Yli 30v mies pelaa päivät pääksytysten pleikkaa
Voisiko joku perustella minulle, mitä hienoa on pleikan pelaamisessa? Mitä jännää on "lanittaa" kavereiden kanssa jossain hikisessä huoneessa? Aikuiset ihmiset. Mitä ihmettä??
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Aina kun Tinderissä tulee vastaan joku, joka ilmoittaa tykkäävänsä animesta, pelaamisesta tai sarjakuvista, niin viuhahtaa vasuriin vilkkaasti.
Pleikkapelit on lapsille, anime on hienosteltua lapsipokea ja sarjakuvat edellisten yhdistelmä.
Ok Karen
Vierailija kirjoitti:
Olen 27 nainen. Pelaan videopelejä päivät pääksytysten. Olen urheilullinen, fiksu...ja nörtti. Olen lapsesta asti pelannut. Minulle sopii vain pelaileva mies myös. Pelaaminen on sosiaalinen ajanviete, olen monet poikaystävät kuin ystävätkin löytänyt peleistä. Sopii erinomaisesti introvertille. :) Ihmiset jotka eivät pelaa eivät tietenkään voi asiaa tajuta koska ovat tietämättömiä pelien positiivisista puolista. Yhtä hyvin voisin haukkua jonkun netfliksin katsomista, urheilun katsomista, baarissa käyntiä (minusta alkoholin juominen ja baarissa oleminen on hölmöille en näe siinä mitään hienoa). Turhaan mollaatte pelaajia, pahempiakin harrastuksia on.
Ethän sinä sitten pelaa päivät pääksytysten, jos teet muutakin. Nyt on puhe niistä luolautuneista homeperseistä, jotka pelaisivat kaikki valveaikansa ihan surutta.
En ymmärrä miksi pleikka tai tietokone sulkisi sosiaalisuuden tai urheilun pois? Tai en ylipäätään tiedä kuinka vähän muilla on tunteja viikossa, mutta itselläni riittää hyvin tunnit vähän kaikkeen.
Työ vie matkoineen noin 9h per päivä
Uni vie noin 9h sisältäen sängyssä lukemista ennen nukahtamista
Ruokailut vievät tiskeineen ja ruoanlaittoineen noin 2-3h
Loput 3-4h menee vaihtelevasti urheiluun, pelaamiseen jne. Urheilua 3-4 kertaa viikossa, osa puolison kanssa.
Viikonloppuisin vapautuu töistä 9h kummallekin päivälle ja saatan käyttää sitä aikaa sitten kavereiden näkemiseen kunnolla. Pelatessakin yleensä on auki keskusteluyhteys kavereihin kenen kanssa pelaan.
Ystäviä on, puoliso on, hyvä työpaikka jne. Aina ollut pelit mukana elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä pelaan päälle tonnin peliläppärillä ja Switchillä, sekä katselen pelivideoita YouTubesta. Katsonpa myös animea sekä kasari-, ysäri- ja 2000-luvun alun piirrettyjäkin. Leffateatteriin vetää supersankarielokuvat. Hyllystä löytyy sekä kalliita aikuisille harrastajille suunnattuja keräilyfiguureita että rehellisiä lasten leluja sulassa sovussa.
Että terveisiä vaan miehellesi/Tinder-säädöllesi/veljellesi/naapurillesi/kaverillesi/mielikuvitusystävällesi, kenestä aloituksessa sitten olikaan puhe. :D
Miten menee noinniinkun naisrintamalla?
Veikkaisin, että keskiverto palstamiestä paremmin – p***u kun on käden ulottuvilla päivittäin (kun sattuu löytymään ihan omasta takaa).
Sano nyt että vaihtaa kunnon varusteisiin: pc pöytäkone, pelipöytä ja tuoli, kaksi näyttöä, värikkäitä raitoja ja välkkyviä ledivaloja, mini jääkaappi johon kaljaa ja energiajuomaa: taisteluasema!
Eipä ihme, että slaavi- ja etelänmaista tulevat puhe-, remppa- ja muut aikuisten taidot omaavat miehet ovat naisten suuressa suosiossa.
Vierailija kirjoitti:
Sano nyt että vaihtaa kunnon varusteisiin: pc pöytäkone, pelipöytä ja tuoli, kaksi näyttöä, värikkäitä raitoja ja välkkyviä ledivaloja, mini jääkaappi johon kaljaa ja energiajuomaa: taisteluasema!
Oih, oispa. <3__<3 Olen viimeaikoina silmäillyt yhtä pinkkivalkoista pelituolia, pitäisiköhän repäistä ja kasata kunnon taisteluasema vuosien läppäripelleilyn jälkeen... Pelipöytää en kyllä tarvitse, perus-Ikea kelvatkoon. Tosin kaksi näyttöä on kyllä liian vähän...
Oma mieheni pelaa koneella aamusta yöhön. Herää minun kanssani aamulla samaan aikaan ja hipsii koneelle pelaamaan, kun minä laittaudun töihin. Palatessani töistä, mies on edelleen koneella. Teen ruokaa, mies syö koneen ääressä. Minä hoidan kotihommat, mies pelaa. Menen harrastuksiini, mies jatkaa pelaamista ja pelaa edelleen, kun palaan kotiin. Iltatoimienkin ajan mies pelaa. Siirryn sänkyyn lukemaan ja yllättäen: mies pelaa edelleen. Rupean lopulta nukkumaan tietokoneen näytön loisteessa. Jossain vaiheessa yöllä mies kiipeää viereeni nukkumaan. Ja tämä toistuu päivästä toiseen. Mies on masennuksen vuoksi pitkäkestoisella sairauslomalla. Aiemminkin tykkäsi pelata, mutta nyt kyse ei ole enää mielestäni harrastuksesta, vaan riippuvuudesta. Tuskin tuo myöskään auttaa masennukseen. Itse alan olla väsynyt tähän, kun pelkän katsekontaktin saaminen omaan puolisoon on työn ja tuskan takana.
Vierailija kirjoitti:
Oma mieheni pelaa koneella aamusta yöhön. Herää minun kanssani aamulla samaan aikaan ja hipsii koneelle pelaamaan, kun minä laittaudun töihin. Palatessani töistä, mies on edelleen koneella. Teen ruokaa, mies syö koneen ääressä. Minä hoidan kotihommat, mies pelaa. Menen harrastuksiini, mies jatkaa pelaamista ja pelaa edelleen, kun palaan kotiin. Iltatoimienkin ajan mies pelaa. Siirryn sänkyyn lukemaan ja yllättäen: mies pelaa edelleen. Rupean lopulta nukkumaan tietokoneen näytön loisteessa. Jossain vaiheessa yöllä mies kiipeää viereeni nukkumaan. Ja tämä toistuu päivästä toiseen. Mies on masennuksen vuoksi pitkäkestoisella sairauslomalla. Aiemminkin tykkäsi pelata, mutta nyt kyse ei ole enää mielestäni harrastuksesta, vaan riippuvuudesta. Tuskin tuo myöskään auttaa masennukseen. Itse alan olla väsynyt tähän, kun pelkän katsekontaktin saaminen omaan puolisoon on työn ja tuskan takana.
Kaverini parisuhdedynamiikka oli vuosia tismalleen samanlainen. En tiedä, onko tilanne näin kolmekymppisillä parantunut, mutta toivottavasti; heillä on tätänykyä kaksi lasta – miehen aloitteesta.
Vierailija kirjoitti:
Ahh, nyt sait minut unelmoimaan omasta peliluolasta. Taidanpa pyhittää yhden huoneen juuri tuohon tarkoitukseen.
"Lukeminen"
Red Dead Redemption 2 -pelissä on 500 000 vuorosanarepliikkiä, The Witcher 3:ssa 450 000. Peruselokuvassa ehkä 1000.
Kuulostaa mun miesystävältä. :) ollaan nyt etäsuhteessa, niin pelaa aika paljon pleikkarilla vapaa-aikanaan. Itse pelaan myös aika paljon tietokoneella vapaa-aikani ja pelaamme paljon yhdessä. :) toki olen yrittänyt saada hänet rakentamaan itselleen tietokoneen.