Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hajuvesi 18-v pojalle?

Vierailija
09.12.2013 |

Ajattelin ostaa kummipojalleni joululahjaksi hajuveden. Mutta mikä? Hajucvesiä kun lähtee nuuhkailemaan niin 3:n jälkeen kaikki tuoksuu samalle ja toisaalta pelkään että itse tykkään liian "miehekkäistä". Näitä olin ajatellut: Hugo Boss bottled tai Giorgio Armani Aqua di Gio. Olenko ihan hakoteillä vai kelpaiskohan näistä jompikumpi.

Luulen että pojalla ei koskaan ennen ole "oikeaa" hajuvettä ollut vaan pelkästää anttilasta jotain halpaa. Onko nyt joku tuoksu mikä olis nuorten keskuudessa IN?

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.12.2013 klo 13:08"]

ihanko tosi... ootteko te ihan idiootteja kun jaksatte vääntää mikä on oikea termi.

No, kysytäänpä näin: Mikä olisi hyvä EDT TUOKSU 18-v pojalle kun minä haluaisin hänelle sellaisen ostaa. Kertokaa TE, joilla on kokemusta tuon ikäisistä pojista! T:AP

[/quote]

Miksi et halua ostaa partavettä (after shave)? Se on miehekkäämpää. Sitäpaitsi parran pitäisi jo tuossa iässä kasvaa. Terveisin entinen 18-vuotias poika.

Vierailija
42/51 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.12.2013 klo 13:29"]

ihanko tosi... ootteko te ihan idiootteja kun jaksatte vääntää mikä on oikea termi.

No, kysytäänpä näin: Mikä olisi hyvä EDT TUOKSU 18-v pojalle kun minä haluaisin hänelle sellaisen ostaa. Kertokaa TE, joilla on kokemusta tuon ikäisistä pojista! T:AP

[/quote]

Miksi et halua ostaa partavettä (after shave)? Se on miehekkäämpää. Sitäpaitsi parran pitäisi jo tuossa iässä kasvaa. Terveisin entinen 18-vuotias poika.

[/quote]

Koska partavesi on eri asia kuin tuoksu. Ehkä siksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Hei ap, Tommy Hilfigerin tuoksu on aika kiva nuorelle miehelle, ainakin oma 18-v tykkää siitä.

Vierailija
44/51 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gaultierin Le Male ehkä tuon ikäiselle. Tai Chanelin Allure Sport.

Vierailija
45/51 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta sille pojalle minkä sortin vettä tahansa, mutta pane mukaan myös käyttöohjeet: koko pullollista ei tarvii hölvätä päälleen kerralla. Monet tuonikäiset lemuavat metrien päähän, kun on ensin vinkeän hajuinen deodorantti, jota myös lotrataan liikaa, ja sitten vielä muut hajusteet päälle. Opeta pojalle, että less is more.

Vierailija
46/51 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosmetiikkaosastolla työskentelevänä nuoret miehet suosivat juurikin Bossin ja Dieselin tuoksuja. Kuten joku kirjoittikin, Puman tuoksut ovat myös nuorelle miehelle sopivia. Tuoksuosastoilla on muuten usein sellaisia kahvipapu-pussukoita, joita kannattaa nuuskutella siinä vaiheessa, kun nenä alkaa saada yliannostuksen tuoksupilvistä :) Pyydä myyjältä vain apua niin sopiva tuoksu varmasti löytyy. Miesten tuoksuista Diorin Higher Energy on oma all time favourite samoin kuin Dolge Gabbanan Light blue. :)

Vierailija
47/51 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jumalauta nyt PARTAVESI ON ERI ASIA KUIN HAJUVESI!

>partavettä taputellaan naamalle parranajon jälkeen, jotta se hoitaisi ihoa ja tuoksuisi hyvälle

>hajuvettä käytetään tuoksuakseen hyvälle, ei niinkuin partavettä.

Vierailija
48/51 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten tuoksuja ei kutsuta hajuvesiksi, vaikka ne käytännössä sitä ovatkin. Syynä on hajuvesi-sanan leimautuminen naiselliseksi. Käytetään termiä Eau de Toilette. Nuorille miehille suunnatut EdT:t tuoksuvat usein miesten suihkusaippualle; moottoriöljyn haju yhdistettynä tärpätin hajuun. Yksi, jota voin suositella, on Mexx City breeze. Mieto, hedelmäinen tuoksu. Sitä käyttää nuori poikani, ja valinta on onnistunut. Itse charmanttina ja karismaattisena keski-ikäisenä herrasmiehenä käytän maailman arvostetuinta miesten tuoksua, Aramista, mutta se on nuorelle liian maskuliininen ja itsevarma.

Vierailija
49/51 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidänkin firmassa pomo käyttää hajustettua dödöä.

Vierailija
50/51 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="09.12.2013 klo 11:34"]

IMHO mikään miesten tuoksu ei ole muotia ainakaan nuorten aikuisten keskuudessa. Nykyään tuoksuille haisevia katsotaan vähän kieroon työpaikoilla.

[/quote] Niin varmaan siellä Saarioisten liukuhihnalla,mutta maailmassa on muitakin työpaikkoja.

Nuorten miesten hajuvedet ovat erilaisia kuin vanhempien miesten hajuvedet

Vierailija
51/51 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pikaisen googlauksen perusteella käytössä on sanapari "miesten tuoksut".

Nuorten miesten ja teinipoikien tuoksut ovat aika erilaisia kuin vanhempien miesten tuoksut...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme