
Kiusattu koulumatkalla, uhattu hakata, kiristetty rahaa, kännykkää tms. Juttele ehdottomasti myös opettajan kanssa ja kysele asiasta. Monesti ei ole ainoa kiusattu.
Zombit parveilee koulun ympärillä.
Menen toki vastaan, mutta hieman "pelottaa", että mitä siellä on sattunut. Poikaa on aiemin kiusattu mutta se on nyt laantunut (ei loppunut kokonaan). Varmaan taas kiusattu, niin että tavaroita rikottu tai lyöty.
Kysyin pojalta onko kiustattu, rikottu tavaoita tai satutettu. Pyysin myös kertomaan opelle hati. Ei kertonut mulle mitään eikä halua opellekaan kertoa. Ei myöskään halunut mennä kouluterkan luo puhumaan.
ap
voi toista. :( eihän tuo hyvää lupaa. Hienoa, että pääset vastaan.
No voi, toivottavasti olisi joku pieni juttu vaan, joka on hänen mielessään kasvanut suureksi. Ihanaa, että saat järjestettyä tuon vastaan menemisen! =)
Mietin, voisitko itse soittaa kouluun jo nyt etukäteen ja kysyä, onko siellä tapahtumista tietoa?
Menet vastaan, mutta pysyttele piilossa niin saat kiusaajaa verekseltään kiinni. Mikäli kyse kiusaamisesta.
Kutonen vielä jatkaa, että laittaisin opelle vielä kirjallisen viestin. Tekstarin tai wilmaan, jospa ne vilkaisis kesken päivän. Onhan opettajan tuohon puututtava. Ei lapset niin vaan kesken päivän soittele.
toivottavasti kaikki kääntyisi sitten parhain päin. Voimia.
Onneksi olen sairaslomalla ja pääsen vastaan, vaikkakin bussilla. Jos olisin töissä, niin en pääsisi. Pari kertaa mummo (eläkkeellä) on päässyt vastaan kun kiusaaminen on pahimmillaan. Kerran oli pakko lähteä kesken työpäivän hakemaan koulusta kun poikaa pelotti. No, siitä seurasi sitten pomon haukut.
Aina saa olla varpaillaan.
ap
Toivottavasti on vaan saanut piparkakkutalonsa kotiin vietäväksi ja haluaa varmuuden vuoksi äidin kuljettamaan sitä ;-)
t.Lapamato
No selviskö?? Onko pojalla kaikki hyvin?
UPPPPP